To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Ogłoszenie nr 348015 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.
Swarzędz: Przebudowa części budynku przy ul.Poznańskiej 25 w Swarzędzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316061-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Rynek
1,
62020
Swarzędz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
(061) 65 12 000, faks
(061) 65 12 211, e-mail
zamowienia@swarzedz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.swarzedz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części budynku przy ul.Poznańskiej 25 w Swarzędzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP.271-32/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wnętrz parteru oraz piwnicy budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Poznańskiej 25 w Swarzędzu na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej, przy zachowaniu istniejącej bryły budynku. Przebudowa obejmuje: wyburzenia świetlików i schodów prowadzących do części piwnicy od strony południowej, zamurowanie okien w piwnicy, wykonanie nowej izolacji poziomej przeciwwodnej i izolacji ocieplenia w miejscach wyburzeń; wydzielenie piwnicy jako osobnej strefy ppoż, dostosowanie elementów konstrukcji do wymaganej odporności ogniowej; podniesienie podłogi w piwnicy we wskazanych pomieszczeniach, wykonanie nowych warstw podłogowych; zdemontowanie istniejącego stalowego, nitowanego sejfu na parterze, z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie uszkodzić konstrukcji budynku; zdemontowanie sufitów podwieszanych; zdemontowanie istniejących urządzeń sanitarnych; zdemontowanie wskazanych drzwi, powiększenie otworów drzwiowych; wyburzenia oraz zamurowania we wskazanych miejscach; wykonanie nadproży dla poszerzonych i nowoprojektowanych otworów; wydzielenie strefy sanitarnej, nowych podziałów w strefie biurowej oraz w piwnicy, nowe ściany w technologi g-k; wymiana warstw wykończeniowych podłogi; zamontowanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej; wyrównanie ścian i sufitów poprzez szpachlowanie oraz ich malowanie; przebudowa instalacji sanitarnych (chłodzenie, wentylacja, wod-kan, ogrzewanie), instalacji elektrycznych i niskoprądowych w zakresie opracowania z dostosowaniem do nowego podziału; zaopatrzenie pomieszczeń sieć internetową, system kontroli dostępu; wykonanie remontu istniejących ramp, prowadzących do głównych wejść w budynku oraz elewacji. Obowiązki Wykonawcy: Organizacja placu budowy. Przeprowadzenie wizji lokalnej przed datą złożenia oferty. Z uwagi na wykonywanie robót w rejonie budynków użyteczności publicznej zapewnienie ciągłości dojazdu oraz parkowania przy nich. Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę, Nieodpłatne świadczenie serwisu, przeglądów oraz konserwacji wszystkich instalacji i urządzeń w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych - przez cały okres trwania gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45400000-1,
45410000-4,
45420000-7,
45430000-3,
45440000-3,
45450000-6,
45451000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1747247.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1396050 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SWARZĘDZA
więcej: przetargi w Swarzędzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.