eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników zabytkowego śródmieścia Ośna Lubuskiego [Rewitalizacja układu komunikacyjnego]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Ośno Lubuskie: Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników zabytkowego śródmieścia Ośna Lubuskiego [Rewitalizacja układu komunikacyjnego]
Numer ogłoszenia: 348036 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ośno Lubuskie , ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571330, faks 095 7575080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników zabytkowego śródmieścia Ośna Lubuskiego [Rewitalizacja układu komunikacyjnego].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot robót obejmuje roboty budowlane, związane z przebudową dróg gminnych: ul. Szerokiej, Różanej, Krótkiej, Kościelnej, Plac Wolności, Strażniczej, 1 Maja, ciągu pieszo-jezdnego od ul. Słubickiej do działki nr 306/22, ul. Słubickiej, Kopernika, Rybackiej, uporządkowanie skweru przy ul. Słubickiej oraz budowę stanowisk postojowych w sąsiedztwie ul. Kopernika, polegające na: - rozbiórce istniejących warstw konstrukcyjnych; - wykonaniu konstrukcji jezdni ul. Szerokiej, Różanej, 1 Maja, Krótkiej, Kościelnej, Strażniczej, Placu Wolności, ul. Słubickiej, Kopernika, Rybackiej oraz ciągu pieszo-jezdnego od ul. Słubickiej do działki nr 306/22 o nawierzchni z brukowej kostki kamiennej pochodzącej z odzysku oraz kamiennej kostki rzędowej; - uporządkowaniu skweru przy ul. Słubickiej poprzez sfrezowanie istniejącej warstwy bitumicznej, a następnie ułożeniu bitumicznych warstw konstrukcyjnych (warstwa wiążąca oraz ścieralna) o łącznej grubości 7 cm; - budowie stanowisk postojowych w sąsiedztwie ul. Kopernika o nawierzchni z brukowej kostki betonowej grubości 8 cm; - ustawieniu nowych krawężników, obrzeży chodnikowych; - regulacji urządzeń obcych; - oczyszczeniu terenów zielonych. Szczegółowy opis robót został zawarty w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia do ulic: Różanej, Krótkiej, Kościelnej, Plac Wolności i Strażniczej w przypadku nie otrzymania dotacji w ramach działania 4.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art., 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Ośno - 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zarachowana na rachunku Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy. Potencjał ekonomiczny i finansowy: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają dostęp do linii kredytowej lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. Potencjał kadrowy: Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w poniżej: Stanowisko: Kierownik Budowy; Wymagana liczba osób:1 Wymagania dotyczące osób: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do kierowania bez ograniczeń. Wymagane doświadczenie na stanowisku - min. 5 lat. Stanowisko: Kierownik Robót Drogowych; Wymagana liczba osób:1; Wymagania dotyczące osób: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Wymagane doświadczenie na stanowisku - min. 3 lata. Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością: a) realizację co najmniej jednego zadania inwestycyjnego obejmującego wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni wykonanej w ramach jednego zadania nie mniejszej niż 500 m2. b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej jednego zadania inwestycyjnego obejmującego wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej o łącznej powierzchni wykonanej w ramach jednego zadania nie mniejszej niż 3 000 m2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 6 SIWZ; c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; d) do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 12.2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki formalne ubiegania się o zamówienie: a) Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 3. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie: a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu oraz informację na temat doświadczenia zawodowego i kwalifikacji zawodowych kluczowego personelu - zgodnie z Formularzem Nr 4 oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - jeżeli dotyczy; c) Kopie stosownych uprawnień budowlanych oraz kopie dokumentów potwierdzających ich weryfikację, wydanych przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów; d) Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 5; e) Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie (pokój nr 16).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Lista Indykatywnego Planu Inwestycyjnego Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, podjęta Uchwałą nr 202/1519/09 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 18 sierpnia 2009 r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.