eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa mieszanki piasku z domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009-2010, w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Wrocław: Dostawa mieszanki piasku z domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009-2010, w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 348040 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3443641 do 49 w. 403, faks 071 3430731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki piasku z domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009-2010, w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mieszanki piasku z domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009-2010, w podziale na zadania: ZADANIE 1 - NR SP.DT.3421.P1N-30/2009 - dostawa mieszanki piasku z domieszką 4% soli dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w ilości do 200 Mg oraz mieszanki piasku z domieszką 10% soli w ilości 150 Mg. Łącznie 350Mg. ZADANIE 2 - NR SP.DT.3421.P1N-31/2009 - dostawa mieszanki piasku z 4% soli, w ilości do 650 Mg oraz dostawa mieszanki piasku z 10% solą, w ilości do 550 Mg dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie. Łączna ilość mieszanki piasku z solą wynosi 1200 Mg z przeznaczeniem ok. 40% dla bazy Sulimów oraz ok. 60% dla bazy Długołęka..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00 - Piasek 34.92.71.00 - Sól drogowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 200,00 zł (dwieście złotych) Zadanie 2 - 500,00 zł (pięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP; 5. posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych; 6. zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia; 7. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 2 dostawy mieszanki piasku z solą; 8. dostawy określone powyżej wykonali należycie; 9. zgodnie z art. 26 ust. 1 załączą dokumenty wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy; 10. wniosą wadium; Z UWAGO NA TO ŻE KAŻDE ZADANIE STANOWI ODRĘBNE ZAMÓWIENIE ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH - WYKONAWCA WPŁACA WADIUM TYLKO NA TO ZADANIE NA KTÓRE SKŁADA OFERTĘ; 12. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia; g) wykaz wykonanych dostaw w zakresie związanych z dostawą mieszanki piasku z solą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, piętro II, pokój 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, piętro II, pokój 207 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - NR SP.DT.3421.P1N-30/2009 - dostawa mieszanki piasku z domieszką 4% soli dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w ilości do 200 Mg oraz mieszanki piasku z domieszką 10% soli w ilości 150 Mg. Łącznie 350Mg..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - NR SP.DT.3421.P1N-30/2009 - dostawa mieszanki piasku z domieszką 4% soli dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w ilości do 200 Mg oraz mieszanki piasku z domieszką 10% soli w ilości 150 Mg. Łącznie 350Mg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3, 34.92.71.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - NR SP.DT.3421.P1N-31/2009 - dostawa mieszanki piasku z 4% soli, w ilości do 650 Mg oraz dostawa mieszanki piasku z 10% solą, w ilości do 550 Mg dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie. Łączna ilość mieszanki piasku z solą wynosi 1200 Mg z przeznaczeniem ok. 40% dla bazy Sulimów oraz ok. 60% dla bazy Długołęka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - NR SP.DT.3421.P1N-31/2009 - dostawa mieszanki piasku z 4% soli, w ilości do 650 Mg oraz dostawa mieszanki piasku z 10% solą, w ilości do 550 Mg dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie. Łączna ilość mieszanki piasku z solą wynosi 1200 Mg z przeznaczeniem ok. 40% dla bazy Sulimów oraz ok. 60% dla bazy Długołęka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3, 34.92.71.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.