To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Ogłoszenie nr 348041 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.
Łuków: Dostawa drukarek i sprzętu komputerowego do SPZOZ w Łukowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323036
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, krajowy numer identyfikacyjny
30647200000, ul.
ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
3,
21400
Łuków, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
257 989 074, faks
257 989 074, e-mail
zp@spzoz.lukow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.spzoz.lukw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarek i sprzętu komputerowego do SPZOZ w Łukowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):20/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego: a. Drukarka A4 w ilości 55 sztuk, b. Drukarka A4 dupleks w ilości 1 sztuk, c. Drukarka A3 wielofunkcyjna w ilości 2 sztuk, d. Laptop w ilości 1 sztuki, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego został zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia: a) Sprzęt opisany w załączniku nr 3, powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, fabrycznie nieodnawialny (refurbished). b) Oferowany sprzęt musi być oznaczony znakiem CE - do dostarczanego sprzętu musi być dołączany znak CE wystawiony dla danego sprzętu. c) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (kabel zasilający, kabel USB itp.). b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na warunkach opisach w specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. c) W okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania wad i usterek uszkodzonego sprzętu. d) W przypadku komputerów, z uwagi na ochronę danych, sprzęt oddawany do naprawy pozbawiony będzie dysku twardego. e) W przypadku gdy ten sam element będzie naprawiany 3 razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana tego elementu na nowy, taki sam lub odpowiedni. f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia poprawnie wypełnionych kart gwarancyjnych jednoznacznie identyfikujących urządzenie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30232110-8
Dodatkowe kody CPV:
30232150-0,
30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa drukarek i sprzętu komputerowego do SPZOZ w Łukowie | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT25170.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 21957,96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opróżnianie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze śmietniczek ulicznych na ulicach i placach stanowiących własność Miasta Łuków
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbiórkę istniejącego i budowę nowego wiaduktu w ciągu drogi powiatowej nr 1300L w miejscowości Stara Prawda
- ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO I ETYLINY Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W ROKU 2025
- Odśnieżanie dróg powiatowych w 2025 r.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.