eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Warszawa: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania.
Numer ogłoszenia: 348066 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321926 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, ul. Marywilska 44c, 03-042 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6147000, faks 22 6147000.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania (klientów Zamawiającego), zwane dalej usługą. 2. Szczegółowy zakres czynności, które mogą składać się na usługę, został ustalony na podstawie rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr 189, poz. 1598), zwanego w umowie rozporządzeniem i obejmuje pielęgnację, jako wspieranie procesu leczenia, w tym: 1) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, 2) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, 3) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, 4) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, w szczególności: a) aplikacja leków trudnych do samodzielnego przyjęcia, b) mierzenie ciśnienia tętniczego, c) mierzenie temperatury ciała. 5) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, w szczególności: a) ćwiczenia ogólno usprawniające (np. nauka chodzenia o kulach , przy balkoniku, asekuracja przy chodzeniu, inne), b) zmiana opatrunków na zlecenie lekarza, c) usuwanie wydzielin z nosa i jamy ustnej, d) zapobieganie odleżynom i odparzeniom, e) pielęgnacja miejsc zmienionych chorobami typu: egzema , grzybica, alergia skóry itp., f) nacieranie i oklepywanie, g) opróżnianie i wymiana worka z moczem i kałem, h) układanie chorego w łóżku, i) inne czynności pielęgnacyjno-higieniczne, w tym zmiana pampersa i mycie. 6) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, 7) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych; 3. Prawo do korzystania z usługi będzie ustalane dla osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Prawo to może zostać również ustalone dla osoby, która wymaga pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi dostosowanej do szczególnych potrzeb klienta Zamawiającego wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w sposób uwzględniający potrzeby klientów Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić, by usługa była wykonywana wyłącznie przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. z 2009 Nr 151 poz. 1217 z późn. zm.) do wykonywania zawodu pielęgniarki zgodnie z wykazem osób złożonym w ofercie. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za działania i zaniechania tych osób. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby świadczącej usługi tylko w uzasadnionych przypadkach: choroba, zdarzenie losowe, nienależyte wykonywanie nałożonych obowiązków. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego i przekazać dane osoby mającej świadczyć usługi, która będzie posiadała co najmniej takie kwalifikacje jak osoba dotychczas je świadcząca. 6. Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu, przed rozpoczęciem wykonywania usługi przez każdą z osób, o których mowa w ust. 5, dokumenty potwierdzające posiadane przez nie kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki. Zamawiający będzie uprawniony do weryfikacji ich prawdziwości. Zamawiający wyklucza możliwość świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji przez osoby nie posiadające kwalifikacji wymaganych ustawą o zawodzie pielęgniarki i położnej. 7. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za szkody w mieniu klienta Zamawiającego powstałe w związku z wykonywaniem usługi przez Wykonawcę lub zawinione przez osoby, o których mowa w ust. 5. 8. Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, którą przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 9. Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługę na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się zlecenie wykonania usługi za pomocą faksu przez osobę wskazaną do kontaktów w sprawie realizacji zamówienia ze strony Zamawiającego. Zlecenie takie zostanie niezwłocznie potwierdzone decyzją. 10. Niezwłocznie po wydaniu decyzji, o której mowa w ust. 9, Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą faksową kopię tej decyzji. Wykonawca od dnia wskazanego w decyzji będzie zobowiązany do świadczenia usługi w zakresie (czynności wybrane spośród określonych w ust. 2) i w wymiarze czasowym wskazanych w decyzji. 11. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić możliwość świadczenia usługi przez siedem dni w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 19:00, również w święta i dni ustawowo wolne od pracy. 12. Z usługi świadczonej przez Wykonawcę będzie korzystało około 10 klientów Zamawiającego w każdym miesiącu obowiązywania umowy. Podana liczba klientów jest wielkością szacunkową. 13. Przewidywana ilość godzin świadczenia usługi w każdym z miesięcy obowiązywania umowy wynosić będzie średnio w miesiącu 76 godzin. Podana liczba godzin jest wielkością szacunkową. Ilość zleconych Wykonawcy przez Zamawiającego godzin świadczenia usługi wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb klientów Zamawiającego. 14. Wykonawca nie będzie mógł dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń w przypadku zlecenia mu w trakcie obowiązywania umowy świadczenia usługi dla mniejszej niż ustalona w ust. 12 liczby klientów Zamawiającego lub w mniejszym niż ustalony w ust. 13 wymiarze czasowym. W przypadku gdy ilość usług będzie większa niż określona w ust. 12 i 13 Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy -Prawo zamówień publicznych. 15. Dokładne terminy świadczenia usługi Wykonawca uzgodni indywidualnie z każdym klientem Zamawiającego lub jego opiekunem. Wykonawca będzie zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego przedstawić mu szczegółową informację o rzeczywistych, ustalonych z klientami lub ich opiekunami terminach świadczenia usługi. 16. Wykonawca będzie zobowiązany do zakończenia świadczenia usługi: a. w dniu określonym w decyzji, o której mowa w ust. 9, b. w dniu wygaśnięcia umowy. Umowa wejdzie w życie z dniem jej podpisania ale nie wcześniej niż 1 stycznia 2016 roku i obowiązywać będzie do dnia 31 grudnia 2016r., jednak nie dłużej niż do dnia, w którym kwota całkowitego należnego Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy wynagrodzenia będzie równa kwocie, o której mowa w Rozdziale V SIWZ (kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia). Wykonawca nie będzie mógł dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń w przypadku, gdy w dniu 31 grudnia 2016r. kwota całkowitego należnego Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy wynagrodzenia będzie niższa od podanej kwoty. 17. W wyjątkowych przypadkach, niezwłocznie po otrzymaniu faksem żądania Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zakończenia świadczenia usługi w terminie wcześniejszym niż określony w ust. 16. Żądanie Zamawiającego zostanie niezwłocznie przedstawione Wykonawcy na piśmie. 18. Wykonawca, w terminie 3 dni od powzięcia wiadomości o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ: - na realizację usługi oraz - na prawo do korzystania z usługi przez klientów Zamawiającego, w tym na zakres usługi lub wymiar czasowy, zobowiązany jest do poinformowania o nich Zamawiającego. 19. Wykonawca będzie uprawniony do składania Zamawiającemu propozycji wprowadzenia zmian w zakresie lub wymiarze czasowym świadczenia usługi na rzecz klientów Zamawiającego. Do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany niezbędna będzie pisemna zgoda Zamawiającego. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości wykonywania usług przez Wykonawcę, w tym do kontroli ich jakości oraz zgodności z decyzjami, na podstawie których są świadczone. 21. Strony ustalą, zgodnie z ofertą Wykonawcy, stałą w okresie obowiązywania umowy cenę ryczałtową brutto za jedną godzinę świadczenia usługi na rzecz klientów Zamawiającego. 22. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie tylko za rzeczywistą liczbę godzin świadczenia usługi na rzecz klientów Zamawiającego uprawnionych do korzystania z usługi w danym miesiącu. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia osoby świadczącej usługę do mieszkania świadczeniobiorcy. 23. Podstawą do wypłacenia wynagrodzenia będą faktury wystawione przez Wykonawcę po zakończeniu każdego miesiąca świadczenia usługi. 24. Wykonawca będzie zobowiązany załączyć do faktury wykaz zawierający następujące dane: nazwiska klientów Zamawiającego korzystających z usługi, liczbę godzin świadczonej w tym miesiącu na ich rzecz usługi - każda godzina świadczonej usługi ma zostać potwierdzona podpisem korzystającego z niej klienta lub jego opiekuna oraz osoby świadczącej usługę u klienta, a także liczbę planowanych godzin usług wykazanych w decyzjach administracyjnych oraz powód niezrealizowania tych usług u poszczególnych klientów (jeżeli wystąpi). 25. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy prawidłowo wystawionej faktury na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. W przypadku ustawowego podwyższenia stawki podatku VAT lub innych zobowiązań publicznoprawnych wynikających z ustawy, maksymalna wartość przedmiotu umowy, w okresie realizacji umowy, nie może ulec zmianie. 26. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wykazu, o którym mowa w ust. 24, pod kątem jego rzetelności i zgodności ze stawianymi mu w niniejszej umowie wymogami. W przypadku stwierdzenia w nim nieprawidłowości, Ośrodek, w terminie 5 dni od otrzymania wykazu, jest uprawniony wskazać Wykonawcy na piśmie stwierdzone nieprawidłowości, a Wykonawca jest zobowiązany w terminie 5 dni do uwzględnienia uwag Ośrodka i sporządzenia wykazu w sposób prawidłowy. 27. W przypadku gdy do faktury nie zostanie załączony wykaz, o którym mowa w ust. 24 lub zostanie on sporządzony nieprawidłowo, Zamawiający, do czasu otrzymania prawidłowo sporządzonego wykazu, będzie miał prawo powstrzymać się od wypłacenia Wykonawcy należnego mu wynagrodzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Służby Społecznej Kościelak Sp.J., ul. Kwiatowa 7A, 02-579 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15527,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12312,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12312,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27177,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.