eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego do ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie, ul. Lubelska 43 D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Olsztyn: Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego do ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie, ul. Lubelska 43 D
Numer ogłoszenia: 348083 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z o.o. , ul. Lubelska 43D, 10-410 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5338420, faks 089 5320228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgok.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego do ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie, ul. Lubelska 43 D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego i oleju opałowego do podanych niżej ilości: 1) olej napędowy do 70 000 litrów; 2) olej opałowy do 6 000 litrów. 2. Produkty Wykonawca dostarczy wg zapotrzebowania Zamawiającego partiami na własny koszt do siedziby Zamawiającego - ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie, ul. Lubelska 43 D. 3. O wielkości poszczególnych partii Zamawiający poinformuje telefonicznie Wykonawcę z terminem dostawy w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia. 4. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony wraz z certyfikatami w formie stosowanej przez producenta zgodnie z Polską Normą. 5. Wykonawca musi zagwarantować ciągłość dostaw. 6. Pojazd (cysterna) dostarczający oleje musi być zaopatrzony w sprawne urządzenia do nalewania wraz z urządzeniem (licznikiem) mierzącym ilość nalewanego oleju..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek: posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, Na potwierdzenie warunków wskazanych pkt 5.1.1) Wykonawca winien przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 6.1. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek: zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienie na dostawę porównywalną zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia, świadczonego na rzecz jednego podmiotu (zamawiającego) wraz z referencjami Na potwierdzenie warunków wskazanych w pkt 5.1.2) Wykonawca winien przedłożyć: oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 2 do siwz), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadkach przewidzianych ustawą Pzp) oraz dokumenty wymienione w pkt 6.2, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Na potwierdzenie warunków wskazanych w pkt 5.1.3) Wykonawca winien przedłożyć: oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 2 do siwz) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) Na potwierdzenie warunków wskazanych w pkt 5.1.4) Wykonawca winien przedłożyć: oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 2 do siwz) oraz dokumenty wymienione w pkt 6.1. 5) warunki wymagane (poza ustawowymi), jakie powinien spełniać Wykonawca: płatność faktury w terminie 21 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 5.2 Dokonanie oceny spełnienia tych warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 5.3 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców: a) którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, b) o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 5.4 Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do siwz), 2. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna koncesja na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 6.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do siwz), 2. w przypadkach przewidzianych ustawą Pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat porównywalnych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia wraz z referencjami (załącznik nr 3). 6.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do siwz), 6.4 Podwykonawcy: 1. Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy, 2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za część zamówienia, którą wykonuje przy pomocy podwykonawców. 6.5 Wykonawcy zagraniczni: 6.5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 1) pkt 4,5 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 6.5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.5.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. W zakresie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza, żeby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniali je łącznie i złożyli wspólne dokumenty. Spełnienie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp musi udokumentować każdy z członków konsorcjum. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych na każdej zapisanej stronie przedkładanego dokumentu za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgok.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGOK Sp. z o.o., ul. Lubelska 43 D, 10-410 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 11:45, miejsce: siedziba Zamawiającego-ZGOK Sp. z o.o., ul. Lubelska 43 D, 10-410 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.