eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleRemont pomieszczeń Filii Nr 13 Miejskiej Biblioteki Publicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-03

Kędzierzyn-Koźle: Remont pomieszczeń Filii Nr 13 Miejskiej Biblioteki Publicznej
Numer ogłoszenia: 348093 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna , ul. Rynek 3, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4823780, 4823742, faks 0-77 4823742.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbpkk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Filii Nr 13 Miejskiej Biblioteki Publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont zasilania i instalacji elektrycznej oraz roboty budowlane związane z remontem posadzek i malowaniem pomieszczeń Filii nr 13 Miejskiej Biblioteki Publicznej w budynku Domu Dziennego Pobytu nr 3. 1. Projekt zasilania i instalacji elektrycznej obejmuje : 1.a) Wiz biblioteki. 1.b) Tablica rozdzielcza TB-0,4 kV biblioteki. 1.c) Instalacja elektryczna oświetlenia i gniazd wtykowych 230V pomieszczeń biblioteki. 1.d) Instalacja komputerowa i telefoniczna. 1.e) Ochrona przed porażeniem elektrycznym. 2. Roboty budowlane obejmują: 2.a) Wymianę podłóg PCV na płytki podłogowe. 2.b) Zachowanie podłóg z desek z czyszczeniem i lakierowaniem. 2.c) Wyburzenie ścianek działowych. 2.d) Malowanie pomieszczeń po remoncie, łącznie z gładziami. 2.e) Prace transportowe związane z przenoszeniem zbiorów. 2.f) Uporządkowanie pomieszczeń po zakończeniu robót. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: 1. Projekt wykonawczy REMONT ZASILANIA I INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ opracowany przez Zakład Usług Projektowych i Nadzoru TAMA - Tadeusz Matwijów. 2. Projekt wystroju wykonany przez Studio architektury i wnętrz Ewelina Klajnowska. 3. Przedmiary robót w zakresie: 3.a) robót budowlanych. 3.b) instalacji elektrycznych. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej. Zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. b) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeśli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. c) Oznakowanie budowy. d) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. e) Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Miejskie Składowisko Odpadów lub za zgodą Zamawiającego na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. f) Wykonanie dokumentacji powykonawczej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druku nr 2 SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druku nr 2 SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druku nr 2 SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek złożyć dokumenty w zakresie ubez-pieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbpkk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna, Rynek 3, 47-200 Kędzierzyn-Koźle..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna, Rynek 3, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, sekretariat (III p.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.01.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.