Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-28
Serokomla: Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół
w Serokomli od 01.10.2013 r do 30.09.2014 r.
Numer ogłoszenia: 348102 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Serokomli , ul. Warszawska 28, 21-413 Serokomla, woj. lubelskie, tel. 025 7554509, faks 025 7554509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsserokomla.szkolnastrona.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Serokomli od 01.10.2013 r do 30.09.2014 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (artykuły ogólnospożywcze, mięsa i wędliny wołowo-wieprzowe i drobiowe, mrożonki i warzywa, ryby, pieczywo, ziemniaki, owoce i warzywa, mleko i jego przetwory, jaja, wyroby garmażeryjne).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wypełniony formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsserokomla.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Serokomli ul.Warszawska 28, 21-413 Serokomla..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2013 godzina 12:30, miejsce: Zespół Szkół w Serokomli ul. Warszawska 28 21-413 Serokomla sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły ogólnospożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mięso i wędliny wołowo - wieprzowe i drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mrożonki warzywne i ryby..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pieczywo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawarte są w załączniku nr1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ziemniaki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: owoce i warzywa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: mleko i jego przetwory..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: jaja..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wyroby garmażeryjne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty oraz innych artykułów spożywczych.
- Dostawa mięsa, wędlin, podrobów i smalcu.
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.