eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeborkZAGOSPODAROWANIE OTOCZENIA ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA ŚW. JAKUBA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DOMU PARAFIALNEGO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-04

Lebork: ZAGOSPODAROWANIE OTOCZENIA ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA ŚW. JAKUBA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DOMU PARAFIALNEGO.
Numer ogłoszenia: 348125 - 2010; data zamieszczenia: 04.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270227 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Diecezja Pelplińska Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Jakuba Apostoła w Lęborku, Ul. Basztowa 8, 84-300 Lebork, woj. pomorskie, tel. 59 862 22 44; 668 199 443, faks 59 862 22 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: parafia rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE OTOCZENIA ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA ŚW. JAKUBA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DOMU PARAFIALNEGO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zagospodarowanie otoczenia zabytkowego kościoła św. Jakuba w Lęborku wraz z przebudową domu parafialnego. Zadanie obejmuje m. in. następujące roboty: 1.1. Rozbiórka istniejącego domu parafialnego 1.2. Budowa nowego domu parafialnego o pow. użytkowej 644,36m2 i kubaturze brutto 2757,54m3 1.3. Wykonanie nawierzchni utwardzonych na powierzchni ok. 1372,76m2. 1.4. Zagospodarowanie zieleni na powierzchni ok. 2243,92m2. 2. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, Polskimi Normami, sztuką budowlaną oraz uwagami Zamawiającego wymienionymi w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zakres robót budowlanych opisany jest w dokumentacji projektowej, opracowanej przez PRESPEKTYWA Projektowanie Architektoniczno-Urbanistyczne Gdynia, obejmującej branże: architektura, konstrukcja, sanitarna, elektryczna wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości robót. Szczegółowe parametry wbudowywanych materiałów opisuje projekt budowlany. 5. W zakresie robót należy dodatkowo uwzględnić: 5.1. Wniesienie opłaty przyłączeniowej na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej celem budowy przyłącza cieplnego do nowego domu parafialnego. Długość przyłącza ok. 20 m. Wysokość opłaty przyłączeniowej zgodnie z taryfą MPEC. 5.2. Zaprojektowanie i wybudowanie, w porozumieniu z MPEC, węzła cieplnego w nowym domu parafialnym 5.3. Wzdłuż ul. Basztowej i Derdowskiego rozbiórkę nawierzchni z kostki kamiennej w zakresie niezbędnym do wykonania prac, a następnie, po zakończeniu prac, odtworzenie nawierzchni przy użyciu kostki rozbiórkowej z dopasowaniem rzędnych do nawierzchni ulic i ścian domu parafialnego. 5.4. Wymiana wpustów deszczowych w obszarze robót na nowe, stylizowane na historyczne. 5.5. przygotowanie i umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej, informującej o zakresie realizowanego projektu i wsparciu ze strony funduszy unijnych; tablica ta musi być wykonana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE, stanowiącymi załącznik nr 12 do Przewodnika Beneficjenta RPO WP 2007-2013 - pkt. 1.1.1. wytycznych (Wzór 1): wymiary nie mogą być mniejsze niż 1,5 m na 2 m. W/w wytyczne dostępne są na stronie Departamentu Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego: www.dpr.woj-pomorskie.pl w zakładce Przewodnik Beneficjenta RPO WP 2007-2013. Szczegóły zapisów na tablicy i miejsce umieszczenia - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy o roboty budowlane; po zakończeniu prac tablica wraz z konstrukcją stanowić będzie własność Zamawiającego; 5.6. organizację placu budowy wraz z zaopatrzeniem w niezbędne media kosztem i staraniem wykonawcy, obsługę geodezyjną w trakcie budowy i inwentaryzację powykonawczą, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, ogrodzenie i właściwe oznakowanie terenu robót, wniesienie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz wszelkich innych opłat związanych z prowadzeniem prac, sprzątanie terenu prac, naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy 5.7. koszt wykonania niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych; 5.8. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji projektowej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 5.9. Wykonawca powinien przewidzieć, że może wystąpić konieczność, na wniosek Zamawiającego, wstrzymania lub przesunięcia na inny termin pewnych rodzajów prac ze względu na bieżącą działalność parafii (święta, uroczystości, wizyty) lub nawet czasowego wstrzymania prowadzenia robót na poszczególnych obiektach ze względu na bieżącą działalność parafii (święta, uroczystości, wizyty, pielgrzymki). Wstrzymanie prac do 10 dni roboczych nie daje uprawnień do żądania wydłużenia terminu realizacji zamówienia. Zamawiający nie zezwala na prowadzenie prac w niedziele i święta kościelne. Dodatkowo Zamawiające wymaga, aby prace generujące hałas nie były prowadzone wokół kościoła w trakcie mszy św. i nabożeństw. 5.10. Wykonanie świadectwa energetycznego dla obiektów objętych projektem 5.11. Wymagany termin gwarancji wynosi pięć lat od dnia odbioru końcowego zadania. 6. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 7. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 8. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się i przeanalizować materiały związane z zamówieniem. 9. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany i modyfikacji SIWZ w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Modyfikacja może mieć miejsce w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ lub wypełnili formularz na stronie internetowej. Modyfikacja treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedsięwzięcie stanowi element Projektu Partnerskiego pn. Rewitalizacja Centrum Lęborka, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Partnerem Wiodącym Projektu jest Gmina Miasto Lębork..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany Dzida i Zaręba s.j., ul. Pionierów 4b, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14933020,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1681016,28

  • Oferta z najniższą ceną: 1681016,28 / Oferta z najwyższą ceną: 2422620,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.