Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-27
Gródek nad Dunajcem: DOSTAWA BETONU B-35 NA POTRZEBY ROBÓT ZWIĄZANYCH Z WYKONYWANIEM NAWIERZCHNI Z BETONU CEMENTOWEGO
Numer ogłoszenia: 348148 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem , Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 4401035, faks 18 4401035 w. 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BETONU B-35 NA POTRZEBY ROBÓT ZWIĄZANYCH Z WYKONYWANIEM NAWIERZCHNI Z BETONU CEMENTOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa betonu na potrzeby robót związanych z wykonywaniem nawierzchni drogowych z betonu cementowego B-35: 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.2 1. Dostawa: - Ilość betonu: (na potrzeby wyceny i przygotowania oferty = 1000 m3) - Zamawiający zastrzega, że wskazana ilość ma charakter szacunkowy i może ulec w trakcie realizacji umowy zmianie. - Materiały będące przedmiotem zamówienia dostarczone będą do miejsca wbudowania, tj. na wskazane przez zamawiającego drogi gminy Gródek nad Dunajcem i rozwiezione wzdłuż dróg do miejsca wbudowania ( w tym po wykonanym nieutwardzonym korycie drogi ), - Beton winien być dostarczony na zgłoszenie dokonane jeden dzień wcześniej z dokładnym przestrzeganiem dnia, godziny i ilości wraz ze sprzętem do rozwiezienia betonu w wykonanym korycie drogi (np. fadroma - napęd na cztery koła ), - Dostawca we własnym zakresie zabezpieczy dowóz i rozwiezienie betonu wzdłuż drogi, a koszty wkalkuluje w cenę jednostkową betonu; - Beton odbierany będzie tylko w ilości zamawianej na dany dzień i godzinę; 3.2 2. Przedmiot dostawy: BETON klasy B35 o konsystencji wilgotnej, - beton klasy C30/37 zgodny z normą PN-EN 206-1 (dawna norma PN-B-03264:2002 dla betonu B-35); - beton powinien cechować się mrozoodpornością i wodoodpornością - Na etapie realizacji zamówienia wymagana będzie deklaracja zgodności z obowiązującą normą. Na żądanie zamawiającego dostawca przedłoży wyniki badań specjalistycznego laboratorium drogowego potwierdzające spełnienie obowiązujących wymagań (receptura mieszanki betonowej potwierdzona - wydana przez specjalistyczne laboratorium drogowe). - Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem badań potwierdzających spełnienie wymogów Zamawiającego przez dostarczony beton pokrywa Dostawca. 3.2 3. Miejsce dostawy - plac budowy wskazany przez zamawiającego na wybranych drogach gminnych gminy Gródek nad Dunajcem. Beton powinien być dowieziony po nieutwardzonym korycie do miejsca wbudowania. 3.3. Szacowana ilość jednorazowej dostawy - 25-75 m3 betonu. 3.4. Dostawca udzieli gwarancji na przedmiot dostawy na okres 36 miesięcy. 3.5. Zamawiający zastrzega, że dostawa betonu winna nastąpić w terminie maksymalnie do 3 dni od dnia zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, potwierdzone na dzień przed dostawą. Zgłoszenie potrzeby dostawy nastąpi telefonicznie ,potwierdzenie faksem lub pisemnie. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do środków przeznaczonych na ten cel w budżecie gminy oraz w razie, gdyby z okoliczności faktycznych wynikało, że dalsza realizacja umowy jest z jego strony niecelowa. 3.7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: główny przedmiot: CPV: 44114000-2 Beton; CPV pomocnicze: 44114100-3 Gotowa mieszanka betonu: 3.8. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, 3.12. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty tej części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00-2, 44.11.41.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający - Gmina Gródek nad Dunajcem wymaga, by Oferent złożył wraz z ofertą następujące dokumenty: - W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust 1: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik 2A część I), albo Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców występujących wspólnie (załącznik 2B część I) 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowania albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem
Referat Rozwoju Lokalnego
Gródek nad Dunajcem 54
33-318 Gródek nad Dunajcem.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem Gródek nad Dunajcem 54 33-318 Gródek nad Dunajcem Dziennik Podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA BETONU TOWAROWEGO C35/45 ZGODNEGO Z NORMĄ OBRONNĄ NO-17A-204:2025 W FORMIE PŁYNNEJ WRAZ Z POMPĄ W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 600 m3 ORAZ BETONU CHUDEGO B 7,5 W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 20 m3
- DOSTAWA STABILIZACJI, BETONU I MIESZANKI PIASKOWO-CEMENTOWEJ (2)
- Remonty murów oporowych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Kłodzkiego
- dostawa mieszanki betonowej na potrzeby budowy zbiorników na gnojowicę wraz z płytami gnojowymi w indywidualnych gospodarstwach rolnych.
więcej: Beton »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.