Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-28
Szczecin: Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz produktów z tworzyw sztucznych do badań genetycznych
Numer ogłoszenia: 348190 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz produktów z tworzyw sztucznych do badań genetycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 specyfikacji. Ilekroć w specyfikacji IWZ używany będzie termin odczynniki, odczynników, bez bliższego określenia, rozumieć przez to należy całość zakresu wyszczególnionego w załączniku nr 1 specyfikacji jako wymagany do zaoferowania przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu. 2. Przywołane w załączniku nr 1 specyfikacji nazwy producentów i stosowane przez nich oznaczenia, dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, nie gorszych niż produkty wskazane, spełniających w zakresie równoważności wymagania wskazane w załączniku nr 1 specyfikacji. 3. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności oraz dostarczenie jej zamawiającemu. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenie w Zakładzie Akwakultury Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa, adres: 71-550 Szczecin, ul. Kazimierza Królewicza 4 - zwane dalej również miejscem dostawy odczynników. Dostarczane odczynniki musza posiadać stosowne świadectwa pochodzenia oraz informację o okresie przydatności do użytkowania. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia odczynników chemicznych z okresem przydatności do użytkowania krótszym jak 1 rok od daty sprzedaży, o ile w Załączniku Nr 1 nie uregulowano tego inaczej, np. (poz. 2 - termin przydatności min. 3 miesiące od daty sprzedaży).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy zamówienia, polegających na rozszerzeniu przedmiotowego zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP (w zakresie konieczność zachowania kompatybilności technicznej, niezbędnej do uzyskania porównywalności wyników badań)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali co najmniej trzy dostawy odczynników chemicznych, o wartości zamówienia (łączna wartość brutto wskazana w każdej w umów) co najmniej 70.000 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych) każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub wykonywanych aktualnie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o niniejsze zamówienie publiczne. Zmiana nastąpi wyłącznie w przypadkach i na warunkach wskazanych w ust. 2 - 7 działu SIWZ. 2. Ustalony w umowie na podstawie działu XIV ust. 2 specyfikacji termin może ulec wydłużeniu w następujących przypadkach: 1) zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji zaistniałej po stronie zamawiającego na etapie po złożeniu ofert w niniejszym postępowaniu, i w wykonanie umowy będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych umową; 2) wstrzymania przez zamawiającego wykonywania umowy (zawieszenie terminów wynikających z umowy) z powodu opóźnienia lub zawieszenia przekazywania zamawiającemu środków finansowych, z których płatne jest wynagrodzenie z tytułu umowy przez ich dysponenta; 3. Ustalony w umowie na podstawie działu XIV ust. 8 pkt e i f) specyfikacji termin wykonania usług w ramach gwarancji może ulec przedłużeniu, jeżeli jego zachowanie będzie niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 4. Wydłużenie terminów, o których mowa w ust. 2 i 3 niniejszego działu będzie również dopuszczalne z powodu Siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą zamawiającego i wykonawcy i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nie?uniknione, nawet po przedsięwzięciu przez zamawiającego lub wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, pro?mieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 5. Objęte przedmiotem umowy rzeczy (odczynniki lub sprzęt) będą mogły zostać zastąpione przez inne tego samego rodzaju o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych niż stanowiące przedmiot umowy, jeżeli oferowane, w wyniku zaprzestania produkcji lub postępu technicznego zostaną zastąpione innymi i odpowiadają wymaganiom ustalonym w załączniku nr 1 specyfikacji. Zmiana w umowie nie może jednak prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie. 6. Niezależnie od postanowień ust. 2 - 5 przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż wykonawca stroną; 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego; 7. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania umowy, o których mowa w ust. 2 - 6 wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez zamawiającego i wykonawcę w formie pisemnej aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Dział Zamówień Publicznych, 70-311 Szczecin, Al. Piastów 48, pok. 403-404, BJM, IV p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 14:00, miejsce: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Dział Zamówień Publicznych, 70-311 Szczecin, Al. Piastów 48, pok. 403-404, BJM, IV p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny - Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, Projekt Opracowanie genetycznego systemu identyfikacji produktów żywnościowych pochodzących z rybołówstwa i akwakultury wprowadzanych na obszar celny Unii Europejskiej, Umowa Nr 00002-61720-OR1600003/10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa spalinowego wózka czołowego.
- POŻYWKI MIKROBIOLOGICZNE SYPKIE
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2025
- Zakup usługi dostępu do narzędzia diagnostycznego online dla doradców zawodowych w projekcie Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe z usługą szkoleniową online z wykorzystania narzędzia.
- Dostawa papieru i galanterii biurowej
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy oraz tuby pierwszego klucza dla budynków ZUS Oddział w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej
- Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych oraz testów biochemicznych i antygenowych dla Laboratorium w Elblągu WSSE w Olsztynie w roku 2025.
- GUM2025ZP0024 - Sukcesywna dostawa jednorazowych worków na śmieci
- Dostawa odczynników i wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych i testów do izolacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 15 części.
- Dostawa produktów z tworzyw sztucznych CPV 19520000 - 7
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.