To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Ogłoszenie nr 348244 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.
Kozienice: Dostawa podnośnika koszowego montowanego do ciągnika rolniczego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 320063
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
14151169400000, ul.
ul. Przemysłowa
15,
26-900
Kozienice, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
(48)6142403, faks
(48)6142403, e-mail
biuro@kgkkozienice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kgkkozienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa podnośnika koszowego montowanego do ciągnika rolniczego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TI.280.25.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego podnośnika koszowego montowanego do ciągnika rolniczego, zgodnie z zawartym dalej opisem. 2. Opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja: a) montaż na ciągniku o wadze max. 5000 kg, b) własna pompa hydrauliczna - napędzana od WOM ciągnika, c) hydrauliczne podpory - min 4 szt., d) min. trzyczęściowy wysięgnik teleskopowy, e) siłownik teleskopu, łańcuch i przewody hydrauliczne zamontowane wewnątrz teleskopu, f) min. udźwig kosza 220kg, g) min. wysokość robocza 15m, h) min. wysięg boczny 9m, i) kąt obrotu wysięgnika min. 340o, j) dodatkowa linia napięciowa 230V z gniazdem w koszu, k) obrót kosza min. +/- 45o, l) sterowanie elektryczne proporcjonalne lub hydrauliczne z możliwością regulacji prędkości ruchów roboczych, m) dodatkowy napęd awaryjny, n) przystawka do podkrzesywania drzew, o) wykonanie z podwyższonym warunkiem stateczności, p) możliwość pracy przy pochyleniu gruntu min. do 6o, q) zwiększone bezpieczeństwo pracy wynikające z braku potrzeby ograniczania wysięgu bocznego. 3. Pozostały zakres-wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca dostarczy podnośnik do siedziby Zamawiającego. b) Wykonawca zapewnia montaż końcowy podnośnika wraz z synchronizacją wszystkich funkcji z ciągnikiem, przekazanie urządzenia do eksploatacji oraz przeprowadzenie szkolenia min. 3 pracowników Zamawiającego wraz z wydaniem stosownych za-świadczeń. c) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie wymagane prawem dokumenty sporządzone w języku polskim w tym instrukcję obsługi, certyfikat CE, kartę gwarancyjną. d) Wykonawca zapewnia przeprowadzenie badania UDT, dopuszczającego do użytkowania - które jest warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. e) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia, gwarancji na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego, bezusterkowego protokołu odbioru. Ujawnioną wadę w okresie gwarancji Wykonawca własnym kosztem i staraniem (w tym również koszty transportu) usunie w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia wady przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przyjazdu na miejsce awarii (ekipy serwisowej) w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia awarii.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
42417210-7
Dodatkowe kody CPV:
42417000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT120000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 178227.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.