Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-12-06
Mirosławiec: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu. Część nr II zadania - Remont dachu na budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 348245 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu. Część nr II zadania - Remont dachu na budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: a)montaż dodatkowych elementów wentylacji, zasilania nagrzewnic zmiany przebiegu tras instalacji centralnego ogrzewania w celu uniknięcia kolizji sieci c.o. z nowo zaprojektowaną wentylacją mechaniczną.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WENO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WENO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Przedsiębiorstwo WENO Węgrzyn i Nowacki Spółka Jawna, ul. Mostowa 2, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33310,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40636,05
Oferta z najniższą ceną: 40636,05 / Oferta z najwyższą ceną: 40636,05
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 który brzmi: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), który dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Proponowane zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Do takich zamówień uzupełniających należy uzupełnienie prac polegających na wykonaniu tego samego rodzaju prac, jakie zostały opisane w SIWZ i wycenione w ofercie wykonania. Należy wykonać zamówienia uzupełniające polegające na montażu dodatkowych elementów wentylacji, zasilania nagrzewnic, zmiany przebiegu tras instalacji c.o. w celu uniknięcia kolizji sieci c.o. z nowo zaprojektowaną wentylacją mechaniczną. Powyższe prace są niezbędne do prawidłowego wykonania zadania podstawowego i wynikły w związku ze zmianą dokumentacji technicznej dotyczącej wentylacji mechanicznej w budynku Ośrodka Kultury w Mirosławcu (data opracowania: 28.09.2010r.) wynikającej ze zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń ( a co się z tym wiąże koniecznością dostosowania do obowiązujących przepisów Prawa budowlanego), która miała miejsce w 2008r., czyli po opracowaniu projektu podstawowego (data opracowania 2007r.). Fakt ten został potwierdzony również przez Inspektora Nadzoru. Zamawiający przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia przewidział ww roboty budowlane, które zostały ujęte w projekcie technicznym i przedmiarach robót. Wykonawca Robót dokonał wyceny robót zgodnie z zawartą umową. Wycena została sprawdzona przez Inspektora nadzoru. Wartość robót określa się na kwotę: 33.308,24 zł bez podatku VAT. Wykonanie zamówienia uzupełniającego proponuje się udzielić na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), ponieważ: - zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego,- zakres zamówienia uzupełniającego będzie wykonywał ten sam wykonawca, który wykonuje zamówienie podstawowe, - wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego,- zamówienie będzie udzielone w okresie nie przekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.