Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-28
Susiec: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2 500 000 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych)
Numer ogłoszenia: 348282 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susiec , ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 084 6654868, faks 084 6654893.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2 500 000 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2 500 000 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych). 2. Cel kredytu: pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetowego z tytułu konieczności uregulowania należności na następujące zadania inwestycyjne: -budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w miejscowości Osredek - 721 000 zł, -zakup samochodu i sprzętu pożarniczego dla jednostek OSP będących w Krajowym Systemie Ratownictwa Technicznego - 610 000 zł, -budowa dróg gminnych na terenie gminy - 419 000 zł, -dotacja celowa dla Powiatu Tomaszowskiego na modernizację nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie gminy - 750 000 zł. 3.Zasady realizacji zamówienia: a)wypłata kredytu jednorazowo w kwocie 2 500 000 zł w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy, b)odsetki od kredytu będą naliczane miesięcznie od pozostałego do spłaty kapitału według zmiennej stawki WIBOR 1 M + stała marża wykonawcy, do obliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystywania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, c)spłat rat odsetkowych za dany miesiąc następować będzie do 10 dnia następnego miesiąca, okres w karencji spłaty odsetek nie jest planowany, d)formami zabezpieczenia kredytu akceptowanymi przez zamawiającego jest weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z ustawą Prawo bankowe, e)prowizja liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu płatna jest najpóźniej w dniu uruchomienia kredytu przez zamawiającego, prowizja musi zawierać wszystkie opłaty związane z uruchomieniem kredytu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania tj. z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli wykonawca udokumentuje posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski wymagane przepisami ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z póź. zm.) zwanej dalej Prawem bankowym, a w przypadku określonym w artykule 178 ust. 1 Prawa bankowego inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań , których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zmawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: -oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań , których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: - oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. 2.Wykonawca stosownie do art. 44 Prawa zamówień publicznych musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o regułę spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 2. Umowa może być wypowiedziana przez każdą ze stron z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia. 3.Ostateczna treść umowy będzie uzgodniona przez strony po rozstrzygnięciu przetargu z zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych i kwestii nie objętych wymienionymi powyżej warunkami oraz warunkami opisanymi w SIWZ niniejszego postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokój nr 9 Urzędu Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec Pokój nr 12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SUSIEC
więcej: przetargi SUSIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Siedleckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Siedleckiego w okresie od 23.08.2024 roku do 22.08.2028 roku
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 3 386 553,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
- Kredyt długoterminowy w kwocie 2 000 000,00 zł, na pokrycie występującego w trakcie roku planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
- udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 1.987.746,50 zł złotych
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.