To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-19
Wieliczka: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2010 r
Numer ogłoszenia: 34829 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11967 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2010 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2010 roku. Zakres zamówienia obejmuje: a) dostarczenie i zamontowanie znaków drogowych, luster drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu: U12a i U12b, b) montaż barier sprężystych, c) dostarczenie i zamontowanie słupków stalowych, progów zwalniających, tablic zespolonych, d) wykonanie stóp betonowych po ustawieniu słupków, e) demontaż znaków drogowych i drogowskazów, demontaż słupków do znaków, demontaż istniejących progów zwalniających, demontaż zniszczonych barier stalowych, f) wykonanie oznakowania poziomego, g) wykonanie bariery skrajnej przekładkowej, h) prowadzenie na bieżąco kontroli stanu oznakowania pionowego wraz z uzupełnieniem; Wymagane jest utrzymywanie stałej łączności z Zamawiającym, faksem lub telefonicznie celem przyjęcia zleceń robót awaryjnych; Ilości robót określonych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi) i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy zakres oraz dokładny opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz cenowy - stanowiący załącznik C do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik D do SIWZ. Wszystkie prace każdorazowo będą zlecane Wykonawcy pisemnym zawiadomieniem, a rozliczane kosztorysem powykonawczym tzn. cena jednostkowa x ilość faktycznie wykonanych robót. Wykonawca powinien przystąpić do realizacji uzgodnionych prac do 24 godzin od pisemnego zawiadomienia, a w szczególnych przypadkach (zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym) - do godziny od powiadomienia telefonicznie lub faksem. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w ww. terminie do uzgodnionych prac to Zamawiający zleci wykonanie zastępcze na koszt Wykonawcy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Wszystkie prace (dostawa, montaż, demontaż itp.) powinny być wykonane zgodnie z: -Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, -załącznikami nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. nr 220 poz. 2181 z grudnia 2003 r. z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, a także -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004 r. Dz. U. z dnia 10.09.2004 r. (na podstawie Krajowego Certyfikatu Zgodności i Aprobaty technicznej na znaki drogowe) - znaki drogowe musza być oznakowane znakiem budowlanym B zgodnie z art. 4; art. 5 ust. 1, pkt. 3 oraz art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). Dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia zapewnia Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotowych dostaw i usług niezależnie od ich ilości.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIAN MOTYL CENTRUM TECHNIKI DROGOWEJ INBUD
jakie przetargi wygrała firma
MARIAN MOTYL CENTRUM TECHNIKI DROGOWEJ INBUD
- Centrum Techniki Drogowej INBUD Spółka z o.o., ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 472034,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 186562,00
Oferta z najniższą ceną: 186562,00 / Oferta z najwyższą ceną: 263725,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego i urządzeń BRD na terenie miasta Radomia
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1624L Urszulin - Hańsk od km 2+900 do km 6+630
- Remonty oznakowania pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, ogrodzeń i ekranów na drogach krajowych na terenie Rejonu GDDKiA w Nysie w okresie 36 m-cy
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.