Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-03
Katowice: dostawa mikroskopu laboratoryjnego dla potrzeb Szpitala
Numer ogłoszenia: 348307 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mikroskopu laboratoryjnego dla potrzeb Szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu laboratoryjnego w ilości 1 szt. wraz z: 1. Transportem, wniesieniem, uruchomieniem urządzenia w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej. 2. Instruktażem personelu ( 3 osoby ) w zakresie obsługi urządzenia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. 12 miesięczną, pełną gwarancją licząc od daty podpisania Protokołu odbioru 4. Instrukcją obsługi urządzenia w języku polskim. 5. Zapewnieniem czasu reakcji serwisu rozumianego jako przystąpienie do działań naprawczych do 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych) - jeśli naprawa nastąpi u Zamawiającego. 6. Zapewnieniem czasu naprawy do 5 dni od daty przyjęcia urządzenia do naprawy (dotyczy: dni roboczych), - ( koszty przesłania urządzenia do i z naprawy ponosi Wykonawca ) - jeśli naprawa nastąpi w punkcie serwisowym. 7. Zapewnieniem, że w przypadku awarii, łączna niesprawność urządzenia nie przekroczy 30 dni w roku kalendarzowym. 8. Zapewnieniem dostępności autoryzowanego serwisu na terenie RP po zakończeniu gwarancji wraz z możliwością przeprowadzania przeglądów oraz dostępnością do części przez okres* ................ (min. 10 lat) lat. Parametry techniczne urządzenia zostały ujęte w Załączniku nr 1 A do SIWZ. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia: - przeglądy serwisowe w terminach zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia, - naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe ( w cenie oferty ) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, - gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia w przypadku napraw gwarancyjnych. UWAGA! Zaoferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nie używane, z rokiem produkcji 2008. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert równoważnych. Termin realizacji zamówienia Dostawa, wniesienie, uruchomienie urządzenia w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, instruktaż personelu ( 3 osoby ) w zakresie obsługi urządzenia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nastąpi do dnia 22.12.2008r. Umowa zostanie zawarta na czas określony tj. na 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ) i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów, aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu w kraju, instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim, informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów wraz z podaniem wymaganych przez producenta terminów przeglądów serwisowych urządzenia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy. Ocena warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ) i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów, aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu w kraju, instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim, informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów wraz z podaniem wymaganych przez producenta terminów przeglądów serwisowych urządzenia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego 40-074 Katowice ul. Raciborska 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego 40-074 Katowice ul. Raciborska 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej II
- Kompleksowa realizacja zamówienia w zakresie rezerwacji i sprzedaży krajowych oraz zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) biletów lotniczych
- Dostawa spektrometru promieniowania gamma
- Usługa łączności Zad. 1 - Łącze światłowodowe GCM-Cieszyn
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej - L (2)
- Zakup 3 sztuk fabrycznie nowych pojazdów osobowych na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska"
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa leków oraz odczynników.
- dostawa zestawu dyfraktometru proszkowego dla Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Mikroskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.