eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceRemont pomieszczeń budynku urzędu miasta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-13

Bartoszyce: Remont pomieszczeń budynku urzędu miasta
Numer ogłoszenia: 34831 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14285 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629804, 7629819, faks 089 762 9805.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń budynku urzędu miasta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji i remontu pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta przy ul. Boh. Monte Cassino nr 1 w Bartoszycach, działka nr 129/4 na potrzeby Straży Miejskiej w Bartoszycach. Zakres zmian adaptacyjnych: a) Wyburzenia. W ramach prac adaptacyjnych przewiduje się wykonanie wyburzeń ścian działowych nie konstrukcyjnych. Wyburzenia będą wykonane metodami tradycyjnymi - ręcznie, bez użycia maszyn i urządzeń o charakterze dynamicznym. b) Wykonanie nowych ścianek działowych i otworów drzwiowych. Nowe ścianki działowe i zamurowania zbędnych otworów wykonane będą zgodnie z potrzebami technologicznymi. Projektuje się wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo - gipsowych na typowym ruszcie stalowym. Zamurowania cegłą na zaprawie cem.- wap. c) Posadzki pomieszczeń. W pomieszczeniach komunikacji, wc, magazynie broni wykonać posadzka z terakoty chemoodpornej i antypoślizgowej. W przypadku dokonywanych przekuć lub uszkodzeń w trakcie prowadzenia robót budowlanych adaptacyjnych uszkodzone fragmenty należy wyreperować z uzupełnieniem powierzchni posadzki. W pozostałych pomieszczeniach wykonać posadzkę z wykładziny dywanowej antystatycznej z przeznaczeniem do pomieszczeń biurowych o natężonym ruchu. c) Instalacje wewnętrzne. - Instalację elektryczną istniejącą wyposażyć w dodatkowe punkty świetlne - Oświetlenie sztuczne - 300 - 500 lx - wentylacja nowa w pomieszczeniach remontowanych - wszystkie pomieszczenia powinny posiadać wentylację grawitacyjną o czterokrotnej wymianie powietrza na godzinę. - instalację kanalizacji zakonserwować i obudować płytami K-G z wykonaniem drzwiczek w miejscu rewizji. d) Malowanie wewnętrzne. Malowanie pomieszczeń należy wykonać zgodnie ze standardem wykończenia pomieszczeń. Pomieszczenia malować farbami emulsyjnymi w kolorze kremowym - ściany, sufity- konstrukcji podwieszanej. e) Stolarka. Stolarka nowa drzwiowa wewnętrzna z płyt drewnopodobnych z otworami wentylacyjnymi u dołu skrzydła, pozostała stolarka bez zmian. f) Pochylnia - komunikacja. Dokonać konserwacji pochylni przez piaskowanie i malowanie farbami do stali. g) Posadzki w pomieszczeniu. W pomieszczeniach należy dokonać rozbiórki istniejących wykładzin i terakoty, oraz wykonać nowe posadzki cementowe zbrojone siatką 15 x15 cm. Przed wykonaniem posadzek należy zaślepić wpusty podłogowe . Szczegółowo zakres prac został określony w projekcie budowlanym, przedmiarach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo usługowe DOMEX Jan fydrych, Piłsudskiego 17, 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93276,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61946,89

  • Oferta z najniższą ceną: 61946,89 / Oferta z najwyższą ceną: 80010,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.