eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówUsługa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do szkół na terenie gminy Myszków.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Myszków: Usługa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do szkół na terenie gminy Myszków.
Numer ogłoszenia: 348333 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 313 26 82, faks (034) 313 50 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do szkół na terenie gminy Myszków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do szkół na terenie gminy Myszków, w których nie ma możliwości przygotowania gorącego posiłku i objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Myszkowie w ramach Wieloletniego programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania w okresie od 02.01.2009 do 31. 12. 2009r. 4.2. Kod CPV: 55 32 10 00 - 6 55 52 00 00 - 1 4.3. Szegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4.3.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie około 28 posiłków ( zupa i II danie) dla dzieci uczęszczających do dwóch szkół na terenie gminy Myszków - do Szkoły Podstawowej Nr 6 - do Szkoły Podstawowej Nr 7 4.3.2.Przygotowanie i dostawa gotowych, gorących obiadów odbywać się będzie na koszt Wykonawcy zamówienia. Obiady będą rozwożone w naczyniach jednorazowego użytku ( posiadających atest) od stycznia do grudnia z pominięciem dni wolnych od nauki. Planuje się wydanie ok. 28 posiłków dziennie.Wykonawca zobowiązny będzie świadczyć przedmiotową usługę zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dn. 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz 1225) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy. 4.3.3. Wykonawca sporządza posiłek z własnych produktów i surowców. 4.3.4. Wykonawca winien dysponować personelem do realizacji zamówienia, który musi posiadać aktualne badania lekarskie, książeczkę zdrowia oraz właściwą odzież roboczą. 4.3.5. Posiłek powinien składać się z zupy - min. 500 ml oraz drugiego dania. 4.3.6.Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczania gorącego posiłku od poniedziałku do piątku z wyłączneiem dni wolnych od nauki szkolnej. Posiłek powinien być dostarczony do Szkoły Podstawowej Nr 6 o godz. 11.00 i do Szkoły Podstawowej Nr 7 o godz. 11.20. 6.1. Ilość osób korzystających z posiłku w skali miesiąca - ok. 28 osób. 6.2. Ilość dni żywieniowych w ciągu roku 2009 - 185 6.3. Ogólna ilość posiłków w skali całego zamówienia - 5 180 4.3.7. Wydawnie posiłków odbywać się będzie na podstawie decyzji wydanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie. 4.3.8. Rozliczenie za posiłki następować będzie w częściach miesięcznych. Podstawą zapłaty będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, określająca ilość faktycznie wydanych posiłków..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. Zgodnie z art.22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 6.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności przez Wykonawcę na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 6.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadają doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedną usługę w zakresie przygotowania, dostarczania i podawania posiłków - spełniają wymagania określone szczególnymi przepisami z zakresu żywności i żywienia - posiadają opracowany, będący w trakcie wdrażania lub wdrożony system HACCP oraz opracowane, będące w takcie wdrażania lub wdrożone zasady GHP, GMP 6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - są ubezpieczeni w zakresie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej. 6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art.24 Ustawy. 6.2. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne mateiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w Postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z Postępowania na podstawie art.24 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.. Oferta powinna zawierać: 7.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podst. art.24. Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; 7.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarzej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu tego powinien wynikać zakre działania odpowiadający profilowi niniejszego zamówienia oraz wskazane osoby lub osób uprawnionych do podpisania oferty; 7.3. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dnie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 7.4. Zaświadczenie z instytucji uprawnionej do do stwierdzenia, że firma opracowała, wdraża lub wdrożyła zasady GHP, GMP oraz systemu HACCP. 7.5. Decyzja Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 7.6. Kopia potwierdzonej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwaga! 1. Wymienione wyżej dokumenty muszą być załączone do oferty. Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona pzrez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: myszkow.bip.jur,pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Pułaskiego 7 42-300 Myszków pokój nr 2 tel./ fax (034) 313 56 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Pułaskiego 7 42-300 Myszków pokój nr 2 tel./ fax (034) 313 56 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.