eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockDostawa wyposa¿enia medycznego.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-10-17

P³ock: Dostawa wyposa¿enia medycznego.
Numer og³oszenia: 348344 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102, 3645249.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wyposa¿enia medycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia medycznego z podzia³em na 46 pakietów. Pakiet nr 1 - Szczypce biopsyjne Pakiet nr 2 - Elektrody EKG Pakiet nr 3 - Filtry powietrza do inkubatora Atom V Pakiet nr 4 - Czujnik jednorazowy na palec Pakiet nr 5 - Akcesoria do CPAD Pakiet nr 6 - Elektrody cynowe i wêglowe Pakiet nr 7 - Elektrody do defibrylatora Pakiet nr 8 - Akcesoria do ssaka elektrycznego S-Scort new Duetnr seryjny AE 00450 firmy SSCORT Pakiet nr 9 - Baseny i kaczki medyczne Pakiet nr 10 - Pojemniki na odpady medyczne Pakiet nr 11 - Pojemniki i wk³ady do ssaka Pakiet nr 12 - Mazaki chirurgiczne Pakiet nr 13 - Przewód do manometru do uzupe³niania i kontroli ci¶nienia w mankietach niskoci¶nieniowych Pakiet nr 14 - Wymiennik ciep³a do rurki tracheostomijnej Pakiet nr 15 - Baseny jednorazowe dla osób le¿±cych Pakiet nr 16 - Dreny jednorazowe do pompy Pakiet nr 17 - Czujnik tlenowy Pakiet nr 18 - Worek (kaczka) jednorazowa na mocz Pakiet nr 19 - Mankiety do mierzenia ci¶nienia Pakiet nr 20 - Dreny do insuflatora Pakiet nr 21 - Linia do próbek gazu do kapnografu Pakiet nr 22 - Ostrza jednorazowe do pi³ ortopedycznych Pakiet nr 23 - S³oje do dobowej zbiórki moczu Pakiet nr 24 - Woreczki ekstrakcyjne Pakiet nr 25 - Ostrza do pi³y oscylacyjnej Pakiet nr 26 - Wapno sodowane Pakiet nr 27 - Ostrza i elektrody Pakiet nr 28 - Klipsy Pakiet nr 29 - Pojemniki do moczu i ka³u Pakiet nr 30 - Myjka fizelinowa Pakiet nr 31 - Golarki jednorazowe Pakiet nr 32- Szczotki chirurgiczna do mycia r±k Pakiet nr 33 - Papiery rejestracyjne i ¿ele Pakiet nr 34 - Papier termoczu³y Pakiet nr 35 - Higieniczna mata pod³ogowa Pakiet nr 36 - Elektrody EKG Ambu Blue Sensor Pakiet nr 37 - Spiretki wielorazowe do ustników Pakiet nr 38 - Ustniki jednorazowe Pakiet nr 39 - Szczotka do czyszczenia kana³u biopsyjnego endoskopowego Pakiet nr 40 - Testy urazowe Pakiet nr 41 - Pojemniki do transportu preparatów hispatologiczne Pakiet nr 42 - Akcesoria do artroskopii Pakiet nr 43 - Ostrza i elektrody do zestawu artroskopowego wielorazowego Pakiet nr 44 - Druty Kirschnera Pakiet nr 45 - Maty absorpcyjne Pakiet nr 46 - Jednorazowe miski nerkowate Oznaczenie kodowe Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV: 33190000-8 dla Pakietów nr: 1,3,5,6, 8,9, 11-17, 19-21, 23,24,37,38; 33141000-0 dla Pakietów nr: 2,4,7,10,18,28-36, 39,41,45,46; 33140000-3 dla Pakietów nr: 22,25,27,42,43; 33696500-0 dla Pakietów nr : 40; 24960000-1 dla Pakiet nr: 26; 33141770-8 dla Pakietu nr: 44. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 24 miesiêcy licz±c od daty zawarcia umowy..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.69.65.00-0, 24.96.00.00-1, 33.14.17.70-8.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 46.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
  • inne dokumenty

    1.O¶wiadczenie o ofercie równowa¿nej z opisem przedmiotu zamówienia - dotyczy pakietów nr 22 i 25 (o ile dotyczy) wg za³±cznika nr 8 do Siwz.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wype³niony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ, 2.Wype³niony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) - wg Za³±cznika Nr 6.1 - 6.46 do SIWZ. 3.3. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) og³oszenia, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione z odpowiedni± dat± dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: b.zmiana przepisów prawa lub istotnych i korzystnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; c.zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; d.zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; e.je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; f.zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie; g.dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego niniejsz± umow± w przypadku, gdy wyst±pi przej¶ciowy brak ca³o¶ci lub czê¶ci produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta. h.niewykorzystania warto¶ci umowy (w zakresie poszczególnych pakietów) w terminie 24 m-cy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy na czas okre¶lony, nie d³u¿ej jednak ni¿ do wykorzystania warto¶ci umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 203..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 203..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.