eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarczynZakup mebli do Domu Kultury i Urzędu Miejskiego w Tarczynie- zamówienie uzupełniające.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Tarczyn: Zakup mebli do Domu Kultury i Urzędu Miejskiego w Tarczynie- zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 348352 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarczyn, ul. Juliana Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7157900, 7157938, faks 22 7278191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli do Domu Kultury i Urzędu Miejskiego w Tarczynie- zamówienie uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli do nowopowstałego Domu Kultury i Urzędu Miejskiego w Tarczynie, wraz z ich dostawą i montażem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.15.10.00 - Meble różne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowy Styl Sp z o.o., ul. Pużaka 49, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49839,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53868,35

  • Oferta z najniższą ceną: 53868,35 / Oferta z najwyższą ceną: 53868,35

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie ma być udzielone jako zamówienie uzupełniające do postępowania nr PI.V.271.1.2014, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Zakup mebli do Domu Kultury i Urzędu Miejskiego w Tarczynie Wartość zamówienia została oszacowana na podstawie cen jednostkowych zawartych w umowie nr 75/2014 z dnia 05.03.2014 r. na kwotę 49 839,02 zł netto. Przedmiotowe zamówienie spełnia przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp, ponieważ: 1) ma być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy - Nowy Styl Sp. z o.o.. 2) nie minął dozwolony przepisem okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego - zamówienie podstawowe zostało udzielone umową nr 75/2014 z dnia 05.03.2014 r. 3) wartość zamówień uzupełniających nie przekracza 10% wartości zamówienia podstawowego - wartość zamówienia podstawowego wynosiła 916 042,74zł, przewidziano udzielenie zamówień uzupełniających do 10% wartości zamówienia podstawowego, tj. do kwoty 91 604,27 zł netto. 4) zamówienie podstawowe było udzielane w trybie przetargu nieograniczonego - postępowanie nr PI.V.271.1.2014, 5) zamówienia uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - sekcja II pkt. 1.5 ogłoszenia o zamówieniu z dnia 15.01.2014 r., 6) zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia - tj. na dostawie i montażu mebli, będących przedmiotem zamówienia w zamówieniu podstawowym. 7) CPV kod: 39100000-3, nazwa: Meble, 39150000-8, nazwa: Różne meble i wyposażenie, kod: 39151000-5, nazwa: Meble różne- zamówienie podstawowe i uzupełniające mają takie same kody CPV Udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jest zatem zgodne z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.