eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa materiałów szewnych, tasiemek naczyniowych i siatek przepuklinowych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-06

Jelenia Góra: Dostawa materiałów szewnych, tasiemek naczyniowych i siatek przepuklinowych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze.
Numer ogłoszenia: 348353 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, faks 075 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych, tasiemek naczyniowych i siatek przepuklinowych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szewnych, tasiemek naczyniowych i siatek przepuklinowych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze z podziałem na 20 zadań do osobnego rozpatrywania tzn. : - szwy resorbowalne- pakiet 1 do 7 - szwy nierosorbowalne - pakiet 8 do 11 - szwy okulistyczne i laryngologiczne- pakiet nr 12 do 16 - materiały szewne różne - pakiet nr 17 - tasiemki naczyniowe - pakiet nr 18 - siatki przepuklinowe- pakiet nr 19-20.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , - szczegółową ofertę cenową (załącznik nr 6) w oparciu o wykaz asortymentowo- ilościowy - zał. nr 1 również w formie elektronicznej ( Exel), np. dyskietka , CD - określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru: max 5 dni roboczych , dostawa na cito 24 godzin - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2; - określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , - określenie stałości cen ( min. 12 miesiące) - należy wpisać do formularza oferty, - określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu ( min. 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru) - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2 , - aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. Ustawy pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy pzp, - oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 - oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), - dołączyć aktualny katalog zaoferowanego asortymentu w języku polskim z zaznaczeniem do którego pakietu i pozycji został dołączony wymagany dokument k) dołączyć do każdej oferowanej pozycji aktualną instrukcję użytkowania w języku polskim z zaznaczeniem do którego pakietu i pozycji został dołączony wymagany dokument - w celu weryfikacji spełniania warunków SIWZ dołączyć bezzwrotne próbki w oryginalnych opakowaniach po 1 saszetce/próbce zaoferowanego asortymentu w danym pakiecie (tzn. na każdą pozycję- próbki mają zostać opisane: który pakiet, która pozycja) . Należy dołączyć wykaz wszystkich dołączonych próbek. - W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają stosowne, ważne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP oraz że Wykonawca posiada odpowiednie koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie §2 ust. 2, § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów ( Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego - W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji Zamwiający dopuszczaja możliwość dostarczania odpowiedników produktów objętych umową - Zamwiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. - Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego. m.in. zmiany producenta, ilości sztuk w opakowaniu przy czym opakowania nie mogą być większe niż podane w zał. do SIWZ przy odpowiednim przeliczeniu ilości zamówienia na okres realizacji zadania - Zamwiający dopuszcza zmianę: - numeru katalogowego produktu - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - przedmiotowym / produkt zamienny - liczby opakowań - w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany / udoskonalony - w sytuacji gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Woj. w Jeleniej Górze ( 58-506), ul. Ogińskiego 6, - Dział Umów i Zaopatrzenia, pokój 024 w bud. D, tel. 75/753-7286; Forma papierowa SIWZ do pobrania za odpłatnością 25,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze ( 58-506) , ul. Ogińskiego 6, - Sekretariat Szpitala , pokój 171 w bud.D..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szwy resorbowalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe resorbowalne między 60 a 90 dniem od zaimplantowania, syntetyczne, plecione, powlekane szwy chirurgiczne o średnim okresie wchłaniania i 50% okresie podtrzymywania tkankowego po 18 dniach od zaimplantowania - 25 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szwy resorbowalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe resorbowalne, syntetyczne, plecione, powlekane szwy chirurgiczne o krótkim okresie wchłaniania, ok. 42 dni i 50% okresie podtrzymywania tkankowego po 5 dniach od zaimplantowania -6 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szwy resorbowalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe resorbowalne między 60 - 90 dniem od zaimplantowania, syntetyczne, monofilamentowe z glukonatu szwy chirurgiczne o średnim okresie wchłaniania i 50% okresie podtrzymywania tkankowego po 14 dnia od zaimplantowania- 8 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szwy resorbowalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe resorbowalne, syntetyczne, monofilamentowe z glikonatu szwy chirurgiczne o krótkim okresie wchłanianiaokoło 56 dni i 50% okresie podtrzymywania tkankowego po 6 - 7 dniach od zaimplantowania - 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: szwy resorbowalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe resorbowalne między 18 - 210 oniem od zaimplantowania, syntetyczne, monofilamentowe polidioksanonu szwy chirurgiczne, o 50 - 70% okresie podtrzymywania tkankowego po 28 dniach od zaimplantowania- 10 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: szwy resorbowalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe, resorbowalne, syntetyczne, monofilamentowe, szwy chirurgiczne o 50% okresie podtrzymywania tkankowego po 90 dniach od zaimplantowania i okresie wchłaniania ok.13 m-cy- 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: szwy resorbowalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe resorbowalne między 56-70 dniem od zaimplantowania, syntetyczne wykonane z glikolidu 90% i L-laktydu, plecione, powlekane szwy chirurgiczne o 50-40% okresie podtrzymywania tkankowego w 21 dniu od zaimplantowania - 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: szwy nierosorbowalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe nieresorbowalne, syntetyczne, monofilamentowe szwy chirurgiczne wykonane z polipropylenu, niebieskie - 33 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: szwy nierosorbowalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe nieresorbowalne, syntetyczne, plecione, powlekane silikonem szwy chirurgiczne, wykonane z poliestru - 8 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: szwy nierosorbowalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowe nieresorbowalne, naturalne, plecione, powlekane szwy chirurgiczne wykonane z jedwabiu - 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: szwy nierosorbowalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe nieresorbowalne, polipropylenowe, niepowlekane, monofilamentowe szwy chirurgiczne do wykonywania przeszczepów skórnych - 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: szwy okulistyczne i laryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe resorbowalne, plecione powlekane szwy chirurgiczne, wykonane z polimeru kwasu glikolowego i kwasu mlekowego o czasie podtrzymywania tkankowego do 35 dni okresie wchłaniania 56 - 70 dni, stosowanedo wykonywania do zabiegów okulistycznych - 5 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: szwy okulistyczne i laryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe nieresorbowalne jedwabne plecione powlekane woskiem szwy chirurgiczne, czarne stosowane do zabiegów okulistycznych - 3 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: szwy okulistyczne i laryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe nieresorbowalne syntetyczne monofilamentowe szwy chirurgiczne wykonane z poliamidu (nylonu), czarne stosowane do zabiegów okulistycznych - 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: szwy okulistyczne i laryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe nieresorbowalne syntetyczne monofilamentowe polipropylenowe szwy chirugiczne, niebieskie, do zabiegów okulistycznych- 3 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: szwy okulistyczne i laryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy jałowe resorbowalne, powlekane, plecione szwy chirurgiczne antybakteryjne z poliglaktyny 910 z triclosanemndo zabiegów laryngologicznych- 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: materiały szewne różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szewne materiały różne- 8 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: tasiemki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Silikonowe tasiemki retrakcyjne, nieprzepuszczalne dla promieni RTG - 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: siatki przepuklinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe- 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: siatki przepuklinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatki przepuklinowe- 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.