To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Ogłoszenie nr 348456 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.
Wrocław: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pochodzących od mieszkańców gminy Wrocław
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326125-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329617-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ekosystem Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
2191624000000, ul.
ul. Kazimierza Michalczyka
23,
53633
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 75 86 900, faks
71 75 86 922, e-mail
Monika.Cander@ekosystem.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ekosystem.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pochodzących od mieszkańców gminy Wrocław
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: 1) W zakresie odbioru odpadów z betonu i gruzu zamówienie obejmuje: a) udostępnienie czterech kontenerów o pojemności 7 m3 i podstawienie ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego odpowiednio dwa kontenery przy ul. Kazimierza Michalczyka 9 we Wrocławiu oraz dwa kontenery przy ul. Janowskiej 51 we Wrocławiu; b) odbiór zapełnionych kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów z betonu oraz gruzu, z jednoczesnym podstawieniem pustych kontenerów, w taki sposób, aby zapewnić Zamawiającemu ciągłą i nieprzerwaną możliwość przyjmowania odpadów z betonu i gruzu dostarczanych przez mieszkańców Gminy Wrocław do PSZOK-ów; c) transport odebranych odpadów z betonu i gruzu sklasyfikowanych jako odpady o kodzie 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppk d). 2) W zakresie odpadów z tworzyw sztucznych zamówienie obejmuje: a) odbiór zapełnionych kontenerów otwartych, o pojemności 21 m3 stanowiących własność Zamawiającego; przeznaczonych do zbierania odpadów z tworzyw sztucznych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych odpadów z tworzyw sztucznych sklasyfikowanych jako odpady o kodzie 20 01 39 - tworzywa sztuczne do miejsca ich magazynowania i zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppk d) c) każdorazowe podstawianie na teren PSZOK-u, z którego został odebrany pełny kontener, pustego kontenera na tworzywa sztuczne o pojemności 21 m3, będącego własnością Zamawiającego. 3) W zakresie odpadów wielkogabarytowych zamówienie obejmuje: a) odbiór zapełnionych kontenerów otwartych, o pojemności 21 m3 stanowiących własność Zamawiającego, przeznaczonych do zbierania odpadów wielkogabarytowych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych odpadów wielkogabarytowych sklasyfikowanych jako odpady o kodzie 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppk d) lub e); c) każdorazowe podstawianie na teren PSZOK, z którego został odebrany zapełniony kontener, pustego kontenera na odpady wielkogabarytowe o pojemności 21 m3, będącego własnością Zamawiającego. 4) W zakresie odpadów z farb zamówienie obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy odpadów farb, farb drukarskich, klei, lepiszczy, żywic w opakowaniach do tego przeznaczonych, zgromadzonych na terenie PSZOK-ów; b) transportu odebranych odpadów farb, farb drukarskich, klei, lepiszczy, żywic sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 20 01 28 - farby, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 lub o kodzie 20 01 27* - farby, tłuszcze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 5) W zakresie odpadów z rozpuszczalników zamówienie obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy rozpuszczalników, w opakowaniach do tego przeznaczonych, zgromadzonych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych rozpuszczalników sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 20 01 13* - rozpuszczalniki, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 6) W zakresie odpadów - środków ochrony roślin zamówienie obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy środków ochrony roślin, w opakowaniach do tego przeznaczonych, zgromadzonych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych środków ochrony roślin sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 20 01 19* - środki ochrony roślin, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 7) W zakresie odpadów z tekstyliów obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy odpadów tekstylnych, zgromadzonych w miejscach do tego przeznaczonych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych odpadów tekstylnych sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 20 01 11 - tekstylia, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 8) W zakresie zużytych opon zamówienie obejmuje: a) odbiór zapełnionych kontenerów otwartych, o pojemności 21 m3 stanowiących własność Zamawiającego, przeznaczonych do zbierania zużytych opon, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych zużytych opon sklasyfikowanych jako odpady o kodzie 16 01 03 - zużyte opony do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppk d) lub e); c) każdorazowe podstawianie na teren PSZOK, z którego został odebrany zapełniony kontener, pustego kontenera na zużyte opony o pojemności 21 m3, będącego własnością Zamawiającego. 9) W zakresie odpadów z płynów hamulcowych obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy płynów hamulcowych, w opakowaniach do tego przeznaczonych, zgromadzonych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych płynów hamulcowych sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 16 01 13* - płyny hamulcowe, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 10) W zakresie odpadów z filtrów olejowych obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy filtrów olejowych, zgromadzonych w miejscach do tego przeznaczonych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych filtrów olejowych sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 16 01 07* - filtry olejowe, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 11) W zakresie odpadów z magnetycznych i optycznych nośników informacji obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy odpadów magnetycznych i optycznych nośników informacji, zgromadzonych w miejscach do tego przeznaczonych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych magnetycznych i optycznych nośników informacji sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 16 80 07 - magnetyczne i optyczne nośniki informacji, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 12) W zakresie odpadów elementów usuniętych z zużytych urządzeń obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy odpadów elementów usuniętych z zużytych urządzeń, zgromadzonych w miejscach do tego przeznaczonych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych odpadów elementów usuniętych z zużytych urządzeń sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 16 02 16 - elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione 16 02 15, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 13) W zakresie odpadów opakowań ze szkła obejmuje: a) odbiór odpadów opakowaniowych ze szkła z pojemników przystosowanych do mechanicznego opróżnienia przy pomocy dźwigu (HDS) lub z pojemników 1100 l.; b) transport odebranych odpadów opakowań ze szkła, sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 15 01 07 - opakowania ze szkła, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 14) w zakresie pozostałych czynności związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia: a) oznakowanie kontenerów stanowiących własność Wykonawcy informacją zawierającą rodzaj odpadów zbieranych w kontenerze; b) utrzymanie kontenerów będących własnością Wykonawcy w należytym stanie sanitarnym, porządkowym oraz technicznym, przez cały okres realizacji przedmiotowej umowy; c) wyczyszczenie, po każdym opróżnieniu kontenerów będących własnością Zamawiającego oraz Wykonawcy, w celu usunięcia wszystkich zanieczyszczeń oraz pozostałości odpadów zgromadzonych wewnątrz kontenera; d) prowadzenie w pierwszej kolejności sukcesywnego recyklingu, przygotowania do ponownego użycia, a w drugiej kolejności odzysku odpadów objętych przedmiotem zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie lub przekazywania odpadów do dalszego zagospodarowania w pierwszej kolejności przedsiębiorcom prowadzącym działalność w zakresie recyklingu, przygotowania do ponownego użycia, a w drugiej kolejności do odzysku, gdy Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia takiej działalności w tym zakresie; e) przekazywania do unieszkodliwiania odpadów nienadających się do recyklingu lub odzysku, w przypadku, gdy Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie lub przekazywania odpadów objętych przedmiotem zamówienia przedsiębiorcom prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania, gdy Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie; f) utrzymanie przez Wykonawcę czystości i porządku na terenie wokół kontenerów podczas ich odbiorów oraz podstawiania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90514000-3,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT500120.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 529664.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.