eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOdbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pochodzących od mieszkańców gminy Wrocław

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-22

Ogłoszenie nr 348456 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.

Wrocław: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pochodzących od mieszkańców gminy Wrocław
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326125-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 329617-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ekosystem Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 2191624000000, ul. ul. Kazimierza Michalczyka  23, 53633   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 75 86 900, faks 71 75 86 922, e-mail Monika.Cander@ekosystem.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ekosystem.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pochodzących od mieszkańców gminy Wrocław

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: 1) W zakresie odbioru odpadów z betonu i gruzu zamówienie obejmuje: a) udostępnienie czterech kontenerów o pojemności 7 m3 i podstawienie ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego odpowiednio dwa kontenery przy ul. Kazimierza Michalczyka 9 we Wrocławiu oraz dwa kontenery przy ul. Janowskiej 51 we Wrocławiu; b) odbiór zapełnionych kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów z betonu oraz gruzu, z jednoczesnym podstawieniem pustych kontenerów, w taki sposób, aby zapewnić Zamawiającemu ciągłą i nieprzerwaną możliwość przyjmowania odpadów z betonu i gruzu dostarczanych przez mieszkańców Gminy Wrocław do PSZOK-ów; c) transport odebranych odpadów z betonu i gruzu sklasyfikowanych jako odpady o kodzie 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppk d). 2) W zakresie odpadów z tworzyw sztucznych zamówienie obejmuje: a) odbiór zapełnionych kontenerów otwartych, o pojemności 21 m3 stanowiących własność Zamawiającego; przeznaczonych do zbierania odpadów z tworzyw sztucznych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych odpadów z tworzyw sztucznych sklasyfikowanych jako odpady o kodzie 20 01 39 - tworzywa sztuczne do miejsca ich magazynowania i zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppk d) c) każdorazowe podstawianie na teren PSZOK-u, z którego został odebrany pełny kontener, pustego kontenera na tworzywa sztuczne o pojemności 21 m3, będącego własnością Zamawiającego. 3) W zakresie odpadów wielkogabarytowych zamówienie obejmuje: a) odbiór zapełnionych kontenerów otwartych, o pojemności 21 m3 stanowiących własność Zamawiającego, przeznaczonych do zbierania odpadów wielkogabarytowych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych odpadów wielkogabarytowych sklasyfikowanych jako odpady o kodzie 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppk d) lub e); c) każdorazowe podstawianie na teren PSZOK, z którego został odebrany zapełniony kontener, pustego kontenera na odpady wielkogabarytowe o pojemności 21 m3, będącego własnością Zamawiającego. 4) W zakresie odpadów z farb zamówienie obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy odpadów farb, farb drukarskich, klei, lepiszczy, żywic w opakowaniach do tego przeznaczonych, zgromadzonych na terenie PSZOK-ów; b) transportu odebranych odpadów farb, farb drukarskich, klei, lepiszczy, żywic sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 20 01 28 - farby, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 lub o kodzie 20 01 27* - farby, tłuszcze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 5) W zakresie odpadów z rozpuszczalników zamówienie obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy rozpuszczalników, w opakowaniach do tego przeznaczonych, zgromadzonych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych rozpuszczalników sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 20 01 13* - rozpuszczalniki, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 6) W zakresie odpadów - środków ochrony roślin zamówienie obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy środków ochrony roślin, w opakowaniach do tego przeznaczonych, zgromadzonych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych środków ochrony roślin sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 20 01 19* - środki ochrony roślin, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 7) W zakresie odpadów z tekstyliów obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy odpadów tekstylnych, zgromadzonych w miejscach do tego przeznaczonych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych odpadów tekstylnych sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 20 01 11 - tekstylia, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 8) W zakresie zużytych opon zamówienie obejmuje: a) odbiór zapełnionych kontenerów otwartych, o pojemności 21 m3 stanowiących własność Zamawiającego, przeznaczonych do zbierania zużytych opon, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych zużytych opon sklasyfikowanych jako odpady o kodzie 16 01 03 - zużyte opony do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppk d) lub e); c) każdorazowe podstawianie na teren PSZOK, z którego został odebrany zapełniony kontener, pustego kontenera na zużyte opony o pojemności 21 m3, będącego własnością Zamawiającego. 9) W zakresie odpadów z płynów hamulcowych obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy płynów hamulcowych, w opakowaniach do tego przeznaczonych, zgromadzonych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych płynów hamulcowych sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 16 01 13* - płyny hamulcowe, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 10) W zakresie odpadów z filtrów olejowych obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy filtrów olejowych, zgromadzonych w miejscach do tego przeznaczonych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych filtrów olejowych sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 16 01 07* - filtry olejowe, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 11) W zakresie odpadów z magnetycznych i optycznych nośników informacji obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy odpadów magnetycznych i optycznych nośników informacji, zgromadzonych w miejscach do tego przeznaczonych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych magnetycznych i optycznych nośników informacji sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 16 80 07 - magnetyczne i optyczne nośniki informacji, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 12) W zakresie odpadów elementów usuniętych z zużytych urządzeń obejmuje: a) odbiór poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy odpadów elementów usuniętych z zużytych urządzeń, zgromadzonych w miejscach do tego przeznaczonych, zlokalizowanych na terenie PSZOK-ów; b) transport odebranych odpadów elementów usuniętych z zużytych urządzeń sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 16 02 16 - elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione 16 02 15, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 13) W zakresie odpadów opakowań ze szkła obejmuje: a) odbiór odpadów opakowaniowych ze szkła z pojemników przystosowanych do mechanicznego opróżnienia przy pomocy dźwigu (HDS) lub z pojemników 1100 l.; b) transport odebranych odpadów opakowań ze szkła, sklasyfikowanych jako odpad o kodzie 15 01 07 - opakowania ze szkła, do miejsca ich magazynowania lub zagospodarowania zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w pkt 14, ppkt d) lub e). 14) w zakresie pozostałych czynności związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia: a) oznakowanie kontenerów stanowiących własność Wykonawcy informacją zawierającą rodzaj odpadów zbieranych w kontenerze; b) utrzymanie kontenerów będących własnością Wykonawcy w należytym stanie sanitarnym, porządkowym oraz technicznym, przez cały okres realizacji przedmiotowej umowy; c) wyczyszczenie, po każdym opróżnieniu kontenerów będących własnością Zamawiającego oraz Wykonawcy, w celu usunięcia wszystkich zanieczyszczeń oraz pozostałości odpadów zgromadzonych wewnątrz kontenera; d) prowadzenie w pierwszej kolejności sukcesywnego recyklingu, przygotowania do ponownego użycia, a w drugiej kolejności odzysku odpadów objętych przedmiotem zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie lub przekazywania odpadów do dalszego zagospodarowania w pierwszej kolejności przedsiębiorcom prowadzącym działalność w zakresie recyklingu, przygotowania do ponownego użycia, a w drugiej kolejności do odzysku, gdy Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia takiej działalności w tym zakresie; e) przekazywania do unieszkodliwiania odpadów nienadających się do recyklingu lub odzysku, w przypadku, gdy Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie lub przekazywania odpadów objętych przedmiotem zamówienia przedsiębiorcom prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania, gdy Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie; f) utrzymanie przez Wykonawcę czystości i porządku na terenie wokół kontenerów podczas ich odbiorów oraz podstawiania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT500120.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CHEMEKO-SYSTEM Sp. z o.o. Zakład Zagospodarowania Odpadów,  biuro@chemekosystem.pl,  ul. Jerzmanowska 4-6,  54-519,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 529664.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 529664.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 529664.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.