Ogłoszenie z dnia 2008-12-03
Wałcz: Remont budynku Wronia 2a w Wałczu przy udziale projektu w konkursie: Klub Integracji Społecznej partnerem samorządu gminnego w pracach społecznie użytecznych Inicjatywa konkursowa w ramach Programu Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu 2008r.
Numer ogłoszenia: 348457 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu , ul. gen. L. Okulickiego 20, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2585053, faks 067 2585054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbswalcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: TBS spółka z o.o. w Wałczu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Wronia 2a w Wałczu przy udziale projektu w konkursie: Klub Integracji Społecznej partnerem samorządu gminnego w pracach społecznie użytecznych Inicjatywa konkursowa w ramach Programu Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane obejmowały będą remont: elewacji /kolorystyka i docieplenie/, dachu budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonanie remontu sanitariatów i klatki schodowej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia wraz z określającą wymagany standard robót technologią zawarty jest w dokumentacji oraz w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót, zwanych dalej ST i przedmiarach robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, należy złożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu tj.: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego, - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą odpowiedzialne za realizację zadania w poszczególnych branżach (budowlanej - kierownika budowy, oraz kierownika robót branży sanitarnej i elektrycznej) posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego wraz z kserokopią (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentów potwierdzających przygotowanie zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ważne co najmniej na dzień składania oferty wraz z informacją na temat doświadczenia - zał. Nr 3; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w/w podpunkcie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów- zgodnie z informacją podana w załączniku nr 2 należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń; - wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlano-remontowym w zakresie wszystkich branż tj.: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej stanowiących przedmiot zamówienia o wartości robót co najmniej 100 tys. zł.- z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 5; Uwaga: Wykazanie robót porównywalnych odrębnie w poszczególnych branżach w trzech oddzielnych obiektach o sumarycznej wartości co najmniej 100 tys. zł, będzie traktowana jako jedna robota porównywalna. 4. Potwierdzenie spełnienia pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie ocenione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Ocena spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, ocena pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 44 i art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zaświadczenie o merytorycznej wiarygodności Wykonawcy (załącznikiem jest kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za realizację robót w poszczególnych branżach tj. budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ważne co najmniej na dzień składania oferty) - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie dot. zrealizowania zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia i wymogami Zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Doświadczenie zawodowe - wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlano-remontowym w zakresie wszystkich branż tj.: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej stanowiących przedmiot zamówienia - z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - zał. nr 5. Uwaga: Wykazanie robót porównywalnych odrębnie w poszczególnych branżach w trzech oddzielnych obiektach o sumarycznej wartości co najmniej 100 tys. zł, będzie traktowana jako jedna robota porównywalna. 6. W przypadku złożenia oferty zawierającej asortymenty i wyroby budowlane równoważne do zaproponowanych, pod warunkiem, że zaproponowana zmiana nie narusza postanowień zawartych w art. 10 oraz art. 36a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane (Dz. U. nr 207 z 2003 r. poz. 2016 z późn. zm.), należy dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność oferty. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu tj.: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego, - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, zgodnie z zapisem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.(Dz. U. Nr 87 poz. 605) - w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 87 poz.605). 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w załączniku nr 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów- zgodnie z informacją podana w załączniku nr 2. 12. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum - składa dokument wymieniony w pkt. 2, 7, 8, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. W/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbswalcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TBS sp. z o.o. w Wałczu
ul. Gen.L.Okulickiego 20
78-600 Wałcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2008 godzina 10:30, miejsce: TBS sp. z o.o. w Wałczu ul. Gen.L.Okulickiego 20 78-600 Wałcz pokój Nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: MPiPS w ramach programu Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu prace społecznie użyteczne przy udziale projektu w konkursie Klub Integracji Społecznej partnerem samorządu gminnego w pracach społecznie użytecznych Inicjatywa konkursowa w ramach Programu Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu 2008r..
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Rozbudowa i przebudowa budynku Oddziału Psychiatrycznego o Punkt Zgłoszeniowo-Konsultacyjny z Poradnią Zdrowia Psychicznego i pomieszczeniami dla zespołów leczenia środowiskowego
- Dostawa lotniczych tratw ratunkowych.
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 22 w leśnictwie Ostrowiec - ETAP V"
- Dostawa wraz z montażem zespołu sprężarkowego do zasilania stacji wytwarzania mieszanin oddechowych
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Remont pomieszczenia łaźni w pawilonie A w Areszcie Śledczym w Poznaniu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.