eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneWytworzenie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej 9500 sztuk oraz odbiór i kasację tablic zużytych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Zakopane: Wytworzenie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej 9500 sztuk oraz odbiór i kasację tablic zużytych
Numer ogłoszenia: 348493 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407580 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytworzenie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej 9500 sztuk oraz odbiór i kasację tablic zużytych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie sukcesywnie wykonywał i dostarczał na rzecz Zamawiającemu własnym transportem, do Starostwa Powiatowego w Zakopanem tablice rejestracyjne do oznakowania różnego rodzaju pojazdów wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005 roku Nr 108 poz. 908 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj. Dz. U. z 2007 roku Nr 186 poz. 1322 ze zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, wykonanie tablic rejestracyjnych w ilościach około (orientacyjne zapotrzebowanie roczne): 1) tablice samochodowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe: jednorzędowe oraz dwurzędowe - w ilości ok. 8.800 sztuk, 2) tablice motocyklowo-ciągnikowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe - w ilości ok. 400 sztuk, 3) tablice motorowerowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe - w ilości ok. 300 sztuk, i sukcesywnie dostarczy Zamawiającemu w 2012 roku tablice rejestracyjne w ilości nie przekraczającej 9.500 sztuk oraz dokona nieodpłatnego odbioru od Zamawiającego wycofanych tablic rejestracyjnych, po protokolarnym ich przekazaniu i ich fizyczną kasację zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. II. Zamawiający informuje, że podana powyżej w punkcie I. ilość tablic rejestracyjnych będący przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie, zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. III. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Zakopanem za pomocą telefonu lub faksu potwierdzonego w czasie późniejszym pismem. IV. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie najdłużej w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 15:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.70.00.00 - Metale zwykłe 30.19.50.00 - Tablice 34.92.84.72 - Oznakowanie 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TABLA Sp. z o.o., ul. Diamentowa 7B, 20-447 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61788,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60217,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60217,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105165,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.