To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-31
Lublin: dostawa worków foliowych na odpady, fartuchów foliowych przednich jednorazowego użytku, podkładów sanitarnych foliowych i ręczników do dozownika Tork Dispenser Hand Towell Roll.
Numer ogłoszenia: 34851 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337988 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Al. Kraśnicka 100, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5374655, faks 081 5374624.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa worków foliowych na odpady, fartuchów foliowych przednich jednorazowego użytku, podkładów sanitarnych foliowych i ręczników do dozownika Tork Dispenser Hand Towell Roll..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa worków foliowych na odpady, fartuchów foliowych przednich jednorazowego użytku, podkładów sanitarnych foliowych i ręczników do dozownika Tork Dispenser Hand Towell Roll z możliwością składania ofert częściowych, zgodnie z wyszczególnieniem w pakietach nr 1 - 3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby 44.17.40.00 - Folia 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: worki jednorazowego użycia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Prod.- handl. JANIPOL, ul. Łączna 3, 35-005 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59450,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69607,10
Oferta z najniższą ceną: 59384,72 / Oferta z najwyższą ceną: 80733,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: fartuch foliowy przedni, podkład sanitarny foliowy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EURO-CENTRUM"BOŻENA I CEZARIUSZ WIRKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"EURO-CENTRUM"BOŻENA I CEZARIUSZ WIRKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
- Euro-Centrum Bożena i Cezariusz Wirkowscy Sp. jawna, ul.Chodakowska 10, 96-503 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3688,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3980,40
Oferta z najniższą ceną: 3904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5856,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ręcznik w roli do dozownika Tork Dispenser Hand Towell Roll.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Higma Service Sp. z o.o., ul. Gosławicka 2, 45-446 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23196,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22438,61
Oferta z najniższą ceną: 19931,14 / Oferta z najwyższą ceną: 25910,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- Dostawa rękawów foliowych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.