To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-24
Brzeg: USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH
W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012
Numer ogłoszenia: 348532 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325248 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych realizowane będą na terenie gmin: miasto Brzeg, gmina Skarbimierz ,Gmina Lubsza, Gmina Olszanka, Gmina i Miasto Grodków, Miasto i Gmina Lewin Brzeski polegające na zwalczaniu śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną, odśnieżaniu dróg oraz załadunku i pryzmowaniu materiału. Usługi będą realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo-transportowych : - nośniki wyposażone w urządzenia systemu monitorująco -kontrolującego - 5 szt - piaskarko-solarki - 5 szt , w tym 2 szt nowe, - pługi średnie, ciężkie - 7 szt , w tym 4 pługi dociskowe hydrauliczne, - nośniki do pługów wyposażone w urządzenia systemu monitorująco- kontrolującego - 2 szt - ładowarka do odśnieżania - 1 szt - równiarka samojezdna do odśnieżania - 1 szt Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymywane przez cały sezon zimowy 2011/2012 wg trzech kolejności i standardów odśnieżania i zwalczania śliskości opracowanych przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do SIWZ . Zlecanie wykonania usług podwykonawcom W przypadku awarii środków sprzętowo-transportowych podanych w ofercie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środki zastępcze (np. wynajęte) tak, aby całkowita ilość środków do dyspozycji Zamawiającego była zgodna z ilością podaną w ofercie. Obowiązki i zadania Wykonawcy. Wykonawca przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do dyspozycji Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego utrzymania dróg ilość środków sprzętowo-transportowych zgodną z ilością zadeklarowaną w ofercie. Wykonawca winien przez cały okres zimowy utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez wykonywanie napraw i obsług technicznych. Koszty napraw i obsług technicznych ponosi Wykonawca i wchodzą one w cenę jednostkową podaną w formularzu cenowym i w ofercie. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych jednostki sprzętowe w system monitorująco- kontrolujący pracy sprzętu. System monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego powinien umożliwiać odczyt i analizę danych w zakresie lokalizacji pojazdu, rodzaju wykonywanej pracy z prędkością z jaką porusza się pojazd. Odczyt powinien odbywać się czasie rzeczywistym przez przeglądarkę internetową. System powinien umożliwić bezpośredni kontakt dyżurnego z operatorem. Wykonawca zobowiązany do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Brzegu do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w celu pełnego wykorzystania oprogramowania systemu . W razie utraty zasięgu system powinien zapewniać gromadzenie danych przez min. 5 godz. Po powrocie zasięgu urządzenie powinno natychmiast nawiązać połączenie z serwerem i przesłać zaległe dane. W przypadku awarii systemu- czas reakcji i czas naprawy nie dłuższy niż 24 godziny. Dla obsługi terenu gmin : miasto Brzeg, Skarbimierz, Lubsza i Olszanka Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna) na terenie bazy m. Brzeg. Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną do prawidłowego przebiegu akcji zimowej. Dla obsługi terenu gmin : Grodków i Lewin Brzeski Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna) na terenie gminy Grodków. Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną do prawidłowego przebiegu akcji zimowej. Wykonawca oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki sprzętowo-transportowe wraz z operatorem (kierowcą) posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środków sprzętowo-transportowych z materiałami pędnymi i mieszanką piaskowo-solną wraz z obsługą wyposażoną w odzież ochronną zimową i posiłki regeneracyjne w miejscu określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1 godz. od otrzymania wezwania lub w terminie wyznaczonym przez Zarząd Dróg Powiatowych. Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców i maszynistów gwarantującą całodobową prace. Ilość godzin pracy (praca, dyżur) jednej osoby-maksimum 12 godzin na dobę. Wezwanie może być pisemne, ustne lub telefoniczne. Wykonawca w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych realizować będzie usługi przez 24 godziny na dobę, a jest zobowiązany zapewnić łączność telefoniczną z operatorem (kierowcą). Wykonawca zabezpieczy odpowiednie pomieszczenia socjalne dla dyżurnych, kierowców i operatorów środków sprzętowo-transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz przeprowadzi szkolenie dla operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie techniki obsługi mechanizmów jednostek sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg oraz BHP. Wykonawca zapewni realizację usług poprzez wyznaczenie dwóch osób pełniących funkcję koordynatora pracy nośników i sprzętu odpowiedzialnej za prawidłowe prowadzenie robót zimowego utrzymania dróg objętych niniejszym zamówieniem. Do obowiązków osoby odpowiedzialnej za ZUD z ramienia Wykonawcy należy: a/ zapewnienie podstawienia i rozpoczęcia pracy sprzętu w ciągu 1 godz. od wezwania przez Zamawiającego, b/ kontrola pracy sprzętu i nośników, c/ w przypadku awarii sprzętu podstawienie zastępczego sprzętu z zamontowanymi urządzeniami technicznymi o takich samych parametrach technicznych i ilością zadeklarowaną w umowie, d/ uzgadniania z Zamawiającym zmian lub przerw w pracy przy robotach zimowego utrzymania, e/ opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym; harmonogramu pracy sprzętu i samochodów z podaniem typu samochodu lub sprzętu, nr rejestracyjny samochodu, nazwisko kierowcy i adres i nr telefonu zainstalowanego na samochodzie f)rozliczanie finansowe wynajętego sprzętu i nośników. Wykonawca będzie wystawiać faktury raz w miesiącu za usługi wykonane przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości na drogach powiatowych w terminie do 30 każdego miesiąca. Usługa będzie zamawiana sukcesywnie do wysokości środków finansowych posiadanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu. Obowiązki Zamawiającego W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie realizacji usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg . Ze strony Zamawiającego do wezwania Wykonawcy do podstawienia środków sprzętowo- -transportowych upoważniony jest Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych, Z-ca Kierownika i Dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych. Usługa będzie kontrolowana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych , Zastępcę Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych i Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych. Kontrola będzie przeprowadzana na bieżąco poprzez ocenę stanu przejezdności dróg. Zamawiający nie odbierze i nie zapłaci za wadliwe, źle wykonane zlecenie. Ilość godzin pracy dyżuru jednostek sprzętowo-transportowych przy wykonywaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz ilości wysypanego na drogę materiału będą potwierdzane przez Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych na kartach pracy sprzętu(raportach). Oryginały dokumentów potwierdzających ilość godzin pracy i dyżurów wraz z dokumentem potwierdzającym rozchód soli drogowej i piasku przy realizacji usług stanowić będą podstawę do wystawienia faktury. Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne kwoty w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Wynagrodzenie ustala się według cen jednostkowych za 1 godz. pracy sprzętu i dyżur. Ceny podane w formularzu cenowym i w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie realizacji zamówienia. ażdego miesiąca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych sp. z o.o., ul.Oławska 26a, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 557078,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 667075,00
Oferta z najniższą ceną: 667075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 667075,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu oraz zakup benzyny bezołowiowej.
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.