To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Ogłoszenie nr 348561 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.
Wałcz: Dostawa wyposażenia i przyrządów diagnostyczno - pomiarowych do sprzętu łączności, informatyki i ubezpieczenia lotów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319728
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323195
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Regionalna Baza Logistyczna, krajowy numer identyfikacyjny
320927404, ul.
ul. Ciasna
7,
78-601
Wałcz, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
26 1472184, faks
26 1472184, e-mail
1rblog.szp@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.1rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia i przyrządów diagnostyczno - pomiarowych do sprzętu łączności, informatyki i ubezpieczenia lotów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):126/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostarczone wyposażenie i przyrządy diagnostyczno - pomiarowe muszą być produktem fabrycznie nowym, nie regenerowanym, pochodzić z najnowszych lat produkcji (rok produkcji 2015 lub nowsze), spełniać wymagania jakościowe dla tego typu wyrobów.Przedmiotem zamówienia jest niżej wymieniony asortyment: Dostawa Konstantera SSP320-32 ( zasilacz) lub równoważnego - 1 szt. Dostawa Stacji lutowniczej typu BGA ZM-R6110 lub równoważnej - 1 szt. Dostawa Testera sieci typu LANTEK IDEAL/III-1000 lub równoważnego - 1 szt. Dostawa Testera linii telekomunikacyjnych typu ATEN ATC 6000 lub równoważnego - 1 szt. Dostawa Miernika zabezpieczeń różnicowo prądowych typu MRP-201 lub równoważnego - 3 szt. Dostawa Miernika rezystancji uziemienia MRU-21 lub równoważnego - 3 szt. Dostawa Analizatora typu Aeroflex 3252 lub równoważnego - 1 szt. Dostawa Generatora sygnałowego typu MG 3692C ANRITSU lub równoważnego - 1 szt. Dostawa Power sensora typu N8481A (do miernika N1913A AGILENT) lub równoważnego - 1 szt. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
31700000-3,
42600000-2,
38552000-9,
31710000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa Konstantera SSP320-32 ( zasilacz) lub równoważnego - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Stosownie do przepisów art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), zawiadamiamy, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę wyposażenia i przyrządów diagnostyczno - pomiarowych do sprzętu łączności, informatyki i ubezpieczenia lotów - zadania nr 1 zostało unieważnione, na podstawie przepisów art. 93 ust 1 pkt 4 cyt wyżej ustawy. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia i przyrządów diagnostyczno - pomiarowych do sprzętu łączności, informatyki i ubezpieczenia lotów do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie na zadanie nr 1 wpłynęła jedna oferta złożona przez Panią Renatę Waligóra prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa "REN-OIL" na wartość 25 830,00 zł. Oferta ta przewyższa jednak kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z wymogami wynikającymi z "Wykazu asortymentowego", Zamawiający mógł przeznaczyć na dostawę konstantera kwotę w wysokości 11 539,00 zł. (brutto), a cena oferty Wykonawcy wyniosła 25 830,00 zł., a więc przewyższyła o 14 291,00 zł. kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa Stacji lutowniczej typu BGA ZM-R6110 lub równoważnej - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15870.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19520.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa Testera sieci typu LANTEK IDEAL/III-1000 lub równoważnego - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44952.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55290.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa Testera linii telekomunikacyjnych typu ATEN ATC 6000 lub równoważnego - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Stosownie do przepisów art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), zawiadamiamy, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę wyposażenia i przyrządów diagnostyczno - pomiarowych do sprzętu łączności, informatyki i ubezpieczenia lotów - zadania nr 4 zostało unieważnione, na podstawie przepisów art. 93 ust 1 pkt 4 cyt wyżej ustawy.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia i przyrządów diagnostyczno - pomiarowych do sprzętu łączności, informatyki i ubezpieczenia lotów do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie na zadanie 4 wpłynęły trzy oferty złożone przez: firmę Megmar Logistics & Consulting Sp. z o. o., Panią Renatę Waligóra prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa "REN-OIL" oraz Pana Dariusza Matyjewicz prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Dariusz Matyjewicz RATE - ART Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe. Zamawiający ofertę Wykonawcy - Pana Dariusza Matyjewicz prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Dariusz Matyjewicz RATE - ART Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe odrzucił z postępowania z powodu zaoferowania przedmiotu zamówienia nie odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego. Kolejne oferty złożone przez: - firmę Megmar Logistics & Consulting Sp. z o. o. na wartość 41 936,85 zł. - Panią Renatę Waligóra prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa "REN-OIL" na wartość 60 270,00 zł. przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z wymogami wynikającymi z "Wykazu asortymentowego na", Zamawiający mógł przeznaczyć na dostawę testera linii telekomunikacyjnych kwotę w wysokości 30 000,00 zł. (brutto). Ceny ofert Wykonawców wyniosły 41 936,85 zł oraz 60 270,00 zł., a więc przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kolejno o 11 936,85 zł. oraz 30 270,00 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa Miernika zabezpieczeń różnicowo prądowych typu MRP-201 lub równoważnego - 3 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11070.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Dostawa Miernika rezystancji uziemienia MRU-21 lub równoważnego - 3 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11070.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Dostawa Analizatora typu Aeroflex 3252 lub równoważnego - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT90600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 111438.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Dostawa Generatora sygnałowego typu MG 3692C ANRITSU lub równoważnego - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT130000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 159900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Dostawa Power sensora typu N8481A (do miernika N1913A AGILENT) lub równoważnego - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7999.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9838.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałczu.
- Dostawy produktów mleczarskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Usługa organizacji wycieczki
- Dostawa amunicji sportowej
- " Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Kościuszkowców 4 w Wałczu"
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.