eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria Zebrzydowska › Utrzymanie czystości i zieleni na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska oraz czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Kalwaria Z.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Kalwaria Zebrzydowska: Utrzymanie czystości i zieleni na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska oraz czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Kalwaria Z.
Numer ogłoszenia: 348585 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalwaria Zebrzydowska , ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, tel. 033 8766218, faks 033 8766301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i zieleni na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska oraz czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Kalwaria Z..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są prace polegające na: Utrzymanie czystości i zieleni w mieście Kalwaria Zebrzydowska oraz na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska polegające na: 1.Oczyszczanie pozimowe - pierwsze w roku po okresie zimowym ręczne zamiatanie i czyszczenie dróg, chodników, parkingów, placów i terenów przyległych do 5 m od ich krawędzi, powodujące: usunięcie wszelkich zanieczyszczeń sypkich, odpadów (śmieci, opony, gruz itd.), liści, trawy, błota, ziemi, darni (z asfaltu, płytek, płyt, krawężników, obrzeży oraz ze spoin pomiędzy nimi); 2. Oczyszczanie ręczne - zmiatanie i czyszczenie chodników, ulic, parkingów, placów i terenów przyległych do 5 m od ich krawędzi, powodujące: usunięcie wszelkich zanieczyszczeń sypkich, odpadów (śmieci, opony, gruz itd.), liści, trawy, liści i ich części, błota, ziemi, darni (z asfaltu, płytek, płyt, krawężników, obrzeży oraz ze spoin pomiędzy nimi); 3. Bieżące oczyszczanie - zbieranie i punktowe oczyszczanie chodników, parkingów, placów, przystanków, trawników, klombów, donic powodujące dokładne usunięcie również drobnych zanieczyszczeń sypkich, usunięcie darni, liści i ich części oraz zakumulowanych zanieczyszczeń sypkich, usunięcie kurzu i innych zanieczyszczeń z ławek, zerwanie z wiat przystankowych, koszy, słupów energetycznych naklejonych ogłoszeń, ustawienie przewróconych koszy - a następnie utrzymanie tego standardu w godzinach od 7.00 do 16.00; 4. Wyjazd interwencyjny - drobna praca porządkowa (2 ludzi do 1 godziny, samochód) powodująca usunięcie wszelkich zanieczyszczeń (o objętości do 1 m3 ) na zgłoszenie kierownika referatu Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej, Ochrony Środowiska i Drogownictwa; 5. Obsługa akcji - Dzień Ziemi i Sprzątanie Świata - usunięcie zebranych odpadów z wyznaczonych punktów miasta (każdy punkt do 3 m3 odpadów); 6. Obsługa imprez - oczyszczanie w zakresie zleconego terenu, jednokrotnie przed i po oraz w sposób bieżący w trakcie imprezy wraz z rozstawieniem i późniejszym opróżnieniem workowych koszy 100 l w ilości 20/ha i kontenerów 1100 l (kontenery udostępni Zamawiający, kosze z workami Wykonawca); 7. Bieżące opróżnianie około 105 szt. koszy ulicznych - opróżnianie co najmniej raz w tygodniu lub codziennie w godzinach od 7.00 do 16.00 natychmiast po przepełnieniu wraz z uprzątnięciem terenu wokół nich (w promieniu 3 m) oraz konserwacja i naprawa koszy; 8. Załadunek i rozładunek materiałów komunalnych na przyczepę, np. kontenery 1100, ławki uliczne, kosze uliczne, meble, stojaki (długości do 3,5 m); 9. Usuwanie napisów z wiat, kontenerów, murów i podobnych powierzchni poprzez zmywanie rozpuszczalnikiem lub zamalowanie do stanu pierwotnego znajdujących się na terenie miasta i gminy Kalwaria Z.; 10. Chemiczne usuwanie plam olejowych z chodników lub parkingów z kostki betonowej 11. Oczyszczanie wiat przystankowych i pomników z wszelkich plakatów i zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym na terenie miasta i gminy Kalwaria Z.; 12. Oczyszczanie koszy ulicznych z wszelkich plakatów i zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym także w środku; 13. Oczyszczanie ławek parkowych z wszelkich plakatów i zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym; 14. Oczyszczanie tablic i słupów zerwanie wszystkich ogłoszeń, wyczyszczenie powierzchni tablicy lub słupa z kleju i pomalowanie dwukrotnie; 15. Bieżące oczyszczanie tablic i słupów ogłoszeniowych - zerwanie odstających ogłoszeń oraz zebranie odpadłych ogłoszeń z terenu przyległego w godzinach od 7.00 do 16.00; 16. Bieżące oczyszczanie przystanków dokładne umycie ławki, zerwanie z wiaty i koszy naklejonych ogłoszeń, ustawienie przewróconych koszy, ponadto oczyszczenie chodnika oraz ulicy na długości zatoki, , oczyszczenie trawnika na długości zatoki i szerokości 5 m jak ; 17. Oczyszczanie terenów wygrabienie obiektów rekreacyjnych, placów zabaw z wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, opon, gruzu itd.) z trawy, piasku, ustawienie przewróconych koszy, koszenie trawy18. utrzymanie w mieście chodników w okresie zimowym zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. - odśnieżanie chodników i placów - zwalczanie śliskości i gołoledzi na chodnikach i placach. 19. dekorowanie i flagowanie ulic i placów z okazji świąt państwowych i regionalnych, 20. Utrzymanie szalet miejskich w Rynku oraz przy ulicy Krakowskiej - od godz. 7°° do 23°° w okresie letnim oraz od 7°° do 20°° w okresie zimowym. 21. Utrzymanie i konserwacja fontanny w Rynku. 22. Podcinanie drzew i krzewów oraz wysprzątanie. 23 Utrzymanie zieleni miejskiej. 24 Nasadzanie kwiatów na klombach i w gazonach oraz ich pielęgnacja. 25. Koszenie trawy powyżej 5 cm na wolnych placach w mieście i na przystankach autobusowych z wysprzątaniem oraz koszenie trawy na poboczach dróg do granic miasta zgodnie z załączonym wykazem co najmniej 2 x w roku. 3.1 Wykaz terenów komunalnych objętych przetargiem oraz przewidywany szczegółowy zakres usług niezbędnych do wykonania na tych terenach określają załączniki nr 7,8. Uwaga! 3.1 Należy wykonać również wszelkie inne usługi nie wymienione w powyższych załącznikach celem bieżącego utrzymania terenów komunalnych objętych niniejszym przetargiem w należytym porządku. Ponadto w powyższych załącznikach określona została minimalna liczba usług danego rodzaju niezbędnych do wykonania. W przypadku zwiększenia liczby usług danego rodzaju niezbędnych do wykonania celem bieżącego utrzymania terenów komunalnych w należytym porządku, Wykonawca wykona je w ramach wynagrodzenia umownego wynikającego z umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego przetargu to znaczy bez dodatkowej opłaty do wysokości 1% wartości zamówienia brutto..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 tj.: 5.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 5.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 6.3.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6.3.2 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 6.4.1 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - zał. Nr 6 do specyfikacji: 6.5 Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5 do specyfikacji. 6.6 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 6.6.1Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.7 W celu potwierdzenia, że Wykonawca, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 6.7.1Oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, ul. Mickiewicza 7, I piętro pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta 34-130 Kalwaria Zebrzydowska ul. Mickiewicza 7, Parter, pokój nr 1- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.