To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-30
Nidzica: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 348633 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301227 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 5/7, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252914, faks 089 625 81 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy. Dostawy podzielono na 10 zadań. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w załączniku nr1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.15.00 - Produkty drobiowe 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.31.11.70 - 15.31.11.70 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABER Sp. z o.o., Sprzętowa 3, 10-467 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2042,5 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1822,4
Oferta z najniższą ceną: 1822,4 / Oferta z najwyższą ceną: 1822,4
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Warzywa mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABER Sp z o.o., Sprzętowa 3, 10-467 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6084,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4295,70
Oferta z najniższą ceną: 4295,70 / Oferta z najwyższą ceną: 4295,70
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Produkty głęboko mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABER Sp z o.o., Sprzętowa 3, 10-467 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2289,5 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2928,15
Oferta z najniższą ceną: 2928,15 / Oferta z najwyższą ceną: 2928,15
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Owoce, warzywa i podobne produkty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowa "DAVE" Dawid Wadecki
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowa "DAVE" Dawid Wadecki
- Firma Handlowa DAVE Dawid Wadecki, Mickiewicza 13a, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15609,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14976,00
Oferta z najniższą ceną: 14976,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14976,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PSS Społem, Słowackiego 7, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12664,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13400,50
Oferta z najniższą ceną: 13400,50 / Oferta z najwyższą ceną: 14420,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Ziemniaki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowa "DAVE" Dawid Wadecki
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowa "DAVE" Dawid Wadecki
- Firma Handlowa DAVE Dawid Wadecki, Mickiewicza 13a, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5850,00
Oferta z najniższą ceną: 2470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5850,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZNYCH
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie (produkty ogólnospożywcze, mrożonki owocowe i warzywne, produkty mleczarskie)
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych
- "DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY"
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.