To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Ogłoszenie nr 348634 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.
Szudziałowo: Usługi z zakresu obsługi infrastruktury zaplecza technicznego oraz utrzymania terenu wokół biura, ogrodu leśnego Silvarium, Przytuliska oraz sprzątania na lata 2016-2018.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 322320-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Krynki z siedzibą w Poczopku, krajowy numer identyfikacyjny
5050659700000, ul.
Poczopek
,
16113
Szudziałowo, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
857 229 640, faks
857 229 641, e-mail
ryszard.domin@bialystok.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.krynki.bialystok.lasy.gov.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_krynki/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizcyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi z zakresu obsługi infrastruktury zaplecza technicznego oraz utrzymania terenu wokół biura, ogrodu leśnego Silvarium, Przytuliska oraz sprzątania na lata 2016-2018.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.5.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - Usługi utrzymania zaplecza technicznego oraz terenu wokół biura (6000 roboczogodzin) I. Budynek Nadleśnictwa: 1. Koszenie trawników, strzyżenie krzewów ozdobnych, sprzątanie terenów komunikacyjnych (0,5ha); 2. W okresie jesiennym grabienie i wywożenie liści; 3. W okresie zimowym odśnieżanie terenów komunikacyjnych oraz posypywanie piaskiem; 4. Prace konserwacyjne dotyczące usuwania bieżących awarii i usterek. II. Na terenie zaplecza technicznego: (w skład którego wchodzą tereny wokół Nadleśnictwa, budynek biurowy, budek gospodarczo-garażowy Poczopek 7 wraz z przyległym terenem) 1. Nadzór nad prawidłowością działania wyposażenia budynków i sprzętu; 2. Niedopuszczanie do przebywania nieuprawnionych pracowników i osób obcych na terenie zaplecza technicznego; 3. Utrzymanie porządku i czystości na placach, koszenie trawników w obrębie ogrodzenia (0,5ha); 4. W sezonie grzewczym nadzór nad kotłownią Nadleśnictwa; 5. Prace konserwacyjne dotyczące usuwania bieżących awarii i usterek; 6. Obsługa oświetlenia Poczopek (kontrola sprawności funkcjonowania lamp oświetleniowych); 7. Nadzór i obsługa hydroforni zgodnie z instrukcją eksploatacji, odczyt urządzeń pomiarowych w okresach rozliczeniowych; 8. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z obsługą powierzonej infrastruktury; 9. W okresie zimowym odśnieżanie terenów komunikacyjnych; 10. W okresie jesiennym grabienie i wywożenie liści; 11. Sprzątanie nieczystości stałych oraz ich przewożenie do kontenera, w tym celu Nadleśnictwo udostępni odpowiedni kontener, oraz ciągnik rolniczy z przyczepą lub samochód osobowy z przyczepką do 750kg DMC. Sprzęt udostępniony będzie na zasadzie pozwolenia na używanie pojazdów służbowych (załącznik do SIWZ). III. Droga zakładowa: 1. Utrzymanie czystości parkingów i dróg w obrębie budynku administracyjnego; 2. Odśnieżanie pasa drogowego w obrębie osady Poczopek; 3. W okresie jesiennym grabienie i wywożenie liści. IV. Drogi leśne: 1. W okresie zimowym odśnieżanie dróg leśnych wg. potrzeb (obfite opady śniegu) sprzęt udostępniony ciągnik rolniczy wraz z pługiem do odśnieżania lub równarką (sprzęt zawieszany na trzypunktowym układzie zawieszenia maszyn - wobec powyższego marka sprzętu nie ma wpływu na znaczenie kwalifikacji do obsługi). Sprzęt udostępniony będzie na zasadzie pozwolenia na używanie pojazdów służbowych (załącznik do SIWZ). Część II - Prace porządkowe (w tym utrzymanie zieleni) na terenie ogrodu leśnego "Silvarium" (4 200 roboczogodzin): 1. Sprzątanie śmieci na terenie "Silvarium", prace porządkowe przy wiatach turystycznych i miejscach ogniskowych, drobne prace przycinania gałęzi na ścieżkach edukacyjno-leśnych; 2. Drobne wymiany i naprawy urządzeń turystycznych i infrastruktury leśnej; 3. Nadzór strumienia na terenie "Silvarium", w tym obsługa pompy zasilającej strumień, oraz przygotowanie strumienia do sezonu zimowego i wiosennego; 4. Sezonowe wykaszanie trawnika przy kompleksie edukacyjnym (0,5ha); 5. Odśnieżanie dojścia do Galerii na skaju puszcz oraz do wolier z ptakami; 6. Przygotowywanie ognisk organizowanych w ramach działalności edukacyjnej i promocyjnej; 7. Rozładunek towarów Zamawianych w ramach działalności edukacyjno-ochronnej. Część III - Opieka nad ptakami, tj. Karmienie i dbanie o czystość wolier oraz utrzymanie ośrodka rehabilitacji ptaków i ssaków "Przytulisko" (5 400 roboczogodzin): 1. Karmienie zwierząt; 2. Sprzątanie wolier i pomieszczeń dla zwierząt; 3. Koszenie terenu "Przytuliska"; 4. Wykonywanie modernizacji wolier i pomieszczeń dla zwierząt; 5. Pomoc przy załadunku i rozładunku karmy od dostawców do "Przytuliska"; 6. Przygotowanie karmy dla ptaków drapieżnych (patroszenie przepiórek i szczurów itp.). Część IV - Usługi sprzątania biura, pokoju, służbowego, "Galerii na skraju puszcz" oraz budynku gospodarczego "Ekopunkt" (25 miesięcy): I. Zakres zadań w budynku administracyjnym obejmuje utrzymanie porządku i czystości, a w szczególności: 1. Zamykanie budynku Administracyjnego w dni robocze; 2. Utrzymanie porządku pomieszczeń socjalnych; 3. Codzienne dokładne sprzątanie i odkurzanie przydzielonych pomieszczeń; 4. Codzienne zmywanie na mokro powierzchni zmywalnych; 5. Sprzątanie sanitariatów z zastosowaniem odpowiednich środków chemicznych; 6. Codzienne ścieranie kurzu z mebli, parapetów, grzejników, ścian, gablot, obrazów itp.; 7. Utrzymanie w czystości naczyń będących na wyposażeniu biura; 8. Przygotowanie narad i spotkań okolicznościowych; 9. Czyszczenie ścian i sufitów; 10. Codzienne opróżnianie koszy na śmieci; 11. Dokładne zamykanie okien, drzwi, w pomieszczeniach przydzielonych do sprzątania; 12. Wygaszenie świateł oraz wyłącznie innych urządzeń elektrycznych; 13. Wynoszenie śmieci oraz wszelkich innych odpadów do odpowiednich pojemników na odpady; 14. Pielęgnowanie kwiatów w pomieszczeniach biurowych; 15. Dbanie o czystość przed budynkiem Administracyjnym (wejście główne, schody wejściowe oraz podjazd, wejście do sali konferencyjnej wraz ze schodami i podjazdem dla inwalidów, wejście do Posterunku Straży Leśnej i wejścia do pomieszczenia pomp ciepła i ekopunktu); 16. Zakładanie, pielęgnowanie i podlewanie rabat kwiatowych oraz innych obiektów dekoracyjnych wokół biura; 17. Wywieszanie i zdejmowanie flag; 18. Pranie flag; 19. Natychmiastowe informowanie pracownika administracji o wszelkich zauważonych zdarzeniach (usterkach) mogących spowodować ujemne skutki w obiekcie (również w dni wolne od pracy) - jak np. zalanie wodą, nieczystościami, przecieki przez okna, niesprawne zamki, uszkodzone okna II. Sprzątanie "Galerii na skraju puszcz", w szczególności łazienki, mycie szyb oraz odkurzanie(5 godz. tygodniowo). III. Obsługa pokoju służbowego Poczopek 7 polegająca: 1. Utrzymanie porządku i czystości a w szczególności: a) mycie i odkurzanie podłóg, b) czyszczenie ścian i sufitów, c) czyszczenie mebli i wyposażenia, d) sprzątanie i dezynfekcja łazienek wraz z wyposażeniem, e) utrzymanie właściwej temperatury w pokoju oraz łazience (regulacja termostatów grzejnikowych), f) utrzymanie czystości przed wejściem oraz na schodach; 2. Kwaterowanie gości: a) przedstawianie aktualnego cennika oraz regulaminu, b) uzgodnienie terminu i formy rozliczenia, c) prowadzenie ewidencji zakwaterowanych gości celem przedłożenia do zafakturowania, d) wydanie przyjęcie wyposażenia, e) wymiana pościeli i ręczników oraz ich pranie; IV. Usługi okresowe dotyczące Budynku Administracyjnego oraz pokoju służbowego: 1. Mycie okien (raz na kwartał, po uzgodnieniu terminu przez obie strony); 2. Czyszczenie wykładzin dywanowych (dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu przez obie strony); 3. Czyszczenie i konserwacja posadzek twardych (raz w roku). Wykonawca będzie wykonywał powyższe czynności przy użyciu własnych środków higienicznych i dezynfekcyjnych oraz uzupełniał je na bieżąco. Spoczywa na nim także obowiązek by osoba wykonująca powyższe czynności posiadała aktualną książeczkę zdrowia pracownika. V. Utrzymanie porządku w pomieszczeniach gospodarczych gospodarczych pod budynkiem administracyjnym VI. Inne obowiązki: 1. Prace dorywcze, drobne prace konserwacyjne nieprzewidziane wyżej, których konieczność wykonania powstanie w trakcie wykonywania obowiązującej umowy. VII. Opis terenów zielonych 1. teren zieleni do utrzymania to: trawniki o nachyleniu do 10 % 10000 m2 trawniki o nachyleniu od 10 % do 45 % 5000 m2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50800000-3
Dodatkowe kody CPV:
77300000-3,
90610000-6,
90620000-9,
77500000-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Usługi z zakresu obsługi infrastruktury zaplecza technicznego oraz utrzymania terenu wokół biura, ogrodu leśnego Silvarium, Przytuliska oraz sprzątania na lata 2016-2018 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT418858.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 444176,37 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.