Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-03
Łysomice: dostawa koparko-ładowarki z osprzętem
Numer ogłoszenia: 34866 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny z/s w Gostkowie , Gostkowo 30, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 678 44 51, faks 0-56 678 44 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lysomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Zakład Komunalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa koparko-ładowarki z osprzętem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia koparko-ładowarka spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. stan techniczny- fabrycznie nowy 2011r, silnik wysokoprężny szesnastozaworowy TURBO, moc silnika min. 90KM, cztery koła jednakowej wielkości 24 cale, tryby sterowania maszyną: przednia oś skrętna, obie osie skrętne, ramię kopiące:zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia min.6,50m, głębokość kopania nie mniej niż 580 cm.,norma spalin TIER III,masa całkowita maszyny max 9000 kg,Napęd koparko - ładowarki na dwie osie z możliwością napędu na jedną oś,Przekładnia mechaniczna , 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu,Instalacja elektryczna 12V spełniająca wymogi normy IP69,Alternator o mocy nie wyższej niż 100 Amp, 3 pompy zębate (pompa zębata - trzy sekcje),Wydajność układu hydraulicznego - min 140l/min, Ciśnienie robocze min. 250 bar, Zbiornik paliwa min 160l, Kabina operatora ogrzewana spełniająca standardy ROPS/FOPS z obrotowym fotelem i poziomem hałasu do 75 dB, lusterka zewnętrzne i wycieraczki na przedniej i tylnej szybie, Pojemność łyżki ładowarkowej min 1,0m3, łyżka dzielona z widłami i amortyzacją, Wysokość załadunku łyżką ładowarkową min. 3,10 m, Ładunek podnoszony do pełnej wysokości min. 3100kg, Siła skrawania łyżki ładowarkowej min. 6500 kG, Samopoziomowanie łyżki ładowarki, Łyżka koparkowa o szerokości min. 600 mm z zębami, Siła skrawania łyżki koparkowej min. 6200 kg, Udźwig przy złożonym ramieniu min. 1400 kg, Kąt obrotu łyżki koparkowej min. 200o, Maszyna wyposażona w SRS, układ amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu Oferent musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta i potwierdzić to stosownym dokumentem, Gwarancja na dostarczony sprzęt co najmniej 24 miesiące z limitem min. 2000 motogodzin, Serwis autoryzowany, stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości do 50 km , Główne elementy napędowe i konstrukcyjne wykonane przez jednego producenta (silnik, mosty, skrzynia biegów). Wyposażenie dodatkowe - łyzka do skarpowania - pług do śniegu, - szybkozłącze koparkowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia16.03.2011 roku do godz. 9:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS TORUŃ O/Łysomice, nr konta 919511 0000 2002 0033 2000 0001 z zaznaczeniem z dopiskiem: Wadium przetargowe - (na dostawę koparko-ładowarki ) 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP - wg wzoru - Załącznik nr 4, 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udziale zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo oferenta do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; 3)umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; (w przypadku dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 2.1 .i 2.2 siwz składa każdy z dostawców.) 4)Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5)Ponadto oferent obowiązany jest przedłożyć w ofercie następujące dokumenty: a)odpis świadectwa homologacji z opisem technicznym na oferowany do dostawy pojazd; b)kartę informacyjną pojazdu ; c)wykaz (adresy) stacji serwisowych; d)załącznik określający parametry i zakres wyposażenia oferowanego do dostawy pojazdu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny z/s w Gostkowie, Gostkowo 30-87-148 Łysomice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny z/s w Gostkowie, Gostkowo 30-87-148 Łysomice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa nowej minikoparki dla potrzeb ZUP Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, fabrycznie nowej koparki kołowej klasy 11 t.
- "Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim"
- Zakup koparko-ładowarki
- Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2025
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.