Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-28
Kraków: 12/2010
Numer ogłoszenia: 348702 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Węzeł Łączności w Krakowie , ul. Rakowicka 29, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4553700, faks 12 4553718.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 12/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla RWŁ w Krakowie i RWŁ w Lublinie w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej z podziałem na części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP w przypadku konieczności dostosowania systemu łączności do aktualnych potrzeb (rozbudowa, ćwiczenia itp.).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Dla całego zamówienia -13 360,00 zł. Dla poszczególnych części: ( cz. nr 1 - 2 450,00 zł, cz. nr 2 - 980,00 zł, cz. nr 3 - 600,00 zł, cz. nr 4 - 480,00 zł, cz. nr 5 - 1 100,00 zł, cz. nr 6 - 800,00 zł, cz. nr 7 - 1 800,00 zł, cz. nr 8 - 1 200,00 zł, cz. nr 9 - 400,00 zł, cz. nr 10 - 450,00 zł, cz. nr 11 - 50,00 zł, cz. nr 12 - 480,00 zł, cz. nr 13 - 1 200, 00 zł, cz. nr 14 - 680,00 zł, cz. nr 15 - 500,00 zł, cz. nr 16 - 190,00 zł)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie. - Przedstawią aktualną umowę ramową z organizatorem wojskowego systemu telekomunikacyjnego. - Znajdują się w wykazie przedsiębiorców o szczególnym znaczeniu gospodarczo-obronnym stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z 09 listopada 2007 r. - Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności telekomunikacyjnej. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie. - Wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie min. 1 zamówienie w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych na kwotę nie mniejszą niż: - dla części nr 1 - 100 000,00 zł brutto, - dla części nr 2 - 40 000,00 zł brutto, - dla części nr 3 - 26 000,00 brutto, - dla części nr 4 - 20 000,00 brutto, - dla części nr 5 - 45 000,00 brutto, - dla części nr 6 - 35 000,00 brutto, - dla części nr 7 - 75 000,00 brutto, - dla części nr 8 - 50 000,00 brutto, - dla części nr 9 - 18 000,00 brutto, - dla części nr 10 - 19 000,00 brutto, - dla części nr 11 - 2 000,00 brutto, - dla części nr 12 - 20 000,00 brutto, - dla części nr 13 - 50 000,00 brutto, - dla części nr 14 - 28 000,00 brutto, - dla części nr 15 - 22 000,00 brutto, - dla części nr 16 - 8 000,00 brutto, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę załącznika nr 5 do SIWZ. - Wykażą że wykonali ww. usługę należycie, przez przedstawienie pisemnych potwierdzeń przez Zamawiających dla których zrealizowali zamówienie. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Dysponują centralą mogącą przyjąć ruch z centrali Zamawiającego o pojemności: - dla części nr 1 - 9 000 NN, - dla części nr 2 - 700 NN, - dla części nr 3 - 1800 NN, - dla części nr 4 - 300 NN, - dla części nr 5 - 1 000 NN, - dla części nr 6 - 3 000 NN, - dla części nr 7 - 1 250 NN, - dla części nr 8 - 1 900 NN, - dla części nr 9 - 320 NN, - dla części nr 10 - 300 NN, - dla części nr 11 - 420 NN, - dla części nr 12 - 464 NN, - dla części nr 13 - 688 NN, - dla części nr 14 - 360 NN, - dla części nr 15 - 400 NN, - dla części nr 16 - 400 NN, - Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia ww. warunku zastanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w SIWZ załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie. - W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż: - dla części nr 1 - 50 000,00 zł brutto, - dla części nr 2 - 20 000,00 zł brutto, - dla części nr 3 - 16 000,00 brutto, - dla części nr 4 - 10 000,00 brutto, - dla części nr 5 - 25 000,00 brutto, - dla części nr 6 - 15 000,00 brutto, - dla części nr 7 - 35 000,00 brutto, - dla części nr 8 - 30 000,00 brutto, - dla części nr 9 - 9 000,00 brutto, - dla części nr 10 - 9 000,00 brutto, - dla części nr 11 - 2 000,00 brutto, - dla części nr 12 - 10 000,00 brutto, - dla części nr 13 - 30 000,00 brutto, - dla części nr 14 - 18 000,00 brutto, - dla części nr 15 - 12 000,00 brutto, - dla części nr 16 - 5 000,00 brutto, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełniać każdy z Wykonawców w takim zakresie, w jakim będzie wykonywał zamówienie. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, - arkusze kalkulacyjne zgodnie z załącznikami nr 4-4O do SIWZ, - dokument potwierdzający wniesienie wadium, - kopia umowy ramowej z organizatorem wojskowego systemu telekomunikacyjnego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Węzeł Łączności w Krakowie, ul. Rakowicka 29, 30-901 Kraków - pokój nr 136 tel. 12 455 36 61.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Regionalny Węzeł Łączności w Krakowie, ul. Rakowicka 29, 30-901 Kraków - pokój nr 113 tel. 12 455 37 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RWŁ w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla RWŁ w Krakowie w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GWŁ w Kielcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Kielcach w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GWŁ w Katowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Katowicach w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GWŁ w Bielsku Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Bielsku Białej w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GWŁ w Tomaszowie Mazowieckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Tomaszowie Mazowieckim w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GWŁ w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Łodzi w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RWŁ w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla RWŁ w Lublinie w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GWŁ w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Rzeszowie w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: GWŁ w Jarosławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Jarosławiu w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: GWŁ w Nisku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Nisku w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: GWŁ w Hrubieszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Hrubieszowie w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: GWŁ w Zamościu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Zamościu w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: GWŁ w Przemyślu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Przemyślu w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: GWŁ w Nowa Dęba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Nowej Dębie w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: GWŁ w Chełmie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla GWŁ w Chełmie w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: WŁ w Stawach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla WŁ w Stawach w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.