Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Opole: ŚCINKA ZAWYŻONYCH POBOCZY NA DROGACH WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZDW- ODDZIAŁ TERENOWY W GŁUBCZYCACH
W PODZIALE NA ZADANIA
Numer ogłoszenia: 348708 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚCINKA ZAWYŻONYCH POBOCZY NA DROGACH WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZDW- ODDZIAŁ TERENOWY W GŁUBCZYCACH W PODZIALE NA ZADANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścinki zawyżonych poboczy na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW - Oddział Terenowy w Głubczycach w podziale na zadania. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Roboty w zakresie konserwacji dróg 2. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i wykonania: -zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem - Dz. U. z 2003 r. nr 177 poz.1729), projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzając go w organie zarządzającym ruchem na drogach wojewódzkich tj. Marszałka Województwa Opolskiego (Departament Infrastruktury i Gospodarki w Opolu ul. Piastowska13). - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót, - ścięcia miejsc zawyżonych, - zasypanie zagłębień i zagęszczenie, - nadania spadku 6 %, - załadowania nadmiaru darniny i gruntu na samochód samowyładowczy - odwiezienia urobku i rozplantowanie w miejscu odkładu. - innych prac wymienionych w specyfikacjach technicznych. Koszt powyższych prac poniesie wykonawca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższy warunek: 1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w sumie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 20.000,0 m2 ścinki zawyżonych poboczy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami , którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na poniższym stanowisku: a) kierownik robót z co najmniej 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadający uprawnienia budowlane, zrzeszony w Izbie Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. 3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w pełni sprawnymi niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia: a) ścinarki do poboczy - min. 1 szt na każde zadanie . b) zagęszczarki do zagęszczania gruntu: ubijaki mechaniczne, zagęszczarki płytowe wibracyjne i walce - min. 1 szt na każde zadanie . c) samochód ciężarowy o ładowności 5-10 t - min. 2 szt na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia oddzielnie na każde zadanie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz ważniejszych zadań wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 4., wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 5. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia. 5.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5., wykonawca wykazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być wniesione w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 1 i 2. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Głubczycach, ul. Kościuszki 8, 48-100 Głubczyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Głubczycach, ul. Kościuszki 8, 48-100 Głubczyce, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścinki zawyżonych poboczy na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW - Oddział Terenowy w Głubczycach. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.41-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 2. Ilość i lokalizacja robót: Łącznie w ilości - 14560,00 m2 w tym: 407 Pogórze Łącznik km 28+800 do 29+000 strona prawa 200 m*3,00 m= 600,00 m2, 407 Pogórze Łącznik km 28+800 do 29+000 strona lewa 200 m*2,30 m= 460,00 m2, 407 Pogórze Łącznik km 29+000 do 31+250 strona prawa 2250 m*3,50 m=7875,00 m2, 407 Pogórze Łącznik km 29+000 do 31+250 strona lewa 2250 m*2,50 m= 5625,00 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścinki zawyżonych poboczy na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW - Oddział Terenowy w Głubczycach. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.41-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg. 2. Ilość i lokalizacja robót: Łącznie w ilości - 21255,00 m2, w tym: 416 Klisino-Głubczyce Sady km 23+800 do 26+250 strona prawa 2450 m*1,50m= 3675,00 m2, 416 Klisino-Głubczyce Sady km 24+000 do 26+250 strona lewa 2250 m*1,50m= 3375,00 m2, 416 Klisino-Głubczyce Sady km 26+800 do 31+620 strona prawa 4820 m*1,50m= 7230,00 m2, 416 Klisino-Głubczyce Sady km 26+800 do 31+450 strona lewa 4650 m*1,50m= 6975,00 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścinki zawyżonych poboczy na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW - Oddział Terenowy w Głubczycach. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.41-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg. 2. Ilość i lokalizacja robót: Łącznie w ilości - 15450,00 m2, w tym: 417 odc. Grudynia Mała do dr krajowej Nr 38 km 22+050 do 22+850 strona lewa 800 m*1,50 m= 1200,00 m2, 417 odc. Grudynia Mała do dr krajowej Nr 38 km 22+150 do 22+850 strona prawa 700 m*1,50 m= 1050,00 m2, 419 Nasiedle-Branice km 7+600 do 13+300 strona lewa+ prawa (2*5700 m)*1,0= 11400,00 m2, 425 m. Bierawa km 2+000do 2+600 strona lewa+ prawa (2*600 m)*1,50= 1800,00 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 24 w Opolu"
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2025.
- Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, kruszywa łamanego, piasku wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem w ramach remontu dróg gminnych na terenie Gminy Lelis.
- "Przebudowa drogi gminnej na działce nr 354 w miejscowości Malinowo, Gmina Działdowo"
- Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.