eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoPrzewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla OKE w Jaworznie w roku 2016.



Ogłoszenie z dnia 2016-11-22

Ogłoszenie nr 348737 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.

Jaworzno: Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla OKE w Jaworznie w roku 2016.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 292346-2015

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 340228-2015

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Jaworznie, krajowy numer identyfikacyjny 27629908300000, ul. ul. Adama Mickiewicza  4, 43600   Jaworzno, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 0-32 616-33-99, faks 0-32 616-33-99 wew. 108, e-mail afolwaczny@oke.jaworzno.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.oke.jaworzno.pl
Adres profilu nabywcy: www.oke.jaworzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa Skarbu Państwa utworzona na podstawie ustawy o systemie oświaty

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla OKE w Jaworznie w roku 2016.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Materiały egzaminacyjne będące przedmiotem transportu stanowią przesyłkę specjalnego znaczenia. Wykonawca zabezpieczy w czasie transportu materiały w taki sposób, aby nie doszło do ich zaginięcia lub uszkodzenia, a zwłaszcza pogięcia czy zamoknięcia. Przedmiotem zamówienia jest odbiór ze wskazanych punktów odbioru, transport i dostarczenie do wskazanych miejsc lub bezpośrednio do siedziby Zamawiającego przesyłek kurierskich w okresie od 4 stycznia do 31 grudnia 2016 roku. Liczbę i adresy punktów odbioru oraz terminy poszczególnych transportów zamawiający będzie podawał wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem w zleceniu na dokonanie przewozów. Przesyłki powinny być doręczane w stanie nienaruszonym, a uszkodzone w czasie transportu wymagają dodatkowego zabezpieczenia na koszt Wykonawcy. W tych przypadkach Wykonawca dostarczy protokół opisujący uszkodzenie. Planowana liczba przesyłek w ciągu całego 2016 roku to ok. 22 559 przesyłek. PRZEWOZY STAŁE Miesięcznie od ok. 5 do 50 przesyłek wysyłanych będzie z siedziby zamawiającego do odbiorców na terenie całego kraju. W styczniu, maju, czerwcu i październiku liczba tych przesyłek może wzrosnąć do ok. 200. Przesyłki nadawane będą w godzinach od 8:00 do 15:30, a ich dostarczenie musi nastąpić do odbiorców w dniu następnym, w godzinach od 9:00 do 15:00. PRZEWOZY OKRESOWE Przewozy przesyłek skumulowane w kilku akcjach zostaną wykonane wyłącznie na terenie województwa śląskiego. W czasie trwania akcji w miesiącach od kwietnia do końca sierpnia dochodzi do kumulacji liczby przesyłek. Przy czym 89% przewozów ma miejsce w wybranych dniach kwietnia, maja i czerwca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował zasobami umożliwiającymi odbiór przesyłek z około: ? 1 300 szkół podstawowych w dniu 5 kwietnia 2016 r., ? 700 gimnazjów (w dniach 18, 19, 20 kwietnia 2016 r., ? 500 szkół ponadgimnazjalnych w dniach od 4 do 24 maja 2016 r. za wyjątkiem sobót i niedziel, ? 400 szkół zawodowych - w dniach 14, 15 stycznia, 17, 23 czerwca, 6, 11 października 2016 r., w godzinach popołudniowych (pomiędzy godzinami 12:00-18:00) z zastrzeżeniem, że odbiór podczas danej akcji będzie się odbywał w przedziałach dwugodzinnych np. 12:00 - 14:00, lub 16:00 -18:00). W przypadku, gdy liczba punktów odbioru przekroczy 1000, liczba godzin odbioru przesyłek może być wydłużona do 4 godzin. W innych dniach, będą miały miejsce akcje o mniejszym niż podane powyżej maksymalne zapotrzebowanie na usługi kurierskie. Dostawa odebranych przesyłek do adresatów będzie zrealizowana następnego dnia roboczego, do siedziby zamawiającego lub wskazanych przez Zamawiającego miejsc - nie większej niż 200, w godzinach 9: 00 - 17:00 również w przedziałach dwugodzinnych. Zamawiający, przy zlecaniu poszczególnych akcji, dostarczy Wykonawcy listy przewozowe na poszczególne dni zawierające adresy (miejscowość, ulica, nazwa szkoły) wraz z nazwiskami osób upoważnionych do nadania i odbioru przesyłek oraz terminy odbiorów i dostaw.


II.4) Główny kod CPV: 64.12.00.00 - Usługi kurierskie
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 4 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla OKE w Jaworznie w 2016 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/11/2015
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Poczta Polska S.A.,  uslugi.pocztowe@poczta-polska.pl,  ul. Rodziny Hiszpańskich 8,  00-940,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 482108 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/11/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
przekroczenie wartości zamówienia podstawowego.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.