eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWymiana uszkodzonych urządzeń i elementów bezpieczeństwa ruchu w ciągu autostrady A-4 na odcinku od km 190+363 do km 278+476 - na terenie Oddziału GDDKiA w Opolu w latach 2009-2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Opole: Wymiana uszkodzonych urządzeń i elementów bezpieczeństwa ruchu w ciągu autostrady A-4 na odcinku od km 190+363 do km 278+476 - na terenie Oddziału GDDKiA w Opolu w latach 2009-2011
Numer ogłoszenia: 348827 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: w ww.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana uszkodzonych urządzeń i elementów bezpieczeństwa ruchu w ciągu autostrady A-4 na odcinku od km 190+363 do km 278+476 - na terenie Oddziału GDDKiA w Opolu w latach 2009-2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wymianę : - stalowych barier ochronnych ( różne typy ) - łącznie 10.960 mb - taśm profilowanych barier - 1.200 mb - znaków pionowych - 200 szt. , - tarcz znaków na istniejących słupkach - 20 szt. , - słupków do znaków - 30 szt. - znaków pionowych tablicowych - 200 m2 , - całej tablicy lub panelu znaku - 30 m2 , - konstrukcji wsporczej pod znak tablicowy - 2 Mg , - słupków prowadzących i tabliczek kilometrowych - 1.300 szt , - ekranów akustycznych - 200 m2 , - elementów ogrodzenia - 10.000 m2 , - uszkodzonych słupków ogrodzenia - 100 szt. , - ogrodzenia z siatki na istniejących słupkach - 2.000 m2 , - ( ustawienie ) nowej bramy i furtki ogrodzenia - 40 m2 , - osłon przeciwolśnieniowych - 60 m oraz inne nieskomplikowane roboty związane z utrzymaniem tych urządzeń i elementów ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 50.000 zł ( słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych ) . Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz (2) spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu : (2.1.1) posiadają średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 2,5 mln zł ; (2.1.2) dysponują środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu ) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł ; (2.1.3) posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na wartość co najmniej 200.000 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert ; (2.2) dysponują n/w osobami ( lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób ) : (1) osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą conajmniej 5-cio letnie doświadczenie na takim stanowisku dla robót drogowych mogącą się wykazać uprawnieniami dla robót drogowych i przynależnością do Izby Budownictwa , (2) dwiema brygadami ( zespołami pracowników ) przeznaczonymi do realizacji zamówienia liczącymi minimum po 3 osoby , (3) dwiema osobami na stanowisko majstrów ( jako kierujący w/w brygadami roboczymi) posiadającymi 3 letnie doświadczenie przy realizacji robót drogowych ( - nie wymaga się uprawnień ) ; (2.3) dysponują n/w jednostkami sprzętu lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia : - zestawem specjalistycznym do montażu barier - 1 kpl , - wiertnicą do wykonywania otworów pod słupki - 1 szt. , - wibromłotem do pogrążania słupków - 2 szt. , - żurawiem samochodowym o udźwigu min. 4 Mg - 1 szt. ; (2.4) posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania conajmniej 8.000 mb stalowych barier ochronnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa poniżej - na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: (1.1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ; (1.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (1.3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; (1.4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; (1.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; (2.1.1) Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres . W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ; (2.1.2) Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od wartości określonej w warunkach udziału . Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; (2.1.3) Polisę , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w zakresie ubezpieczenia ; (2.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji tych osób , potwierdzający spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych dla osoby przewidzianej na stanowiska kierownika robót ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) . (2.3) Wykaz sprzętu , którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku w zakresie potencjału technicznego . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie sprzęt , którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu . (2.4) Informację o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzającą spełnienie warunku w zakresie doświadczenia . Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: w ww.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego , pok. 307 lub 308 - bezpłatnie po uprzednim zapotrzebowaniu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 09:50, miejsce: siedziba GDDKiA Oddział w Opolu przy ul. Niedziałkowskiego nr 6 , pokój nr 101-sekretariat - I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/83-418-33/08.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.