Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Wisznice: Budowa drogi gminnej Nr 101262 L
Numer ogłoszenia: 348844 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznice , ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, tel. 083 3782102, faks 083 3782039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej Nr 101262 L
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej Nr 101262 L
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie przez Wykonawcę postanowień określonych w art. 22 ust. 1 pzp /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./, a w szczególności spełnianie następujących wymagań: 1/ posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia: - prowadzą działalność, której przedmiotem jest budowa i remont dróg, 2/ posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) wykonali w ciągu ostatnich 5-ciu lat co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i porównywalnej wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (za podobny charakter Zamawiający uzna jedynie wykonane zamówienie w zakresie budowy/przebudowy dróg wraz z wykonaniem warstw konstrukcyjnych, wartość porównywalną Zamawiający ustalił na kwotę 2.000.000,00 zł. brutto z tolerancją do 10% w dół), b) posiadają możliwość dysponowania sprzętem (wymagania odnośnie sprzętu podane zostały w specyfikacjach technicznych) niezbędnym do wykonania zamówienia, c) posiadają możliwość dysponowania doświadczonymi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: - osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego, - operatorzy sprzętu, laborant. 3/ znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w wysokości minimum 1 mln złotych, b) dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 4/ nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). a) wykazanie się nie karalnością w zakresie opisanym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 pzp, b) wykazanie się nie zaleganiem z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy p.z.p. /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./ muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od wykonawców warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wymienionych poniżej) potwierdzających spełnienie powyższych warunków. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1/ Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity) /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. 2/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu formalnych i merytorycznych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2/ Kserokopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy. 3/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkich zamówień których przedmiotem była budowa lub przebudowa dróg wraz z wykonaniem warstw konstrukcyjnych (minimum jedno zamówienie), z podaniem ich wartości, zakresu rzeczowego, dat wykonania jak również nazwy zamawiającego i jego adresu, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż kwota 500 000 zł 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt. 1., niniejszej części SIWZ, winien złożyć każdy członek konsorcjum. Oświadczenie z pkt. 1.1/ powinien złożyć każdy z członków konsorcjum lub łącznie wszyscy członkowie. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. Jeżeli ofertę składa Konsorcjum firm należy do niej dołączyć pełnomocnictwo upoważniające jednego z członków Konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową. W przypadku, gdy Wykonawca uczestniczy w więcej niż w jednej ofercie, za wyjątkiem podwykonawców, oferty takiego wykonawcy zostaną odrzucone. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1/ w pkt. 1.3/, 1.4/ i 1.5/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2/ w pkt. 1.2/ - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4.6. Dokumenty o których mowa, w pkt. 5.1/ lit. a i c oraz w pkt. 5.2/, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 5.1/ lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 4.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.netbip.pl (menu tematyczne: oferty przetargowe z siwz).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznice
21-580 Wisznice
ul. Rynek 35.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznice 21-580 Wisznice ul. Rynek 35 /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI WISZNICE
więcej: przetargi WISZNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Remont Drogi Gminnej nr 140210K Książ Wielki - Pokusa od km 0+000 do km 4+050 w miejscowościach Książ Wielki, Konaszówka, Mianocice, Rzędowice, Gmina Książ Wielki
- Remont odcinka drogi gminnej w miejscowości Lasek
- Odnowa nawierzchni bitumicznej przez podwójne powierzchniowe utrwalenie drogi gminnej 712935P w m. Kleszczewo
- Budowa ulic: Letniej, Zimowej, Klonowej w Białymstoku wraz z budową/przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej.
- Budowa drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby w ramach zadania pn. "Wykonanie projektu i kosztorysu utwardzenia drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby".
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.