To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Ogłoszenie nr 348907 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.
Odolanów: Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów - 2 postępowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319323 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Odolanów, krajowy numer identyfikacyjny
25085512700000, ul.
Rynek
11,
63430
Odolanów, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
62 733 15 81, faks
62 733 38 92, e-mail
zp@odolanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.oolanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów - 2 postępowanie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.41.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podział na zadania: 1. Remont pokrycia dachowego budynku dworca PKP wraz z pomieszczeniami gospodarczymi 2. Remont pokrycia dachowego budynku gospodarczego, wolnostojącego przy dworcu PKP 3. Remont pokrycia dachowego sali wiejskiej i remizy w Gliśnicy 4. Remont pokrycia dachowego - Wigwam Park Natury W zakresie zadania nr 1: Przedmiotem zamówienia jest Remont pokrycia dachowego budynku dworca PKP wraz z pomieszczeniami gospodarczymi. Zakres prac obejmuje: 1. Rozbiórkę dachówki wraz z utylizacją z części niskiej budynku. 2. Uzupełnienie ubytków konstrukcji drewnianej, konserwację. 3. Wymianę łat i kontrłat, montaż membrany dachowej. 4. Montaż blachy dachówkopodobnej kolor według uznania inwestora. 5. Wymiana rynien i rur spustowych z obejmami na całym budynku Dworca kolejowego wraz z przyległymi budynkami towarzyszącymi. 6. Dostarczenie i montaż niezbędnych obróbek. 7. Pokrycie części garażowej i magazynowej papą termozgrzewalną. 8. Tynkowanie kominów z uzupełnieniem cegły i czapek kominowych. 9. Uzupełnienie i częściowa wymiana instalacji odgromowej wraz z pomiarami. 10. Wymurowanie komina systemowego z fundamentem. W zakresie zadania nr 2: Przedmiotem zamówienia jest Remont pokrycia dachowego budynku gospodarczego, wolnostojącego przy dworcu PKP. Zakres prac obejmuje: 1. Demontaż i rozbiórkę dachówki wraz z utylizacją. 2. Uzupełnienie ubytków konstrukcji drewnianej. 3. Zabezpieczenie poprzez impregnację elementów drewnianych więźby dachowej. 4. Wymianę łat i kontrłat, montaż membrany dachowej. 5. Rozebranie kominów wolnostojących. 6. Montaż blachy dachówkopodobnej kolor według uznania inwestora oraz płotka przeciwśniegowego . 7. Dostarczenie i montaż niezbędnych obróbek. 8. Wymiana rynien i rur spustowych z obejmami 9. Wymurowanie kominów. 10. Wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarami. W zakresie zadania nr 3: Przedmiotem zamówienia jest Remont pokrycia dachowego sali wiejskiej i remizy w Gliśnicy. Zakres prac obejmuje: 1. Rozbiórkę płyt eternitowych wraz z utylizacją. 2. Uzupełnienie ubytków konstrukcji drewnianej, konserwację. 3. Wymianę łat i kontrłat, montaż membrany dachowej. 4. Montaż blachy dachówkopodobnej kolor według uznania inwestora. 5. Wymiana rynien i rur spustowych z obejmami. 6. Dostarczenie i montaż niezbędnych obróbek. 7. Renowacja kominów. 8. Wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarami. W zakresie zadania nr 4: Przedmiotem zamówienia jest Remont pokrycia dachowego - Wigwam Park Natury. Zakres prac obejmuje: 1. Wymiana deskowania dachu. 2. Impregnacja konstrukcji dachu. 3. Wykonanie pokrycia dachowego z papy podkładowej i gontów. 4. Wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarami. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość części zamówienia (max 4 części). Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba wykonująca czynności polegające na wykonywaniu prac dekarskich była zatrudniona na podstawie umowy o pracę. Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: poprzez złożenie oświadczenia na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ), pod groźbą odpowiedzialności karnej za składania fałszywych oświadczeń. Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań w następujący sposób: każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. Przewiduje się następujące sankcje za niespełnienie ww. wymagań Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45111300-1,
45260000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 1. Remont pokrycia dachowego budynku dworca PKP wraz z pomieszczeniami gospodarczymi |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT85153.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 69480.49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont pokrycia dachowego budynku gospodarczego, wolnostojącego przy dworcu PKP |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT25308.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20688.37 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont pokrycia dachowego sali wiejskiej i remizy w Gliśnicy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT123916.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 104534.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Remont pokrycia dachowego - Wigwam Park Natury |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32276.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ODOLANÓW
- Realizacja Programu MALUCH+ - utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat trzech
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gorzyce Małe, Świeca, Huta, Nadstawki, Tarchały Wielkie
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
więcej: przetargi ODOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.