eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiZamówienie dodatkowe realizowane w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Bursy Szkolnej w Stargardzie Szczecińskim, etap I - usprawnienie instalacji centralnego ogrzewania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Stargard Szczeciński: Zamówienie dodatkowe realizowane w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Bursy Szkolnej w Stargardzie Szczecińskim, etap I - usprawnienie instalacji centralnego ogrzewania
Numer ogłoszenia: 348945 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338737 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stargardzki, ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4804802, faks 091 4804873.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe realizowane w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Bursy Szkolnej w Stargardzie Szczecińskim, etap I - usprawnienie instalacji centralnego ogrzewania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje demontaż elementów istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wymianę grzejnika oraz roboty towarzyszące.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacyjno Budowlane KOMATECH S.C. Mariusz Gapiński, Aleksandra Pisarska, ulica Na Skarpie 17, 75-343 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13032,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14075,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie realizacji robót budowlanych w Bursie Szkolnej w Stargardzie Szczecińskim zaistniała konieczność wykonania robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, których realizacja stała się konieczna na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od zamówienia dodatkowego. Zgodnie z Protokołami konieczności, zakres robót obejmie demontaż elementów istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wymianę grzejnika oraz roboty towarzyszące. W trakcie realizacji zamówienia okazało się, że stan techniczny poszczególnych elementów instalacji centralnego ogrzewania uniemożliwia ich dalszą eksploatację, a także uniemożliwia prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Ze względu na to, że podlegające demontażowi elementy stanowią część zakrytą instalacji, Zamawiający, jak również Wykonawca nie mógł przewidzieć ich stanu technicznego w chwili zawarcia umowy. Ponadto, podczas chemicznego czyszczenia instalacji, zauważono przeciek uniemożliwiający dalszą eksploatację grzejnika żeliwnego w pomieszczeniu administracyjnym Bursy. Grzejnik wymaga wymiany na nowy. Wartość szacunkowa w/w robót została określona na kwotę 13 032,41 zł, co stanowi mniej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, w ramach którego wynagrodzenie Wykonawcy zgodnie z umową o wykonanie robót budowlanych Nr 32/2011 z dnia 9 grudnia 2011 r. wynosi 56 425,49 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.