To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-06
Lublin: Dostawa tonerów do drukarek, kserokopiarek
i faksu na potrzeby Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie
(OA.3331/12/10)
Numer ogłoszenia: 348961 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312163 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie, ul. Graniczna 4, 20-010 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 46 23 800, faks 0-81 46 23 840.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksu na potrzeby Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie (OA.3331/12/10).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tonerów do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksu szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do s.i.w.z. (opis przedmiotu zamówienia) na potrzeby Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie. 1. Materiały eksploatacyjne (tonery) powinny być: dobrej jakości, w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, do których są przeznaczone oraz powinny zapewniać należyte bezpieczeństwo pracy urządzenia, fabrycznie nowe - nieużywane, będą posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, będą wyprodukowane w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy i objęte gwarancją Wykonawcy na okres 12 miesięcy, opakowane w kartonowe opakowanie zewnętrzne z opisem zawartości oraz będą spełniały normy obowiązujące na tego rodzaju artykuły - zgodnie z warunkami określonymi w §1 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do s.i.w.z. 2. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być wytworzone w sposób gwarantujący kompatybilność z urządzeniem, dla którego zostały przypisane i ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. 3. Termin i sposób realizacji dostawy przez Wykonawcę: a) Termin realizacji dostaw: od daty podpisania umowy do 23 GRUDNIA 2010 roku. b) Dostawa do siedziby Zamawiającego na terenie Lublina kolejnych partii tonerów połączona z ich wniesieniem bez udziału Zamawiającego. Powyższe czynności Wykonawca powinien wykonać w ramach własnych zasobów ludzkich i sprzętowych z uwzględnieniem konieczności dostaw w godzinach pracy Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostawy realizowane za pomocą firm spedycyjnych itp. ale wymagane jest wniesienie tonerów do wskazanych miejsc (pomieszczeń) przez Zamawiającego, bez udziału Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, jeżeli jej uszkodzenie nastąpiło wskutek użytkowania tonera dostarczonego przez Wykonawcę. 5. W przypadku oferowania tonerów innych producentów niż zalecane przez producenta urządzenia, Wykonawca złoży np. zaświadczenie (raport z testów) wystawione przez producenta oferowanych tonerów do drukarek lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzające spełnienie normy ISO IEC 19752 w zakresie testowania wydajności oferowanych tonerów lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają w w normom technicznym lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające swoją siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wszystkie złożone dokumenty winny być w języku polskim lub ich tłumaczenia na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Udowodnienie równoważności artykułów eksploatacyjnych leży po stronie Wykonawcy. 6. W przypadku, gdy produkt zalecany przez producenta urządzenia posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informację o stanie zużycia tonera, Wykonawca złoży oświadczenie, że produkt równoważny posiada sprawny układ analogicznie działający. 7. Kod produktu zalecany przez producenta urządzenia określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego, zgodnie z normą ISO IEC 19752 lub artykuły eksploatacyjne równoważne. Przez równoważne należy rozumieć artykuły nowe - nieużywane, nie zawierające żadnych znamion wcześniejszej eksploatacji, o wydajności i jakości wydruku (nierozmazywanie się nadruku, nie przerywanie ciągłości nadruku, nie brudzenie drukowanych stron) nie gorszych od zalecanych przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone oraz nie naruszającymi praw lub rozwiązań patentowych innych podmiotów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa będąca przedmiotem niniejszego postępowania jest współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lat 2007 -2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67614,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70699,00
Oferta z najniższą ceną: 70699,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77581,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Politechniki Lubelskiej.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.