Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Suwałki: Dostawa materiałów szewnych dla SPSW w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 348974 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych dla SPSW w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ w okresie 12 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
2) aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Suwałkach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I Nici wchłanialne syntetyczne - monofilament syntetyczny, szybkowchłanialny, niepowlekany, polyglotyne 6211; zdolność podtrzymywania tkankowego po 5 dniach 50-60% pierwotnej siły, po 10 dniach 20-30%, czas wchłaniania 40-56 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozm. nitki 1, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) - 1044 sasz. 2. Rozm. nitki 1, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) - 252 sasz. 3. Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) - 468 sasz. 4. Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 27 mm) - 396 sasz. 5. Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła,wielkość 26 mm) - 504 sasz. 6. Rozm. nitki 3/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) - 360 sasz. 7. Rozm. nitki 4/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 22mm) - 180 sasz. 8. Rozm. nitki 5/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 17 mm) - 36 sasz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II Nici wchłanialne syntetyczne - pleciona, skład 100% kwas poliglikolowy, powlekana poliglikonatem, fioletowa; zdolność podtrzymywania tkankowego: 14 dni 60-70%; 21 dni 24-42%, czas wchłaniania 60-90 dni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozm. nitki 2, dł. 90 cm z igłą okrągłą pogrubioną (1/2 koła, wielkość 37 mm) - 1512 sasz. 2. Rozm. nitki 2, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 48 mm) - 288 sasz. 3. Rozm. nitki 1, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) - 936 sasz. 4. Rozm. nitki 1, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) - 288 sasz. 5. Rozm. nitki 1, dł. 90 cm z igłą tępą (1/2 koła, wielkość 40 mm) - 36 sasz. 6. Rozm. nitki 1, dł. 140 cm bez igły - 36 sasz. 7. Rozm. nitki 0, dł. 140 cm bez igły - 144 sasz. 8. Rozm. nitki 0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) - 1404 sasz. 9. Rozm. nitki 0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) - 360 sasz. 10. Rozm. nitki 0, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 48 mm) - 324 sasz. 11. Rozm. Nitki 4/0, dł 70 cm z igłą okrągłą (? koła, wielkość 17 mm) - 72 sasz. 12. Rozm. nitki 2/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) - 1476 sasz. 13. Rozm. nitki 2/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) - 216 sasz. 14. Rozm. nitki 2/0, dł. 70 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 24 mm) - 252 sasz. 15. Rozm. nitki 2/0, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) - 36 sasz. 16. Rozm. nitki 2/0, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 48 mm) - 36 sasz. 17. Rozm. nitki 3/0, dł.70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) - 1152 sasz. 18. Rozm. nitki 3/0, dł. 70 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 24 mm) - 72 sasz. 19. Rozm. nitki 3/0, dł. 70 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 19 mm) - 36 sasz. 20. Rozm. nitki 2/0, dł. 70 cm z igłą odwrotnie tnacą tnącą (3/8 koła, wielkość 30 mm) - 36 sasz. 21. Rozm. nitki 4/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 22 mm) - 180 sasz. 22. Rozm. nitki 4/0, dł. 70 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 19 mm) - 36 sasz. 23. Rozm. nitki 4/0, dł. 70 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 16 mm) - 108 sasz. 24. Rozm. nitki 4/0, dł. 45 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 12 mm) - 72 sasz. 25. Rozm. Nitki 1 ,dł 90 cm z igłą okrągłą tępą (1/2 koła, wielkość 40 mm) - 252 sasz. 26. Rozm. nitki 5/0, dł. 70 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 19 mm) - 36 sasz. 27. Rozm. nitki 5/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 17 mm) - 36 sasz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw odbarczających szwów chirurgicznych: szew odbarczający 2-owalne płytki poliestrowe z cienkimi podkładkami wraz z drutem stalowym 75 cm powlekanym polietylenem zakończony z obu stron igłami tnącymi 100 mm, długość nitki 90 cm, kształt igły 3/8 koła - 72 sasz. 2. Zestaw chirurgiczny do zakładania szwu okrężnego lub kapciuchowego przy niewydolności cieśniowo-szyjkowej macicy: nić poliestrowa, niewchłanialna, zielona, grubość 6, długość 75 cm; 2 igły ? koła okrągłe z ostrzem trokar 48 mm - 14 sasz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SUWAŁKI
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na I kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
- dostawa leków, środków dezynfekcyjnych, odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.