Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-06
Słupsk: Przedmiotem zamówienia jest druk wydawnictw, plakatów, ulotek oraz folderów dla Powiatu Słupskiego w 2012 roku.
Numer ogłoszenia: 34898 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8418500, faks 059 8427111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest druk wydawnictw, plakatów, ulotek oraz folderów dla Powiatu Słupskiego w 2012 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk następujących wydawnictw, plakatów, ulotek oraz folderów dla Powiatu Słupskiego w 2012 roku: 1) Sześć wydań Publikacji (Uwaga!!! Publikacja z nadanym nr ISBN) format A4; papier środek: offset 80 g/m2, kolor 1+1, 40 stron; papier wkładka: papier środek: offset 80 g/m2, kolor 2+2 , 20 stron; papier okładka: kreda błysk 135 g/m2, kolor 4+4; oprawa: szycie zeszytowe; nakład jednego wydania: 750 egz. 2) Jedno wydanie Publikacji (Uwaga!!! Publikacja z nadanym nr ISBN) format 155x230 mm; papier środek: offset 80 g/m2, kolor 1+1, 250 stron; papier środek: kreda mat 150 g/m2, kolor 4+4, 120 stron; papier okładka: karton 300 g/m2, kolor 4+0, folia mat; oprawa: szyta i klejona; nakład: 450 egz. 3) Jedno wydanie Publikacji (Uwaga!!! Publikacja z nadanym nr ISBN) format: 165x240 mm; papier środek: kreda mat 90 g/m2, kolor 1+1, 250 stron; papier okładka: karton 300 g/m2, kolor 4+0, folia mat; oprawa: szyta i klejona; nakład: 400 egz. 4) Jedno wydanie Publikacji format: 150x205 mm papier środek: kreda 150 g/m2, kolor 4+4, 40 stron; papier okładka: kreda 180 g/m2, kolor 4+4; oprawa: szycie zeszytowe; nakład: 500 egz. 5) Jedno wydanie Publikacji (Uwaga!!! Publikacja z nadanym nr ISBN) format: 160x225 mm papier środek: kreda mat 90 g/m2, kolor 4+4, 96 stron; papier okładka: karton 300 g/m2, kolor 4+0, folia mat; oprawa: szyta i klejona; nakład: 400 egz. 6) Trzy wydania Afiszy plakatów format: 600x420 mm papier: kreda błysk 150 g/m2, kolor 4+0; nakład jednego wydania: 250 egz. 7) Trzy wydania Kalendarzyka kieszonkowego format: 60x90 mm; papier: kartonik, kolor 4+4, lakierowany; nakład jednego wydania: 1000 egz. 8) Jedno wydanie Publikacji (Uwaga!!! Publikacja z nadanym nr ISBN) format: 120x230 papier: kreda 90 g/m2, kolor 1+1, 82 strony; papier okładka: karton 300 g/m2, kolor 4+0, folia mat; oprawa: szyta i klejona; nakład: 300 egz. 9) Trzy wydania Zaproszenia format: 200x210 mm bigowany (złożony do formatu 100x210 mm); papier kreda mat 300 g/m2 + folia mat, kolor 4+4; nakład jednego wydania: 250 egz. 10) Dwa wydania Zaproszenia format: 297x105 mm bigowany (złożony do formatu 148,5x105 mm); papier kreda mat 300 g/m2 + folia mat, kolor 4+4; nakład jednego wydania: 500 egz. 11) Dwa wydania Kartki okolicznościowej format: 300x150 mm bigowany (złożony do formatu 185x125 mm); papier kreda mat 350 g/m2 + folia mat + lakier UV wybiórczo, kolor 4+4; nakład jednego wydania: 800 egz. 12) Jedno wydanie Teczki ofertowej format: podwójne bigowanie (po złożeniu format A4: 220x302 mm, grzbiet 10 mm) wcięcie na wizytówkę w dolnym skrzydle; papier kreda mat 350 g/m2 + folia mat + lakier UV wybiórczo, kolor 4+0; nakład: 500 egz. 13) Jedno wydanie Kalendarza ściennego wieloplanszowego format: 600x420 mm środek: 6 arkuszy - papier: kreda mat 250 g/m2 + folia mat, kolor 4+4; okładka: 1 arkusz - papier: kreda 250 g/m2, kolor 4+0 + folia mat, zakończony spiralą z zawieszką na krótkim boku; nakład: 600 egz. 14) Jedno wydanie Publikacji (Uwaga!!! Publikacja z nadanym nr ISBN) format: 150x210 mm papier środek: kreda mat/błysk 150 g/m2, kolor 4+4, 24 strony; papier okładka: kreda 300 g/m2 + folia błysk, kolor 4+4, 4 strony oprawa: szycie zeszytowe nakład: 1000 egz. 15) Jedno wydanie Publikacji (Uwaga!!! Publikacja z nadanym nr ISBN) format: 150x210 mm; papier środek: kreda błysk 115 g/m2, kolor 4+4, 96 stron; papier okładka: kreda błysk 300 g/m2 + folia błysk, kolor 4+4, 4 strony; oprawa: klejona; nakład: 2000 egz. 16) Jedno wydanie Publikacji (Uwaga!!! Publikacja z nadanym nr ISBN) format: 210x297 mm; papier środek: kreda błysk 150 g/m2, kolor 4+4, 12 stron; papier okładka: kreda 300 g/m2 + folia błysk, kolor 4+4, 4 strony; oprawa: szycie zeszytowe; nakład: 1000 egz. 17) Cztery wydania Wizytówek format: 50x90; papier: kreda mat 300 g/m2, kolor 4+0; nakład jednego wydania: 250 egz. 18) Jedno wydanie Mapy (Uwaga!!! Publikacja z nadanym nr ISBN) format: 440x620 mm, bigowany (po złożeniu: 124x220 mm); papier środek: kreda mat 130 g/m2, kolor 4+4; nakład: 2000 egz. 19) Jedno wydanie Bloku format: A3 papier środek: kreda mat 150 g/m2; kolor 4+0, 50 stron; podkład: karton 300 g/m2; oprawa: klejona na krótszym boku; nakład: 500 egz. 20) Dwa wydania Widokówek Format: A6; papier: karton 300 g/m2 + folia błysk/mat jednostronnie, kolor 4+1; nakład jednego wydania: 1000 egz. 21) Jedno wydanie Publikacji (Uwaga!!! Publikacja z nadanym nr ISBN) format: 225x225 mm: papier środek: kreda mat 200 g/m2, kolor 4+4; 24 strony; papier okładka: kreda mat 300 g/m2 + lakier UV wybiórczo, kolor 4+4; oprawa: szycie zeszytowe; nakład: 1000 egz. 22) Jedno wydanie Zestawu widokówek Zestaw 10 widokówek zapakowanych w składane pudełko Widokówka - format A6, papier: karton 300 g/m2 + folia błysk/mat jednostronnie, kolor 4+1; Pudełko - papier kreda mat 200 g/m2 + folia mat + lakier UV wybiórczo, kolor 4+0; nakład: 1000 egz. 23) Jedno wydanie Kalendarza ściennego format: A2, jedno planszowy; papier: kreda 250 g/m2, kolor 4+0 + okucie (listwowany); nakład: 250 egz. Wielkość przedmiotu zamówienia opisana w ust 1 stanowi jedynie podstawę do przygotowania ofert. Po podpisaniu umowy będzie ona każdorazowo uściślana w lokowanych zleceniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z niektórych wydawnictw..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy prace podobne do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna realizację przez Wykonawcę usługi druku odpowiadającej swoim zakresem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o wartości łącznej minimum 50.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą: a)publikacji książkowej, o objętości min. 250 stron, zawierającej ilustracje czarno-białe i kolorowe; b)kalendarza ściennego; c)1 egz. plakatu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.70
- 2 - jakość druku - 0.30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku: 1)Konieczności zmiany przewidzianego terminu zakończenia wykonywania usługi będącego następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 2)Zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b)zmiana obowiązującej stawki VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.slupsk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupsku
ul. Szarych Szeregów 14
76-200 Słupsk pok.209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słupsku ul. Szarych Szeregów 14 76-200 Słupsk pok.01 (Biuro Obsługi Interesanta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- "Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupsk"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
- Druk gazety "Nasze Bielany" w 2025 roku
- Świadczenie usług drukowania materiałów dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w roku 2025. Z podziałem na dwie części.
- Sukcesywne świadczenie usługi w zakresie opracowania graficznego, składu i druku oraz dostawy publikacji w ramach projektu "Regionalne Obserwatorium Procesu Transformacji 2.0 (ROPT 2.0)"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.