Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-30
Kalisz: Dostawa zestawów komputerowych, serwerów, podzespołów i urządzeń peryferyjnych
Numer ogłoszenia: 34900 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych, serwerów, podzespołów i urządzeń peryferyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z pięciu niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa zestawów komputerowych, komputera przenośnego oraz płyty głównej. Zadanie nr 2 - Dostawa serwera oraz serwera plików. Zadanie nr 3 - Dostawa monitorów, obudowy, zasilaczy, media konwerterów, mini media konwerterów, patchcord, przełączników zarządzanych, procesorów, pamięci ram, płyty głównej, zasilaczy ups, karty rozszerzeń oraz dysku ssd. Zadanie nr 4 - Dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz skanerów. Zadanie nr 5 - Dostawa oprogramowania do zarządzania zdalnego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 48.90.00.00-7, 30.23.71.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w zakresie jego spełnienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) szczegółową specyfikację techniczną dotyczącą: - zestawu komputerowego nr 1, zestawu komputerowego nr 2, komputera przenośnego - zadanie nr 1 - serwera plików oraz serwera - zadanie nr 2
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - druk w załączeniu do siwz, 2) wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - druk w załączeniu do siwz, 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt. Q SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba/osoby działające na jego podstawie 5) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, Dział Zamówień Publicznych, pok.16...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 09:00, miejsce: bezwzględnie Kancelaria Zamawiającego kond. III D, pok. 10 w godz. 7:00-14:35.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych, komputera przenośnego oraz płyty głównej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zestaw komputerowy nr 1 - szt.3, Zestaw komputerowy nr 2 - szt. 57, Komputer przenośny- szt. 2, Płyta Główna - szt. 6. Realizacja zamówienia następować będzie w czterech transzach w niżej podanych terminach przez Wykonawcę wyłonionego w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o zamówienie publiczne: Transza nr 1 - do 14 dni od dnia zawarcia umowy: Zestaw Komputerowy nr 1-szt. 3, Zestaw komputerowy nr 2 - szt. 5, Transza nr 2 - do 28.02.2014r.: Zestaw komputerowy nr 2 - szt. 15, Komputer przenośny - szt. 2, Transza nr 3 - do 30.03.2014r.: Zestaw Komputerowy nr 2 - szt. 17, Transza nr 4 - do 30.04.2014r.: Zestaw Komputerowy nr 2 - szt. 20, Płyta Główna - szt. 6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.71.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa serwera oraz serwera plików..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Serwer plików - szt. 1, Serwer - szt. 1. Realizacja zamówienia następować będzie w dwóch transzach w niżej podanych terminach przez Wykonawcę wyłonionego w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o zamówienie publiczne: Transza nr 1 - do 14 dni od dnia zawarcia umowy: Serwer - szt. 1, Transza nr 2 - do 28.02.2014r.: Serwer plików szt. 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa monitorów, obudowy, zasilaczy, media konwerterów, mini media konwerterów, patchcord, przełączników zarządzanych, procesorów, pamięci ram, płyty głównej, zasilaczy ups, karty rozszerzeń oraz dysku ssd..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa : Monitor 1 -szt. 5, Monitor 2 - szt. 2, Obudowa 1 - szt. 5, Obudowa 2 - szt. 1, Zasilacz - szt. 30, Media Konwerter - szt. 10, Mini Media Konwerter - szt. 10, Patchcord - szt. 20, Przełącznik zarządzany - szt. 10, Procesor - szt. 1, Pamięć Ram - szt. 4, Płyta Główna - szt. 1, UPS - szt. 1, Karta Rozszerzeń - szt. 2, Dysk SSD - szt. 1. Realizacja zamówienia następować będzie w trzech transzach w niżej podanych terminach przez Wykonawcę wyłonionego w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o zamówienie publiczne: Transza nr 1 - do 14 dni od dnia zawarcia umowy : Monitor 2 - szt. 2, Obudowa 2 - szt. 1, Procesor - szt. 1, Pamięć RAM- szt. 4, Płyta Główna - szt. 1, Karta Rozszerzeń -szt. 2, Dysk SSD - szt. 1, Transza nr 2 - do 30.03.2014r.: Monitor 1 - szt. 5, Media Konwerter - szt. 5, Mini Media Konwerter - szt. 5, Patchcord - szt. 10, Przełącznik zarządzany - szt. 5, UPS - szt. 1. Transza nr 3 - do 30.04.2014r. :Obudowa 1 - szt. 5, Zasilacz - szt. 30, Media Konwerter - szt. 5, Mini Media Konwerter - szt. 5, Patchcord - szt. 10, Przełącznik zarządzany - szt. 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz skanerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Drukarka laserowa - szt. 15, Urządzenie Wielofunkcyjne - szt. 6, Drukarka Laserowa Kolorowa - szt. 1, Skaner - szt.6. Realizacja zamówienia następować będzie w czterech transzach w niżej podanych terminach przez Wykonawcę wyłonionego w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o zamówienie publiczne: Transza nr 1 - do 14 dni od dnia zawarcia umowy: Drukarka Laserowa - szt. 6, Drukarka Laserowa Kolorowa - szt. 1, skaner - szt. 2, Transza nr 2 - do 28.02.2014r.: Drukarka Laserowa - szt. 2, Skaner - szt. 4, Transza nr 3 - do 30.03.2014r.: Drukarka Laserowa - szt. 2, Urządzenie wielofunkcyjne - szt. 6, Transza nr 4 - do 30.04.2014r. : Drukarka Laserowa - szt. 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa oprogramowania do zarządzania zdalnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Oprogramowanie do zdalnego zarządzania - lic. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- "Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych dla RCKiK w Kaliszu"
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej do wymogów przeciwpożarowych .
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 01 28 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
- Dostawa sprzętu drukującego wraz z usługą serwisową i oprogramowaniem zarządzającym Documaster lub równoważnym.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.