eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaDostawa odczynników, materiałów zużywalnych, sprzętu laboratoryjnego, testów oraz dzierżawa aparatów medycznych do laboratorium

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Trzebnica: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, sprzętu laboratoryjnego, testów oraz dzierżawa aparatów medycznych do laboratorium
Numer ogłoszenia: 349020 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej , ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3120920, faks 71 3121498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, sprzętu laboratoryjnego, testów oraz dzierżawa aparatów medycznych do laboratorium.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników, materiałów zużywalnych, sprzętu laboratoryjnego, testów oraz dzierżawa aparatów medycznych do laboratorium, z podziałem na 11 części zwanych dalej pakietami: Pakiet nr 1 - Odczynniki do oznaczania grup krwi Pakiet nr 2 - Odczynniki lateksowe, szybkie testy immunochemiczne oraz barwniki Pakiet nr 3 - Testy z zakresu immunoserologii tranfuzjologicznej. Pakiet nr 4 - Testy alergologiczne Pakiet nr 5 - Testy bakteriologiczne do wykrywania Enterobacteriaceae, testy diagnostyczne Pakiet nr 6 - BAKTERIOLOGIA. Paski plastikowe lub bibułowe - do określenia minimalnego stężenia antybiotyku hamującego wzrost badanego drobnoustroju (MIC) Pakiet nr 7 - Bakteriologia. Surowice do aglutynacj szkiełkowej dla Salmonella sp. Szybki test lateksowy do identyfikacji antygenów O enteropatogennych szczepów Escherichia coli - EPEC Pakiet nr 8 - Bakteriologia. Testy do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych i oznaczenie lekowrażliwości drożdżaków na antybiotyki przeciwgrzybicze - metoda manualna. Identyfikacja i lekowrażliwość na jednym panelu Pakiet nr 9 - Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników oraz z dostawą aparatu zastępczego do gazometrii i elektrolitów Pakiet nr 10 - Dzierżawa dwóch automatycznych aparatów do morfologii krwi obwodowej wraz z dostawą odczynników i krwi kontrolnej Pakiet nr 11 - Dzierżawa analizatora immunologicznego z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do aparatu dzierżawionego oraz dostawa aparatu zastępczego dla przynajmniej markerów zawału mięśnia sercowego (troponiny), z podłączeniem aparatu głównego do LIS, instalacją wirówki laboratoryjnej z kątowym rotorem na co najmniej 36 probówek nie mniejszych niż 5 ml Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami w zakresie każdego pakietu określa załącznik nr 2 do SIWZ, pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.12.41.31-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowego sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (...). Sprawdzenie spełnienia powyższego warunku zostanie dokonane na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, o ktorym mowa w pkt 9.1.1 SIWZ, według zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowego sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia. Sprawdzenie spełnienia powyższego warunku zostanie dokonane na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, o ktorym mowa w pkt 9.1.1 SIWZ, według zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowego sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego potencjału technicznego. Sprawdzenie spełnienia powyższego warunku zostanie dokonane na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, o ktorym mowa w pkt 9.1.1 SIWZ, według zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowego sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia. Sprawdzenie spełnienia powyższego warunku zostanie dokonane na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, o ktorym mowa w pkt 9.1.1 SIWZ, według zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowego sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i fiansowej. Sprawdzenie spełnienia powyższego warunku zostanie dokonane na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia, o ktorym mowa w pkt 9.1.1 SIWZ, według zasady spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2015.876 j.t.) i posiadają stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez polskie prawo, oraz że Wykonawca dostarczy powyższe dokumenty na każde żądanie Zamawiającego podczas realizacji umowy - dotyczy pakietu nr 1÷11. Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ (W przypadku gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu), 2. Pozytywna Opinia Krajowego Ośrodka Referencyjnego Lekowrażliwości Drobnoustrojów - KORLD Warszawa - o dopuszczeniu zaoferowanych pasków do rutynowych badań w diagnostyce mikrobiologicznej zgodnie z zaleceniami EUCAST 2015 (Europejski Komitet ds. Oznaczania Lekowrażliwości) - dotyczy pakietu nr 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby aneks do umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta, d) zmiana producenta towaru w sytuacji wycofania z produkcji określonego towaru przez dotychczasowego producenta, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiana jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowego wynagrodzenia lub jego zmniejszenia, a zaoferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ, e) zmiana w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wygaśnięcia rejestracji, przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym przez Wykonawcę. Zmiana może dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania, numeru katalogowego bądź nazwy produktu, f) stronom przysługuje prawo ograniczenia asortymentu objętego przedmiotem umowy o pozycje, które wyłączone zostały z produkcji i nie ma dla nich równoważnika, lub cena równoważnika jest wyższa od ceny w umowie a Zamawiający nie wyraził zgody na jej podwyższenie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 155-100 Trzebnica, pok. nr 66.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 155-100 Trzebnica, w sekretariacie Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca do oferty winien załączyć próbki przedmiotu zamówienia (o gramaturze nie mniejszej niż 2 ml) wyszczególnionego w pozycji 14 załącznika nr 2 do SIWZ (zaleca się by do oferty zostały załączone w osobnym opakowaniu, zgodnie z pkt 16.2-16.5 SIWZ) - dotyczy pakietu nr 1. W zakresie próbek, o których mowa powyżej nie będzie miał zastosowania art. 26 ust. 3 PZP, w związku z tym, że próbki te służą do oceny oferty w kryterium jakość oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wraz z ofertą próbek na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) PZP.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do oznaczania grup krwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami w zakresie pakietu nr 1 określa załącznik nr 2 do SIWZ, pn. Formularz asortymentowo-cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość oferowanego przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników lateksowych, szybkich testów immunochemicznych oraz barwników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami w zakresie pakietu nr 2 określa załącznik nr 2 do SIWZ, pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów z zakresu immunoserologii tranfuzjologicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami w zakresie pakietu nr 3 określa załącznik nr 2 do SIWZ, pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów alergologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami w zakresie pakietu nr 4 określa załącznik nr 2 do SIWZ, pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów bakteriologicznych do wykrywania Enterobacteriaceae, testów diagnostycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami w zakresie pakietu nr 5 określa załącznik nr 2 do SIWZ, pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasków plastikowych lub bibułowych - do określenia minimalnego stężenia antybiotyku hamującego wzrost badanego drobnoustroju (MIC) - BAKTERIOLOGIA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami w zakresie pakietu nr 6 określa załącznik nr 2 do SIWZ, pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.65.00-0, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa surowic do aglutynacj szkiełkowej dla Salmonella sp. Szybki test lateksowy do identyfikacji antygenów O enteropatogennych szczepów Escherichia coli - EPEC (Bakteriologia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami w zakresie pakietu nr 7 określa załącznik nr 2 do SIWZ, pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych i oznaczenie lekowrażliwości drożdżaków na antybiotyki przeciwgrzybicze - metoda manualna. Identyfikacja i lekowrażliwość na jednym panelu (Bakteriologia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami w zakresie pakietu nr 8 określa załącznik nr 2 do SIWZ, pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników oraz z dostawą aparatu zastępczego do gazometrii i elektrolitów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami w zakresie pakietu nr 9 określa załącznik nr 2 do SIWZ, pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa dwóch automatycznych aparatów do morfologii krwi obwodowej wraz z dostawą odczynników i krwi kontrolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami w zakresie pakietu nr 10 określa załącznik nr 2 do SIWZ, pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Parametry techniczne zaoferowanego produktu - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora immunologicznego z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do aparatu dzierżawionego oraz dostawa aparatu zastępczego dla przynajmniej markerów zawału mięśnia sercowego (troponiny), z podłączeniem aparatu głównego do LIS, instalacją wirówki laboratoryjnej z kątowym rotorem na co najmniej 36 probówek nie mniejszych niż 5 ml. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami w zakresie pakietu nr 11 określa załącznik nr 2 do SIWZ, pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Parametry techniczne zaoferowanego produktu - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.