Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Wągrowiec: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego i języka niemieckiego w ramach Projektu: Przyszły absolwent bezkonkurencyjny na rynku pracy - zajęcia wyrównawcze, dodatkowe i praktyki zawodowe dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego z terenu Powiatu Wągrowieckiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 34902 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2680531, faks 067 2627888.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego i języka niemieckiego w ramach Projektu: Przyszły absolwent bezkonkurencyjny na rynku pracy - zajęcia wyrównawcze, dodatkowe i praktyki zawodowe dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego z terenu Powiatu Wągrowieckiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego i języka niemieckiego łącznie dla 108 uczniów pełnosprawnych i 10 niepełnosprawnych szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego na poziomie technikum i zasadniczej szkoły zawodowej. Rekrutację uczniów na zajęcia przeprowadzono w miesiącu październiku 2008 r. Struktura grupy: Zajęcia dodatkowe będą prowadzone w 9 grupach liczących 12 uczniów każda oraz w jednej grupie uczniów niepełnosprawnych, liczącej 10 osób. Miejsce realizacji zajęć: - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Gołańczy - 1 grupa z języka angielskiego i 2 grupy z języka niemieckiego, - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu - 4 grupy oraz jedna grupa uczniów niepełnosprawnych, wszystkie z języka angielskiego, - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wągrowcu - 2 grupy z języka angielskiego Sposób realizacji zajęć - tryb stacjonarny - 60 godzin lekcyjnych, - tryb e-learning - 60 godzin lekcyjnych. Zajęcia stacjonarne będą prowadzone w w/w trzech szkołach ponadgimnazjalnych, a e-learningowe na platformie e-learningowej zapewnionej przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, która pozwoli na generowanie danych monitorujących pracę uczniów i trenerów drogą on-line. Szkoła udostępni nieodpłatnie sale lekcyjne z dostępem do Internetu, wyposażone w 13 stołów i krzeseł. Sprzęt i oprogramowanie niezbędne do prowadzenia zajęć stacjonarnych zapewni Wykonawca. Sprzęt wykorzystywany do zajęć nie może być własnością szkoły, w której prowadzone będą zajęcia dodatkowe. Wykonawca zapewni nadzór merytoryczny zajęć dodatkowych z języka obcego. Wykonawca będzie współpracował w sprawach organizacyjnych z powołanymi w każdej szkole Koordynatorami ds. zajęć dodatkowych z języków obcych i będzie zobowiązany do przestrzegania zasad promocji i sprawozdawczości unijnego źródła dofinansowania. Program zajęć powinien obejmować materiał rozszerzający program nauczania w szkołach ponadgimnazjalnych. Każdy z 108 uczniów pełnosprawnych musi mieć zapewnione nieodpłatne: - przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, określającego poziom znajomości języka obcego, - materiały do zajęć w wersji papierowej (podręcznik ucznia), - w pełni wyposażone w sprzęt komputerowy i oprogramowanie jednoosobowe stanowisko pracy na zajęcia stacjonarne, - uczestnictwo w zajęciach w ilości 120 godzin prowadzonych przez doświadczoną kadrę, - korzystanie z zasobów platformy e-learningowej i kontaktu tą drogą z trenerem, - w trakcie kursu testy postępów w nauce, - po zakończeniu 120 godzin otrzymanie certyfikatu o ukończeniu zajęć dodatkowych z języka obcego ze szczegółowym opisem postępów. Każdy z 10 uczniów grupy uczniów niepełnosprawnych musi mieć zapewnione nieodpłatne: - przeprowadzenie testu wstępnego, określającego poziom znajomości języka, - specjalne materiały do zajęć w wersji papierowej (podręcznik ucznia), - uczestnictwo w zajęciach w ilości 60 godzin prowadzonych przez doświadczoną kadrę, - po zakończeniu 60 godzin otrzymanie certyfikatu o ukończeniu zajęć dodatkowych z języka obcego ze szczegółowym opisem postępów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach, tj.: - wszystkie osoby, które będą prowadziły zajęcia powinny posiadać wykształcenie minimum wyższe na kierunku zgodnym z przedmiotem zajęć, lub studia na kierunku innym niż przedmiot zajęć i ukończone studia podyplomowe zgodne z przedmiotem zajęć oraz przygotowanie pedagogiczne, b) dysponują mobilnym sprzętem komputerowym: minimum dwiema pracowniami, z których każda składa się z 12 stanowisk komputerowych dla uczniów i jednego dla prowadzącego (komputery przenośne z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia kursu językowego), projektora, osprzętu niezbędnego dla utworzenia sieci, itp.; materiałami dydaktycznymi w wersji papierowej (podręcznik ucznia); platformą elektroniczną z możliwością wglądu w jej zawartość przez Zamawiającego i generowania danych monitorujących pracę uczniów i prowadzących; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (druk stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: kserokopie dyplomów ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień pedagogicznych. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (druk stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ). 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 6, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8) Opis platformy e-learningowej, która będzie wykorzystana przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3 - Potencjał techniczno-dydaktyczny - 20
- 4 - Zawartość platformy e-learningowej - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 13a (Kancelaria Ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków własnych Powiatu Wągrowieckiego.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zdalnych, zamkniętych na temat świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- Usługa szkoleniowa nt. "Ochrona danych osobowych w projektach otrzymujących wsparcie z EFS+ w ramach FEP 2021-2027"
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- 397.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 396.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.