Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Koszalin: Artykuły spożywcze różne
Numer ogłoszenia: 349039 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Artykuły spożywcze różne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cukier 1kg 7200 kg ; 2) Sól warzona 1 kg 2500 kg ; 3) Bułka tarta 1 kg 360 kg ; 4) Kasza gryczana 1 kg 200 kg ; 5) Ryż op. 1 kg 3300 kg ; 6) Kasza manna 1 kg 1200 kg ; 7) Płatki owsiane 1 kg 1600 kg ; 8) Kasza jęczmienna, wiejska, op.1 kg 1600 kg ; 9) Mąka wrocławska 1 kg 4000 kg ; 10) Mąka tortowa 1 kg 500 kg ; 11) Fasola Jaś 250 kg ; 12) Groch łuskany 100 kg ; 13) Ocet 0,5 L 200 szt. ; 14) Herbata expres (op. = 50szt.) 50 op. ; 15) Przyprawa do zup 1 L 1500 szt. ; 16) Majeranek 1 pacz. 10g 200 szt. ; 17) Papryka słodka 1 pacz. 20g 80 szt. ; 18) Pieprz mielony czarny 1 pacz. 1800 szt. ; 19) Czosnek mielony 1 op. 20g 100 szt. ; 20) Przyprawa do potraw 250 g 200 szt. ; 21) Ziele angielskie 1 pacz. 10g 150 szt. ; 22) Herbata miętowa expr. 1 op.(20 szt.) 100 szt. ; 23) Herbata rumiankowa expr. 1 op. (20 szt.) 50 szt. ; 24) Kwasek cytrynowy 50 g 2000 szt. ; 25) Proszek do pieczenia 18g 350 szt. ; 26) Cukier waniliowy 16g 200 szt. ; 27) Krem karpatka 250g 160 szt. ; 28) Kisiel 1 op. 40g 7500 szt. ; 29) Budyń 1 op. 40g 4000 szt. ; 30) Galaretka owocowa 3000 szt. ; 31) Suchary delikatesowe 300 g 2500 szt. ; 32) Biszkopty 120 g 400 szt. ; 33) Krakersy 180 g 550 szt. ; 34) Herbatniki 50 g 2300 szt. ; 35) Ciastka różne (markizy, pierniki, wafle) 200 kg ; 36) Herbata granulowana 100g 2500 szt. ; 37) Herbata 50g liściasta 50 szt. ; 38) Kawa Inka 150g 2200 szt. ; 39) Kawa rozpuszczalna 100 g 100 szt. ; 40) Kawa 100 g 100 szt. ; 41) Kakao 300g 60 szt. ; 42) Kakao naturalne 100 g 150 szt. ; 43) Koncentrat pomidorowy 800 g 300 szt. ; 44) Koncentrat pomidorowy 4.500 g 100 szt. ; 45) Koncentrat buraczany 240 g 150 szt. ; 46) Olej rzepakowy 1L 1000 L ; 47) Olej jadalny rzepakowy op. 5 lub 3 L 1550 L ; 48) Ogórki konserwowe 0,9 L 1000 szt. ; 49) Chrzan 300 g 200 szt. ; 50) Musztarda 200 g 400 szt. ; 51) Soki 175 ml bez cukru 1600 szt. ; 52) Soki 310 ml 3200 szt. ; 53) Soki owocowe 700g (syrop) 1300 szt. ; 54) Soki owocowe 350 g (syrop) 500 szt. ; 55) Soki owocowe 0,25 L 500 szt. ; 56) Liść laurowy 1 pacz. 100 szt. ; 57) Przyprawa do potraw 1kg 1400 kg ; 58) Sos pieczeniowy 1kg 20 szt. ; 59) Sos pieczarkowy 1kg 20 szt. ; 60) Makarony różne 500 g 3500 kg ; 61) Dżemy opakowania 25 g o różnych smakach 6 op. 4500 szt. ; 62) Miód naturalny 25 g 5 op. 5000 szt. ; 63) Dżemy puszka 3,5 kg o różnych smakach 500 szt. ; 64) Fasola czerwona w zalewie natur. 400 g 100 szt. ; 65) Fasola szparagowa zielona cięta po 2,6 kg 100 szt. ; 66) Fasola szparagowa zielona cięta 850 g 100 szt. ; 67) Groszek konserwowy sałatkowy puszka 0,4kg 400 szt. ; 68) Groszek konserwowy sałatkowy puszka 2,6kg 120 szt. ; 69) Kukurydza konserwowa puszka 3 l 60 szt. ; 70) Kukurydza konserwowa puszka 340 g 300 szt. ; 71) Papryka cięta w paski słój 3 l 50 szt. ; 72) Papryka cięta w paski słój 0,72 250 szt. ; 73) Szczaw konserwowy słój 900 g 100 szt. ; 74) Ananas plastry 565 g 400 szt. ; 75) Brzoskwinie połówki puszka 850 g 200 szt. ; 76) Majonez dekoracyjny wiaderko 3 L 20 szt. ; 77) Majonez dekoracyjny słoik 280 ml 700 szt. ; 78) Mąka ziemniaczana 1kg 150 kg ; 79) Żelatyna wieprzowa 50 g 500 szt. ; 80) Kasza kukurydziana 1kg 800 kg ; 81) Kleik ryżowy 190g 150 szt. ; 82) Sos sałatkowy 700g 50 szt. ; 83) Cynamon 15g 30 szt. ; 84) Żurek 1kg 40 szt. ; 85) Barszcz biały 1kg 40 szt. ; 86) Mak niebieski 200g 100 szt. ; 87) Wiórki kokosowe 70g 20 szt. ;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c) nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony, 3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) oświadczenie lub zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 3) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Koszalinie
- "Wywozu odcieków przemysłowych z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2025 roku" .
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2024/2025 przez Miasto Koszalin
- 34/TP1/SZP-2/2024 Zakup subskrypcji do kolekcji książek elektronicznych w wersji pełnotekstowej na platformie internetowej.
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" (...)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 416 im. UNICEF w Warszawie w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2025r do31.12.2025r
- "Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
- Dostawa Artykułów Żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w POSTOMINIE
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.