Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Rabka-Zdrój: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych, materiałów pomocniczych i drobnego sprzętu jednorazowego użytku - PN 24/2008
Numer ogłoszenia: 349067 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój , ul. prof. Jana Rudnika 3b, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. (018) 2676060 w. 244, faks (018) 267 60 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpigichp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych, materiałów pomocniczych i drobnego sprzętu jednorazowego użytku - PN 24/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę leków, materiałów opatrunkowych, materiałów pomocniczych i drobnego sprzętu jednorazowego użytku dla Apteki Instytutu, wg podziału na 26 pakietów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.79.20.00 - Farmaceutyczne wyroby szklane 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 30.19.97.60 - Etykiety 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.69.25.19 - 33.69.25.19 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca musi posiadać pozytywne i udokumentowane doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (referencje). Wykonawca musi posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ich na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca musi wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami, stanowiącymi integralną część SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie spełniania opisanych warunków i wymagań musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki wymagane w SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zpigichp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Prof. J. Rudnika 3b, Budynek Administracji, pokój nr 111.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 09:00, miejsce: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Prof. J. Rudnika 3b, Budynek Administracji, sekretariat, pokój nr 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plastry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utensylia apteczne 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utensylia apteczne 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utensylia apteczne 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.60-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Utensylia apteczne 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Receptura.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Leki 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.19-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Nici chirurgiczne 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Nici chirurgiczne 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Alergeny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Nożyczki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wkład VISTRON CT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Combifix.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Filtry antybakteryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Akcesoria Accuwak.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Strzykawka Janeta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Maski respiratory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pasty elektrodowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wkładki Gp-1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Przyłbice ochronne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Testy płatkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Folia operacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Filtr infuzyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Antybiotyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- Remont drogi gminnej 364519K ul. Gorczańska w km od 0+919,00 do km 1+090,00 w miejscowości Rabka-Zdrój, Gmina Rabka-Zdrój
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.