Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-14
Bielsko-Biała: Podział geodezyjny działek gminnych polegający na wydzieleniu ich części celem przeznaczenia na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości sąsiednich oraz pomiary kontrolne i wznowienie granic
Numer ogłoszenia: 349086 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podział geodezyjny działek gminnych polegający na wydzieleniu ich części celem przeznaczenia na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości sąsiednich oraz pomiary kontrolne i wznowienie granic.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działek gminnych polegający na wydzieleniu ich części celem przeznaczenia na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości sąsiednich oraz pomiary kontrolne i wznowienie granic.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.33.20.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe geodezyjne (o których mowa w art. 43 pkt 1 i/lub 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne), legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i/lub rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5.1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26, ust. 2b ustawy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do nieistotnych postanowień umowy, b) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Mienia Gminnego i Rolnictwa, Plac Ratuszowy 5, (II piętro, pokój 202)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Mienia Gminnego i Rolnictwa, Plac Ratuszowy 5, (II piętro, pokój 202)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie części działki gminnej, oznaczonej jako dz. nr 2374/2, obręb KOMOROWICE KRAKOWSKIE, położonej w Bielsku-Białej w rejonie ulic Inżynierskiej i Komorowickiej, z przeznaczeniem na uzupełnienie nieruchomości sąsiedniej, składającej się z działek o numerach: 389/3, 389/4 oraz 389/5 oraz wskazanie granic dz. 2374/2 na odcinku przylegającym do nieruchomości, oznaczonych jako dz. nr: 438/1, 435/8, 431/2, 429/2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.33.20.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie z nieruchomości gminnej, ozn. jako działka nr 307/30 o pow. 2401 m2, obj. KW BB1B/00061044/2, obręb KOMOROWICE KRAKOWSKIE, położonej w Bielsku-Białej przy ul. Czereśniowej - części gruntu przeznaczonego do sprzedaży na uzupełnienie nieruchomości sąsiedniej, ozn. jako dz. nr 326/5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.33.20.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar kontrolny działek gminnych, oznaczonych jako dz. nr: - dz. 90/21 o pow. ewid. 1207m2 obj. Kw BB1B/00061068/6, - dz. 90/54 o pow. ewid. 3516m2 obj. Kw BB1B/00061068/6, - dz. 90/24 o pow. 582m2 obj. Kw BB1B/00074921/8, obręb WAPIENICA, położonych w Bielsku-Białej przy ul. Jaskrowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.33.20.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar kontrolny działki gminnej, oznaczonej jako dz. nr 1119/95 o pow. 17134 m2, obj. KW BB1B/00097123/1, obręb KAMIENICA, położonej w Bielsku-Białej przy ul. Sterniczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.33.20.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "21/25 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w celu przebudowy i modernizacji Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań histopatologicznych w Zakładzie Patomorfologii BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej w lokalizacji przy ul. Wyzwolenia 18
- Świadczenie usługi serwisowej aparatury medycznej będącej w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
- Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- "Świadczenie usług polegających na wytwarzaniu i dostarczaniu całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "PRZYSTAŃ" w Bielsku-Białej na okres II Półrocza w 2025 roku".
- " Dostawa pomp infuzyjnych objętościowych i strzykawkowych dla Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 110405 E
- Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej na obszarze powiatu wyszkowskiego obejmującego gminy: (...) i jego realizacja.
- Wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic wskazanych działek ewidencyjnych
- Wyk. pracy geodezyjnej, na podst. której nastąpi dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów prawa w zakresie pow. działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego
- CYFRYZACJA PAŃSTWOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO POPRZEZ SKANOWANIE I ARCHIWIZACJĘ MAP ANALOGOWYCH
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.