Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Bytom: Część I:
Dostawę przewodów elektrycznych
Część II:
Dostawę przewodów teletechnicznych
Część III:
Dostawę kabli elektroenergetycznych
Numer ogłoszenia: 349180 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I: Dostawę przewodów elektrycznych Część II: Dostawę przewodów teletechnicznych Część III: Dostawę kabli elektroenergetycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do druku OFERTA.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.32.00.00 - Kable energetyczne 32.52.10.00 - Kable telekomunikacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 8.1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.400,00 zł. (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100) w tym: dla Części I: 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). dla Części II: 200,00 zł. (słownie: dwieście złotych 00/100). dla Części III: 2.200,00 zł. (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 4.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5.Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przynajmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu dostaw objętych przedmiotem przetargu. 6.Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji rozpoczynającej się po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2.Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3.Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4.Wykaz ważniejszych dostaw (przynajmniej jednego zamówienia) wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 4 do druku OFERTA. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć oświadczenie o gotowości współpracy przy zamówieniu - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 7.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 9.Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę - załącznik nr 6 do druku OFERTA. 10.Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik Nr 7 , do druku OFERTA..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom.- 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobisteg (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka Akcyjna ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - Sekretariat Spółki (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Dostawę przewodów elektrycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do druku OFERTA ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.32.00.00-5, 32.52.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Dostawę przewodów teletechnicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do druku OFERTA ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.32.00.00-5, 32.52.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Dostawę kabli elektroenergetycznyc.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do druku OFERTA..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.32.00.00-5, 32.52.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CP-24-1554/2024 Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okablowania strukturalnego w kompleksie budynków CMKP położonym przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie
- Modernizacja nabrzeża portowego Jeziora Rajgrodzkiego - etap II
- kable elektroenergetyczne.
- Dostawa fabrycznie nowych kabli i przewodów elektroenergetycznych, zgodnie
- kable elektroenergetyczne.
więcej: Kable energetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.