To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-20
Nekla: Przywrócenie do właściwego stanu technicznego istniejących dróg na działkach nr 329 i 327 w m. Targowa Górka gm. nekla
Numer ogłoszenia: 349180 - 2014; data zamieszczenia: 20.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317168 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nekla, ul. Dworcowa 10, 62-330 Nekla, woj. wielkopolskie, tel. 061 4386011, faks 061 4386490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przywrócenie do właściwego stanu technicznego istniejących dróg na działkach nr 329 i 327 w m. Targowa Górka gm. nekla.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni polegający na przywróceniu do właściwego stanu technicznego istniejących dróg na działkach nr 329 i 327 w m. Targowa Górka, gm. Nekla. 2.Zakres zamówienia obejmuje: a.na I odcinku drogi (działka 329) wykonanie jezdni o szerokości od 4,00 do 5,00 m o nawierzchni tłuczniowej o grubości 20 cm i warstwy odsączającej z piasku o grubości 10 cm. b.na II odcinku drogi (działka 327) długości 174,0 m wykonanie jezdni o szerokości 3,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego dwuwarstwowej (warstwa ścieralna gr. 3 cm, warstwa wyrównawcza śr. gr. 4 cm). Nawierzchnia w krawężniku betonowym wtopionym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem. c.na III odcinku (działka 327) długości 42,0 m wykonanie jezdni o szerokości od 5,00 do 9,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego dwuwarstwowej (warstwa ścieralna gr. 3 cm, warstwa wyrównawcza śr. gr. 4 cm). Nawierzchnia w krawężniku betonowym wtopionym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem. d.wykonanie inwentaryzacji geodezyjno-powykonawczej. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a.Dokumentacją projektową (załącznik nr 1 do siwz) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 2 do siwz). b.Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4.Wykonawca robót odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne roboty nie ujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia. 5.Przedmiar robót i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik 8 do siwz stanowi jedynie podstawę informacyjną. 6.Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu planowanej budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. UWAGA: a)Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. b)Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. c)Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub w SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji przetargowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Wielobranżowy "TRANS- BRUK" Marek Begier
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Wielobranżowy "TRANS- BRUK" Marek Begier
- Zakład Wielobranżowy TRANS-BRUK Marek Begier, ul. Wiosny Ludów 58, 62-330 Nekla, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72788,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108585,63
Oferta z najniższą ceną: 108585,63 / Oferta z najwyższą ceną: 108585,63
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja schodów zewnętrznych, chodnika i parkingu na miejsca na rowery
- Remont drogi w Szczypkowicach przy ŚDS
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Muzealnej.
- Przebudowa DP 3901 na odcinku od miejscowości Ruda, gm. Gidle do granicy województwa łódzkiego
- "Przebudowa dróg na terenie Gminy Przemyśl w miejscowościach: Pikulice, Ostrów, Krówniki i Rożubowice"
- Przebudowa ulicy Klimuszki w Prabutach
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.