Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-14
Katowice: Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, sprzętu biurowego oraz wentylatorów
Numer ogłoszenia: 349218 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny , pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 2538862, faks (32) 2513346.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, sprzętu biurowego oraz wentylatorów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, sprzętu biurowego oraz wentylatorów, w podziale na trzy części: 1) część I zamówienia - dostawa sprzętu biurowego, 2) część II zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, 3) część III zamówienia - dostawa wentylatorów, 2. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 31521100-5 Lampy na biurko, 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego, 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 30141100-0 Kalkulatory kieszonkowe, 30141200-1 Kalkulatory biurkowe, 30141300-2 Kalkulatory drukujące, 42994230-1 Laminatory, 39254120-4 Zegary ścienne, 31224810-3 Przedłużacze, 39717100-2 Wentylatory. 3. Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 4 tygodnie od daty podpisania umowy. 4. Specyfikacja rodzajowo-ilościowa sprzętu, objętych przedmiotem zamówienia, zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca winien udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji (dla sprzętu z pozycji 4,5 i 8 w części I zamówienia 24 miesięcznej gwarancji) na dostarczony sprzęt licząc od daty jego dostawy. 6. Realizacja dostawy odbędzie się jednorazowo w terminie wskazanym przez zamawiającego w ust. 3, po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikami wskazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ, do następujących miejsc: 1) Działem Zaopatrzenia i Administracji (ZORA) w Katowicach Pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 2) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Bielsku - Białej ul. 1 Maja 2, 3) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Rybniku ul. Pocztowa 2, 4) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Katowicach ul. Pocztowa 9, 5) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Zabrzu ul. Mielżyńskiego 5, 6) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Chorzowie z siedzibą w Katowicach pl. Oddz. Młodzieży Powstańczej 7, 7) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Częstochowie ul. Orzechowskiego 7, 8) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Będzinie ul. Krasickiego 1, 9) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Opolu ul. Krakowska 46, 10) Centrum Logistyki OR w Katowicach ul. Rolna 7. 7. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia sprzętu w pełnej ilości, określonej w załączniku nr 1. Zmniejszenie ilości zamawianego sprzętu nie może przekroczyć 20 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. 9. Dostawa i wyładunek sprzętu odbywać się będą wyłącznie na koszt i ryzyko wykonawcy. 10. Wykonawca w cenie oferty winien uwzględnić koszty transportu i rozładunku sprzętu do wskazanych miejsc dostaw. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen jednostkowych sprzętu w trakcie realizacji przedmiotu umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.11.00-5, 39.70.00.00-9, 39.71.00.00-2, 30.14.11.00-0, 30.14.12.00-1, 30.14.13.00-2, 42.99.42.30-1, 39.25.41.20-4, 31.22.48.10-3, 39.71.71.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Złożona oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: część I zamówienia - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), część II zamówienia - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100), część III zamówienia - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, pokój 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lampka na biurko żarówki halogenowe o mocy 35-50W, oprawa główna osadzona na elastycznym przegubie umożliwiającym regulację źródła światła, przełącznik dwupozycyjny, stabilna podstawa szt. 46 2. Lampka z imadełkiem do zamontowania na sortownicach Lampa wysięgnikowa o minimalnym wysięgu 0,6 m (od osi obrotu wysięgnika do źródła światła) z możliwością regulowania położenia żródła światła i z regulacją źródła światła we wszystkich pozycjach. Kabel zailający lampę minimum 1,75 m a wyłącznik lampy na źródle światła. Źródło światła świetlówka dwupinowa G23 o mocy minimum 11W. szt. 36 3. Kalkulator biurowy 12 pozycyjny duży wyświetlacz, pamięć , zaokrąglanie wyników, obliczanie marży,obliczenia podatkowe, funkcja sprawdzania i poprawiania obliczeń ( do 100 kroków) cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera, klawisz sumy całkowitej, podwójne zasilanie (słoneczne, bateryjne), wymiary: nie mniejsze niż 14 x 15,5 cm szt. 74 4. Kalkulator z drukarką 12 pozycyjny wyświetlacz LCD, zasilanie sieciowe, obliczenia podatkowe, obliczanie marży, pamięć , zaokrąglanie wyników, tabulacja, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz sumy całkowitej, klawisz podwójnego zera, 2 kolorowa drukarka, papier 58 mm, prędkość druku: nie mniej niż 2,7 linii/sek, gwarancja 2 lata szt. 9 5. Kalkulator z drukarką HEAVY DUTY (do intensywnej pracy) duży 12 pozycyjny wyświetlacz, zaokrąglanie wyników, funkcja czterech miejsc po przecinku z możliwością ustawiania, obliczanie marży, funkcja obliczeń podatkowych (TAX), obiczenia sumy końcowej (GT), funkcja sprawdzania i poprawiania obliczeń do 100 kroków, funkcja przeliczania walut, klawisz cofania, klawisz zmiany znaku +/-, klawisz podwójnego zera, pamięć niezależna, plastikowe klawisze, papier 58 mm, pędkość druku: nie mniej niż 3,5 linii/sek, gwarancja 2 lata szt. 5 6. Laminator Laminowanie na gorąco z wykorzystaniem dwóch wałków grzewczych, regulacja temperatury w zależności od grubości folii, funkcja rewers, wyposażony w tacę wspierającą utrzymującą folię, prędkość laminowania 300 mm/min, możliwośc laminowania folii o grubości do 2x125(250 mic), czas nagrzewania ok. 4 min . Maksymalna szerokość laminowanego dokumentu : 330 mm ( format A 3) szt. 9 7. Bindownica grzebieniowa do grzbietów plastikowych, dziurkuje jednocześnie do 26 kartek papieru, oprawia do 510 kartek A4, wyposazona w dźwignię do dziurkowania, osobną dźwignię do otwierania grzbietów umożliwiającą jednoczesne dziurkowanie i zakładanie na grzbiet już przedziurkowanych kartek oraz regulator szerokości marginesu dziurkowania (3-6 mm) wraz z czytelnym wskaźnikiem doboru grzbietu do ilości dziurkowanych kartek, system wyłączania noży dziurkujących pozwalajacy na dopasowanie ilości dziurek do rozmiaru dokumentu oraz funkcjonalny pojemnik na ścinki. szt. 5 8. Gilotyna do papieru tnie jednorazowo do 15 - 20 kartek , długość cięcia min.: 310 mm (format A4), blat wykonany z MDF lub metalu, przesuwana listwa dociskowa blokująca przesuwanie się kartek, osłona noża, samoostrzące ostrze dające się zablokować podczas przenoszenia, 2 lata gwarancji szt. 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.11.00-0, 30.14.12.00-1, 30.14.13.00-2, 42.99.42.30-1, 39.25.41.20-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czajnik elektryczny bezprzewodowy pojemność min. 1,5l max. 1,7 litra, moc 2000 - 2400 W, obudowa ze stali nierdzewnej połączona z tworzywem odpornym na przegrzanie, ergonomiczny uchwyt, automatyczne otwieranie pokrywy za pomocą przycisku zintegrowanego w uchwycie, płyta grzejna ze stali szlachetnej wbudowana w dno czajnika, automatyczne wyłączenie po zagotowaniu, automatyczne wyłączenie czajnika przy zdejmowaniu z podstawy, zabezpieczenie przed włączeniem pustego czajnika, wskażnik poziomu wody, ochrona przed przegrzaniem, wyjmowany i łatwy w czyszczeniu filtr zatrzymujący osady, podstawa obrotowa 360o, lampka kontrolna, praktyczne zwijanie kabla. szt. 298 2. Termos-dzbanek konferencyjny dzbanek - wewnętrzne i zewnętrzne ścianki ze stali nierdzewnej, termiczne zabezpieczenie zamknięcia, możliwość wylewania płynów bez zdejmowania korka, izolacja próżniowa, pojemność 1,5 litra . szt. 11 3. Zegar ścienny wewnętrzny, kwarcowy, zasilany bateryjnie (ogniwo 1,5 V), duże cyfry arabskie, średnica 30 - 40 cm, tarcza biała, wskazówki czarne, obudowa z tworzywa sztucznego w kolorze do wyboru: biały, czarny, srebrny szt. 34 4. Przedłużacz przedłużacz przenośny z 5 gniazdami z uziemieniem i wyłącznikiem o prostopadłościennym izolacyjnym korpusie wykonanym z tworzywa sztucznego, posiadający przewód o długości min. 5 m z zaprasowaną wtyczką. szt. 238 5. Żelazko żelazko parowe ( moc - 2400 w.) ze stopą SteamGlide z funkcami: prasowanie na sucho/mokro, podwójny aktywny system antywapienny (zintegrowany system zapobiegający osadzaniu się kamienia umożliwiający używanie zwykłej wody z kranu), wskaźnik poziomu wody, możliwość prasowania w pionie, wytwarzanie pary - ciągle z możliwością regulacji, spryskiwacz, pokrętło do regulacji temperatury, blokada kapania, możliwość użycia wody kranowej, przeźroczysty zbiornik na wodę min. 300 ml. Długość przewodu min. 2, 8 m szt. 5 6. Lodówka Wymiary (wys. x szer. x gł.) 120 -149 x 49 - 55 x 58 - 61 cm , kolor biały, położenie zamrażarki na górze, agregat - 1, termostat - 1, automatyczny sposób odszraniania (rozmrażania) chłodziarki, ręczny sposób odszraniania (rozmrażania) zamrażalnik, sterowanie mechaniczne, klasa energetyczna A+ , Pojemność użytkowa chłodziarki 138 - 185 litrów, pojemność użytkowa zamrażarki 39 - 45 litrów, powłoka antybakteryjna, półki wykonane ze szkła bezpiecznego . Wyposażenie 3 - 4 półki szklane w chłodziarce, szuflada na warzywa i owoce, 3 - 4 półki w drzwiach, półka w zamrażarce szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.11.00-5, 39.70.00.00-9, 39.71.00.00-2, 31.22.48.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wentylatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wentylator (duży - stojący) moc 55 W, średnica 40 - 50 cm, maksymalna wysokość 135 cm, minimalna wysokość 100 cm, regulacja nachylenia w pionie, możliwość oscylacji w poziomie, trzy stopniowa regulacja nawiewu, obudowa wykonana z wysokiej jakości tworzyw sztucznych, wirnik zabezpieczony siatką ochronną szt. 219 2. Wentylator biurowy moc 40 W, średnica 30 - 35 cm, regulacja nachylenia w pionie, możliwość oscylacji w poziomie, trzy stopniowa regulacja nawiewu, obudowa wykonana z wysokiej jakości tworzyw sztucznych, wirnik zabezpieczony siatką ochronną szt. 130 3. Termowentylator stopniowa regulacja termostatu, 2 stopnie ogrzewania (1000W / 2000 W), funkcja nawiewu zimnego powietrza (wentylator), lampka kontrolna, funkcja - zabezpieczenie przed przegrzaniem, kabel zasilający min. 1,5 m, pobór mocy: 2000 W. szt. 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.71.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa autonomicznych maszyn czyszczących i myjki ciśnieniowej ciepłowodnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
więcej: Kalkulatory kieszonkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.